SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Aha, nou is het al een stuk duidelijkerquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Zorro het volgende:
Zombie, zo voel ik me nu ook wel een beetje. Alle slapers en wakkerblijvers
Typische supergroep dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Nope! Cash, Nelson, Jennings en Kristofferson
zo is het. Wellicht wat overmoedig, maar ik dacht als je niet hoog inzet, wordt het nooit wat....quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
Ah gelukkig, de laatste dag van het jaar kan natuurlijk niet zonder zo'n TT
Schril contrast met Bertgod en Hansgod.quote:
Dat weten we toch helemaal niet? Hij is gewoon gekleed. En dan nog, wat is 'saai'?quote:
Toen ik 8 was moest ik dat ookquote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenmiddag van mijn moeder 5 uur slapen om fit te zijn voor middernacht.
hij doet niet eens de moeite om enthousiast te klinkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schril contrast met Bertgod en Hansgod.
Hij lijkt op Wilfred Genee.quote:
Voorgaande nachten was hij ook niet bizar enerverend.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weten we toch helemaal niet? Hij is gewoon gekleed. En dan nog, wat is 'saai'?
Grappig, dat moet mijn moeder van mij.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet morgenmiddag van mijn moeder 5 uur slapen om fit te zijn voor middernacht.
morgenmiddag een dutje doen op de bankquote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, dat moet mijn moeder van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop