Oh ik was ervan overtuigd dat dat dit uur was.quote:
gelukkig veranderen lijstenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
huuh good vibrations? Dat was toch ook ooit gewoon top 50 materiaal?
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
Voor de Beach Boys heb ik wel heel mainstream gestemd dit jaar, met God Only Knows.
Jouw UI zit precies op maat met dit liedjequote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ik was ervan overtuigd dat dat dit uur was.![]()
WOOOHOO BAPAPAAAAP NEXT LALALALA
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Good Vibrations The Beach Boys 1966 52 54 75 83 85 73 91 117 68 83 98 105 116 245 265 253quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
niet echt een hekel, maar het doet me allemaal vrij weinigquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Zijn er ook mensen die een hekel hebben aan de Beach Boys? Even 'Kokomo' vergeten.
Zou het nog moeten zijn!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind zelfs Kokomo leuk.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Zijn er ook mensen die een hekel hebben aan de Beach Boys? Even 'Kokomo' vergeten.
Kokomo mag ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef Berkery het volgende:
Drink je nooit koffie dan ?quote:
Vind ik de leukstequote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
Voor de Beach Boys heb ik wel heel mainstream gestemd dit jaar, met God Only Knows.
neequote:Op woensdag 31 december 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Drink je nooit koffie dan ?
Trustenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga in het donker nog 3 liedjes luisteren.
Zij die gaan slapen groeten u!
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga in het donker nog 3 liedjes luisteren.
Zij die gaan slapen groeten u!
Ik heb tijdens mijn leven volgens mij maar twee LP's gehad: Kinderen voor Kinderen 7 en Martientje en de Tandwolven (van Zendium).quote:Op woensdag 31 december 2014 01:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit mijn LPcollectie draai ik de Beach Boys het meest
Nederland is een smakeloos land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop