SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Peter Wright v Gary Anderson
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v Vincent van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Standje of 69.quote:
welk standje?quote:
Finale 2012 volgens mij.quote:
jaquote:
Dat krijg je er achteraf niet meer uit he, als ik chocola op je blouse gooi zit dat er volgend jaar ook nog op.quote:
quote:
Dartsen is bloedserieus, het is niet zo dat het even een pijltje in het bord gooien is.quote:
*fistbump links*quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk walst Taylor er nu overheen. Die Belg begon wat kapsones te krijgen
ach ik heb lolquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wij spelen het spelletje hier gewoon mee. Leuk he?
Geen wasmachine hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat krijg je er achteraf niet meer uit he, als ik chocola op je blouse gooi zit dat er volgend jaar ook nog op.
ik ben heel saaiquote:
Rondje van jou straks?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik leef op het randje
tuurlijk. Dat zie ik aan de mannenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dartsen is bloedserieus, het is niet zo dat het even een pijltje in het bord gooien is.
groetjes juicyhillquote:
Dat geld spaar ik op, rij er inmiddels een Ferrari van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen nieuwe blouse kopen als ie viez is
Barney zwemt elke dag 4 kilometer, hij heeft ook een gooi coach.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
tuurlijk. Dat zie ik aan de mannen
Cashen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik leef op het randje
niet als je mij in mayo diptquote:
Kolere, cafeïnevrij mag ik hopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Pissen, Koffie (nummer 35 vandaag) en peuk
Geen Koenigsegg rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat geld spaar ik op, rij er inmiddels een Ferrari van.
nooit lachenquote:
Ja, in Sylvia's frituur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Barney zwemt elke dag 4 kilometer, hij heeft ook een gooi coach.
Nee man, sinds ik niet meer drink is dit helemaal de bom.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kolere, cafeïnevrij mag ik hopen.
duhquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat wist ik en anderen waarschijnlijk ook al.
in het geld zeker. .quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Barney zwemt elke dag 4 kilometer, hij heeft ook een gooi coach.
Jij hebt denk ik een vrij druk leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, sinds ik niet meer drink is dit helemaal de bom.
35 koffie? Jesis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Pissen, Koffie (nummer 35 vandaag) en peuk
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik een vrij druk leven.
jij bent een beetje de draak uit de hobbit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs maakt een Hobbit verwijzing, Johannes springt nu uit zijn stoel.
Ja, maar meer dat je zelf zeg maar, nogal ehm..... DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.
Het schijnt dat je er dood aan kan gaanquote:
nou dan heb je geen drukke baan zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.
Ach ja, internet is mijn werk, dus fokken ook beetjequote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar meer dat je zelf zeg maar, nogal ehm..... DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!1
Bent.
ICT of UWV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou dan heb je geen drukke baan zeker
Pilsje.quote:
Dankje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jij bent een beetje de draak uit de hobbit.
Gaat er niet om wat je doet, maar wat je boektquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou dan heb je geen drukke baan zeker
lachspieren verlamdquote:
Dan wil je lichaam allang slapen maar kan het niet door die koffie, dus is het wachten tot het effect een beetje is uitgewerkt. Gebeurt niet als je door blijft tankenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er dood aan kan gaan
Naja ik slaap altijd binnen minuut dus zal wel mee vallen.
hij gaat kim slopen als hij verliestquote:
Yep.quote:
Het gaat erom of je daarna weer ontwaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er dood aan kan gaan
Naja ik slaap altijd binnen minuut dus zal wel mee vallen.
quote:
Lekker z'n vrouw batsen en het daarna weer opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
59Die ouwe loser mag gewoon naar huis voor nieuwjaar.
Zou ik ook wel eens willen, niet zoveel denken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik probeer eens niet zoveel te denken
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het gaat erom of je daarna weer ontwaakt.
Jawel, volgende leg.quote:
zelfs bij 60quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
Dat vuistje is ook wel echt vervelend, zelfs bij 100
Beetje zuurstofquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Even voor de verkoeling mijn raampje openzetten.
Leg eens uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef raptorix het volgende:
En af en toe Twitter hacken zodat ik er van op vakantie kan
Klopt, al ben jij de laatste die over dit onderwerp moet meepraten, want jouw club viert de tweede plek in de Eredivisie alsof ze de Champions League hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
Dat vuistje is ook wel echt vervelend, zelfs bij 100
Heel lekekr.quote:
Of gewoon in zijn bek schijten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Dit is nog niks, elke keer als Taylor een dubbel mist moet hij keihard in zijn gezicht gaan lachen.
Dezelfde mensen die dachten dat Lewis ging winnen denken dit ook bij Taylor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb van tevoren vorospeld dat Huybrechts dit zou winnen.
Wie wil me aanraken?
Laat een scheet aub, dan haal ik die over mijn longen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Wie wil me aanraken?
Queenquote:
Ik heb jou altijd al een keer willen aanraken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Wie wil me aanraken?
omdat het kan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Lewis en Taylor eruit voor de kwartfinale?
PDC zit vol met sharksquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Lewis en Taylor eruit voor de kwartfinale?
hmmquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef wdn het volgende:
Herhaling van Lewis-Barney?
3-3 en dan Taylor uithalen in de laatste set
Correct!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat deze baas is afgezakt
Je zou eens juichen voor een Belgquote:
gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
Taylor zal nooit meer een WK finale halen.
Ok dat is wel netjes dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag op de banken voor Van Aert.
Pino to the rescuequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik vroeg mij altijd af waarom ze zo graag voor de dubbel 16 gingen maar dat is gewoon omdat 16-8-4-2-1 of niet?
Ja. Aan de binnenkant gooien wil zeggen dat je altijd een dubbel overhoud.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik vroeg mij altijd af waarom ze zo graag voor de dubbel 16 gingen maar dat is gewoon omdat 16-8-4-2-1 of niet?
ik dacht dat federer nooit een gs finale zou halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kan best , leeftijd begint een rol te spelen
Darten kan Phil helaas niet op souplesse doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat federer nooit een gs finale zou halen
hij is ook op leeftijd
Zou de avond wel compleet maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Peter Griffin gooit straks een negendarter.
Dat zou wel het ultieme genot zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Peter Griffin gooit straks een negendarter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make me rich Kim.En dat levert op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make me rich Kim.wat ga je met het geld doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Vakantie denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |