Nee man, sinds ik niet meer drink is dit helemaal de bom.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kolere, cafeïnevrij mag ik hopen.
duhquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat wist ik en anderen waarschijnlijk ook al.
in het geld zeker. .quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Barney zwemt elke dag 4 kilometer, hij heeft ook een gooi coach.
Jij hebt denk ik een vrij druk leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, sinds ik niet meer drink is dit helemaal de bom.
35 koffie? Jesis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:43 schreef raptorix het volgende:
Pissen, Koffie (nummer 35 vandaag) en peuk
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik een vrij druk leven.
jij bent een beetje de draak uit de hobbit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Bas Muijs maakt een Hobbit verwijzing, Johannes springt nu uit zijn stoel.
Ja, maar meer dat je zelf zeg maar, nogal ehm..... DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.
Het schijnt dat je er dood aan kan gaanquote:
nou dan heb je geen drukke baan zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, beetje fokken op het werk enzo.
Ach ja, internet is mijn werk, dus fokken ook beetjequote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar meer dat je zelf zeg maar, nogal ehm..... DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK DRUK !!!!!!!!!!!!!!!!1
Bent.
ICT of UWV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou dan heb je geen drukke baan zeker
Pilsje.quote:
Dankje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
jij bent een beetje de draak uit de hobbit.
Gaat er niet om wat je doet, maar wat je boektquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou dan heb je geen drukke baan zeker
lachspieren verlamdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |