Hahaquote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik zal je eens iets zeggen he... mijn stemlijst heb ik voor niks met zorg uitgezocht omdat ik mijn fucking stem niet bevestigd heb.![]()
![]()
!!1
ik bedoelde die meuk daarvoor. Ben er al achter, en ook dat ik mijn nr. 1 heb gemist ( The Cult).quote:
Zal ik koffie zetten?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Stickertje het volgende:
begin best moe te worden..
moet.. nog.. een.. uur.. volhouden
Dubbele espresso is je vriendquote:Op woensdag 31 december 2014 00:54 schreef Stickertje het volgende:
begin best moe te worden..
moet.. nog.. een.. uur.. volhouden
quote:
GMTAquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubbele espresso is je vriend
ik heb geen koffie in huisquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubbele espresso is je vriend
Juh...quote:
En nog op dezelfde seconde ookquote:
Ik wel, maar ik lust het nietquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juh...
Okee, ik ga nu.
Anders slaap ik dit jaar niet meer.
Truste schatjes. Tot morg... vandaag.. whatever..
Hoe danquote:
Daaromquote:
Slaap lekker, zonder mijquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Juh...
Okee, ik ga nu.
Anders slaap ik dit jaar niet meer.
Truste schatjes. Tot morg... vandaag.. whatever..
Volgende uur.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IS BOUDEWIJN DE GROOT AL GEWEEEEEEEEEST?!
hoe? door het niet te kopenquote:
Kruip er maar naastquote:
Je zou raar opkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop