Laat een scheet aub, dan haal ik die over mijn longen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb van tevoren vorospeld dat Huybrechts dit zou winnen.
Wie wil me aanraken?
Queenquote:
Ik heb jou altijd al een keer willen aanraken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb van tevoren vorospeld dat Huybrechts dit zou winnen.
Wie wil me aanraken?
omdat het kan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Lewis en Taylor eruit voor de kwartfinale?
PDC zit vol met sharksquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef Nober het volgende:
Lewis en Taylor eruit voor de kwartfinale?
hmmquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:54 schreef wdn het volgende:
Herhaling van Lewis-Barney?
3-3 en dan Taylor uithalen in de laatste set
Correct!quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat deze baas is afgezakt
Je zou eens juichen voor een Belgquote:
gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
Taylor zal nooit meer een WK finale halen.
Ok dat is wel netjes dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag op de banken voor Van Aert.
Pino to the rescuequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik vroeg mij altijd af waarom ze zo graag voor de dubbel 16 gingen maar dat is gewoon omdat 16-8-4-2-1 of niet?
Ja. Aan de binnenkant gooien wil zeggen dat je altijd een dubbel overhoud.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef tralalala het volgende:
Ik vroeg mij altijd af waarom ze zo graag voor de dubbel 16 gingen maar dat is gewoon omdat 16-8-4-2-1 of niet?
ik dacht dat federer nooit een gs finale zou halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kan best , leeftijd begint een rol te spelen
Darten kan Phil helaas niet op souplesse doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat federer nooit een gs finale zou halen
hij is ook op leeftijd
Zou de avond wel compleet maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Peter Griffin gooit straks een negendarter.
Dat zou wel het ultieme genot zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Peter Griffin gooit straks een negendarter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make me rich Kim.En dat levert op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Make me rich Kim.wat ga je met het geld doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |