Ach gossiequote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
*snif*
Heb dit liedje veel gedraaid toen een goede vriendin emigreerde naar Brazilië.
Hier zou een goede voicemail in kunnen zitten.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
*snif*
Heb dit liedje veel gedraaid toen een goede vriendin emigreerde naar Brazilië.
Gelukkig, ik dacht al....quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee hahaDat lijkt me onmogelijk
Het liefst wel met een Limburgs accent.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier zou een goede voicemail in kunnen zitten.
quote:
Racoon of Blüf?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Racoon
Als er één band is die ik in zijn geheel in de Noordzee wil smijten zijn deze kokosmakronen het wel.
Bløf is gewoon pure ebola.quote:
Gelukkig nieuwjaar!!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Bos81 het volgende:
OMG ze denken hier al dat het nieuwjaar is.. Malloten op dit tijdstip
Oh god, echt?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Martinello het volgende:
No Mercy, als band helaas alleen in 1999 in de lijst.
Deze band met een van de lekkerste koeken die er zijn vergelijkenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Racoon
Als er één band is die ik in zijn geheel in de Noordzee wil smijten zijn deze kokosmakronen het wel.
Eén pot nat.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SHITTTTTTT R_R Ik bedoel eigenlijk dit grapje: DIT IS BLÓF!
Niet iedereen kan een goede smaak hebbenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit helemaal LOIK! #genieten
Ja, ik ben ook nog van de schrik aan het bekomen.quote:
LAAT ME!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een goede smaak hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop