^ dat is overigens niet waarquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
Thunder only happens when it's raining![]()
![]()
I know, maar het is wel de songtekstquote:
Klopt. Al is Troy altijd fijn om te horen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgend uur is ook erg matig trouwens
zat het net te denken..quote:
Vooral de Pinkpop uitvoeringquote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt. Al is Troy altijd fijn om te horen.
Freddie Mercury is het wachten waard.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgend uur is ook erg matig trouwens
Dat bedoel ik inderdaad. Eerste keer dat ik die bekeek kreeg ik serieus tranen in mijn ogen, formidabel.quote:
denk dat velen die vergissing gemaakt hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Ferdo het volgende:
Als kind dacht ik nog wel, Stevie zal die gitarist en Lindsey die zangeres zijn. Maar het bleek andersom te zijn.
en jefferson airplanequote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Freddie Mercury is het wachten waard.
juist omdat ze daar net niet helemaal zuiver zingt is die nog indrukwekkender.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Eerste keer dat ik die bekeek kreeg ik serieus tranen in mijn ogen, formidabel.
Dat geschreeuw gaat door merg en been, op een goede manier.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
juist omdat ze daar net niet helemaal zuiver zingt is die nog indrukwekkender.
we zijn het nog niet zo eens geweestquote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw gaat door merg en been, op een goede manier.
nee hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Ferdo het volgende:
Maar niemand die negatief over Fleetwood mekkeren wil?
Ja, ik krijg opeens een heel warm gevoel van binnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
we zijn het nog niet zo eens geweest![]()
quote:
ik ookquote:
Trustenquote:
quote:
Waarom? Prachtig nummer. Mooi gezongen, mooie tekst.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Ferdo het volgende:
Maar niemand die negatief over Fleetwood mekkeren wil?
quote:
Ik denk inderdaad ook dat dit Genesis.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:21 schreef Martinello het volgende:
Doet me denken aan Genesis. O wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop