Dan wil je lichaam allang slapen maar kan het niet door die koffie, dus is het wachten tot het effect een beetje is uitgewerkt. Gebeurt niet als je door blijft tankenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er dood aan kan gaan
Naja ik slaap altijd binnen minuut dus zal wel mee vallen.
hij gaat kim slopen als hij verliestquote:
Yep.quote:
Het gaat erom of je daarna weer ontwaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er dood aan kan gaan
Naja ik slaap altijd binnen minuut dus zal wel mee vallen.
quote:
Lekker z'n vrouw batsen en het daarna weer opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
59Die ouwe loser mag gewoon naar huis voor nieuwjaar.
Zou ik ook wel eens willen, niet zoveel denken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik probeer eens niet zoveel te denken
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het gaat erom of je daarna weer ontwaakt.
Jawel, volgende leg.quote:
zelfs bij 60quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
Dat vuistje is ook wel echt vervelend, zelfs bij 100
Beetje zuurstofquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Even voor de verkoeling mijn raampje openzetten.
Leg eens uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:48 schreef raptorix het volgende:
En af en toe Twitter hacken zodat ik er van op vakantie kan
Klopt, al ben jij de laatste die over dit onderwerp moet meepraten, want jouw club viert de tweede plek in de Eredivisie alsof ze de Champions League hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
Dat vuistje is ook wel echt vervelend, zelfs bij 100
Heel lekekr.quote:
Of gewoon in zijn bek schijten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Dit is nog niks, elke keer als Taylor een dubbel mist moet hij keihard in zijn gezicht gaan lachen.
Dezelfde mensen die dachten dat Lewis ging winnen denken dit ook bij Taylor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb van tevoren vorospeld dat Huybrechts dit zou winnen.
Wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |