SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
-XOXO-![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Massive Attack
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Een heel team??quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Epische Nationale Popquiz fout van een niet nader te noemen team
Hoe is dat in godsnaam mogelijkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Massive Attack
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ik zat niet op te lettenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een heel team??
Hoe is dat in godsnaam mogelijk
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Stand by me is nog wel aardig, maar verder..quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit het album Be Here Now gehoord zeker?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ciaoquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef Stickertje het volgende:
ik ben weer weg tot de volgende CCR
-XOXO-![]()
Is dat over die maan? Daar heb ik op gestemdquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef Stickertje het volgende:
ik ben weer weg tot de volgende CCR![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef Stickertje het volgende:
ik ben weer weg tot de volgende CCRTot de volgende CCR
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
MehThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mijn eerste kennismaking met dit nummer was tijdens de seksscene van Sliver met Sharon Stone
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Oh, wij hadden ook zoiets met een Bob Marley nummer. En het was drie tegen eenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een heel team??
Hoe is dat in godsnaam mogelijkNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dit soort essentials moeten er meer in
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Nationale Popquiz + Bob Marley = Is This Lovequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, wij hadden ook zoiets met een Bob Marley nummer. En het was drie tegen eenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat over die maan? Daar heb ik op gestemd
Ze smelten de kazen!![]()
Ja. Eindelijk weer eens een nummer dat ook echt wat op deze plek heeft te zoeken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef Zaktabak het volgende:
Dit soort essentials moeten er meer in![]()
Nee, het was One Lovequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nationale Popquiz + Bob Marley = Is This LoveNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Die zat er nooit in volgens mijquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als ik dit nummer hoor heb ik altijd zin om uit de maat te gaan lopenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nou, een bepaalde iemand zei Wonderwall, en ik zei nog: weetje het zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een heel team??
Hoe is dat in godsnaam mogelijk, maar hij wist het zo zeker, dat we dat toen maar ingevuld hebben.
Heeft ons mooi een plaats gescheeld....![]()
![]()
Volgens mijn teamgenoten welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zat er nooit in volgens mij
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Die strijkers
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dan had jij gelijkquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wou eigenlijk dit jaar afhaken, maar ik merk dat het hier en daar toch wel de goede kant op gaat met nieuwe binnenkomers in de lijst der lijsten, nummers die er allang in hadden moeten staan en dit jaar pas gerechtigheid krijgen (ik noem een Moby met Porcelain).quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk weer eens een nummer dat ook echt wat op deze plek heeft te zoeken.
Wel jammer van die Top40 zooi die er weer niks mee te maken heeft.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Wie was dat toen? (ik hoop niet dat ik het wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, een bepaalde iemand zei Wonderwall, en ik zei nog: weetje het zeker, maar hij wist het zo zeker, dat we dat toen maar ingevuld hebben.
Heeft ons mooi een plaats gescheeld....)
staat informer van snow eigenlijk in de lijst?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Helaas niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
staat informer van snow eigenlijk in de lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, alleen bij D. in de kast.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
staat informer van snow eigenlijk in de lijst?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ben ZO trots en blij vanwege Porcelain; een nummer uit de hoogste regionen van mijn Top 100 allertijden. Vorig jaar nog een vrije keuze, dit jaar in de keuzelijst.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wou eigenlijk dit jaar afhaken, maar ik merk dat het hier en daar toch wel de goede kant op gaat met nieuwe binnenkomers, nummers die er allang in hadden moeten staan en dit jaar pas gerechtigheid krijgen (ik noem een Moby met Porcelain).
Wel jammer van die Top40 zooi die er weer niks mee te maken heeft.![]()
Toch staat er tussen plek 1000 en 300 nog veel te veel middelmatige meuk.![]()
quote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Iemand die hier nu niet is (maar zijn broer welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie was dat toen? (ik hoop niet dat ik het was)
)
![]()
Ik had dit jaar nog geen Karin Bloemen gehoord.
Jammer dat dat nu weer aangepast moet worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ahdiequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die hier nu niet is (maar zijn broer wel)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh, dat heeft ie zijn broer nooit verteldquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Karin Karin, waarom toch altijd die overacting?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Karin heeft grote Bloemkolen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
pfew ik was het nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Claudia de Breij avant la lettreWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ben hier niet echt kapot van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zei het trouwens als grapje, maar meen het heel serieus. Het "origineel" van Tina Turner vind ik beter. Dat komt voor 99 procent door haar geweldige stem, maar ook door de productie.
![]()
Irene Moors ook alquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Claudia de Breij avant la lettreThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind Mag ik dan even bij jou toch leuker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uit de uitvaart top 10quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor scheermesjesinjepolsenspringvandebrug-muziek?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Alleen emotioneel incontinente vrouwen van boven de 50 stemmen hier op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt. Ik heb tijdens de stemperiode lopen vloeken over de keuze, maar langzaam aan begint er een vaart in te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ZO trots en blij vanwege Porcelain; een nummer uit de hoogste regionen van mijn Top 100 allertijden. Vorig jaar nog een vrije keuze, dit jaar in de keuzelijst.![]()
Toch staat er tussen plek 1000 en 300 nog veel te veel middelmatige meuk.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Na MA is dit wel weer een afknapper..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Meyerquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch lijkt het me wel een kut dag de dag dat mijn moeder dood gaat.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
't Lijkt radio 2 wel verdommeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit mag naar de Evergreen top 1000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar heb ik de Top 2000 niet voor aangezet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Lijkt radio 2 wel verdommeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Stel je voor hoeveel kutter die dag zou zijn als ze dan ook dit nummer draaien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch lijkt het me wel een kut dag de dag dat mijn moeder dood gaat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Héhé.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Lijkt radio 2 wel verdomme[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch lijkt het me wel een kut dag de dag dat mijn moeder dood gaat.
Make love, not war ☮![]()
Toch denk ik dat ze mij nooit een kutwijf gaan noemen(mijn moeder ook niet trouwens)
Dat zeker, maar dan draai ik liever de vliegerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch lijkt het me wel een kut dag de dag dat mijn moeder dood gaat.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor hoeveel kutter die dag zou zijn als ze dan ook dit nummer draaien.
En opnieuw een groot contrast. Nu de goede kant op."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Olga Lowina
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef D. het volgende:
Bij dit nummer, net als bij Claudia, vraag ik me af welk punt de stemmers proberen te makenjodeljodeljodeljodel pom pom pom
Dit is beter.
Had ik ooit fout met een popquiz.Ik kwam slechts op Sylvia.
En Jan Akkerman.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tja, dat wel. Maar als je dan ook nog Karin Bloemen moet luisteren...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch lijkt het me wel een kut dag de dag dat mijn moeder dood gaat.![]()
![]()
Het andere spannende B&A-muziekje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is beter.
Iemand de lyrics?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kende het nummer van Karin nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Welke idioten hebben hierop gestemd?Dat had ik graag zo gehouden.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Daar versta ik een andere onderquote:
quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wel een beetje oude Focusquote:
De huidige is mooier. Jammer dat er geen band in de lijst staat, die Fiesta heet.![]()
Lennon vindt het ook mooi!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Yodeadodoyodeadodoyodeadodoyodeadodoquote:
yodeadodoyodeadodoyo-bab-baaaaa
Ahhhhhh-aaahhhh-aaaaaa-aaaaAAA!
Ohhhhhh-ooohhh-oooooo-oooOOO!
Yodeadodoyodeadodoyodeadodoyodeadodo
umdub-adaoh-segel-ungucur-ungetu-hungetur-hupreyu
undubea-unpedurl-humpelilly-luptodoro-licktetor-ulumpadero
umbader-lickatine-lupator-lackatera
batickatheplalera
theblumpalumpadera
ho?
ho ho ha haaaa!
Bom bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom bom bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom bom bom bom
Bac bac bac bac bac backaaaaa!
Yeeeeha!
ba um um um um um
ba um um um um um
ba oooohhboooobooboboboooo!
Yeaah! Whoooo!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jodelodejodelodejodelodejodelodejodelodejodeloderompompomquote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hoop popquizfoutjes komen er langs vandaagquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is beter.
![]()
![]()
Grobbebollenquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik kan niet terugvinden waar we nu zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
umdub-adaoh-segel-ungucur-ungetu-hungetur-hupreyu
undubea-unpedurl-humpelilly-luptodoro-licktetor-ulumpadero
umbader-lickatine-lupator-lackatera
batickatheplalera
theblumpalumpadera
ho?
ho ho ha haaaa!
Bom bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom bom bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom
Bom bom bom bom bom bom
Bac bac bac bac bac backaaaaa!
Yeeeeha!
ba um um um um um
ba um um um um um
ba oooohhboooobooboboboooo!
Yeaah! Whoooo!![]()
![]()
Die snelheidquote:![]()
![]()
Pogues - Fiestaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een beetje oude Focus
De huidige is mooier. Jammer dat er geen band in de lijst staat, die Fiesta heet.![]()
![]()
Ik doe het te weinig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoop popquizfoutjes komen er langs vandaagStuk of 10 lokale popquizjes gedaan. Moet het eens vaker gaan doen, dan krijg ik er vanzelf ongetwijfeld meer handigheid in
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat kut afkap moment
Informer
Raar dat dit zaadnummer van RHCP zo hoog staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze vind ik leuk.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Het schommelt wel heel erg, het niveau..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat komt door die user boven jequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Raar dat dit zaadnummer van RHCP zo hoog staat.![]()
![]()
The city she loves me
Ik zie dit toch als het andere spannende B&A muziekje
Ja dat krijg je een beetje in de top van de top2000.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Ferdo het volgende:
Het schommelt wel heel erg, het niveau...![]()
Je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens zwaar onterecht dat het gejodel van Focus wél in de lijst staat en dit nummer niet:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens zwaar onterecht dat het gejodel van Focus wél in de lijst staat en dit nummer niet:
of dezeEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
60quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heel die Stadium Arcadium plaat vond ik bagger van RHCP. Lijkt allemaal op elkaar en niet bijzonder.Abracadabra, tapate guarra!![]()
P20 is mijn zonnebrand, volgens mijWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig komen er nog wél goede nummers van RHCP hier na.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet de meest diepgaande, wel het beste in het gehoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Raar dat dit zaadnummer van RHCP zo hoog staat.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Readymade en Descration Smile gingen welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heel die Stadium Arcadium plaat vond ik bagger van RHCP. Lijkt allemaal op elkaar en niet bijzonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er staan betere van RHCP lager
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
dat blijkt wel uit het feit dat Lennon meeneuriet... (hij hoort het voor het eerst)quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niet de meest diepgaande, wel het beste in het gehoor.I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig komen er nog wél goede nummers van RHCP hier na.
-XOXO-![]()
Nee man, een van de beste albums.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heel die Stadium Arcadium plaat vond ik bagger van RHCP. Lijkt allemaal op elkaar en niet bijzonder.![]()
http://quizagenda.nl/quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Marinus van der Lubbe
mag het licht uitEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Scar Tissuequote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Die wist wel raad met duitsersquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Rellende_Rotscholier
![]()
De Dijk
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:quote:quote:Vraag me af hoe dit liedje heet...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.![]()
neuken op zolderquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vraag me af hoe dit liedje heet...I love music |Ajax forever
Zoals hierboven al gezegd: nationale popquiz is/was in P60 in Amstelveen. Er is een grote in W2 in Den Bosch, en verder zijn er her en der een hoop lokale popquizzenquote:![]()
Monday Monday op zondagquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.
Andersom helaas ook.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ka het is wel een eindje rijden.. Ik was mee als behang/supporter hoor. Ik heb er helemaal geen verstand van. Was wel leuk.quote:Make love, not war ☮![]()
Dat schijn een chaotische warboel te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanavond de Nijmeegse popquiz. Er zijn nog kaartenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, het is niet dat ze niet aan manipulatie doen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.![]()
![]()
man daar hebben we toch geen tijd voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanavond de Nijmeegse popquiz. Er zijn nog kaarten
Heeft Slayer een leuk nummer met Night in de titel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.
en gisteren hoorde ik Wham met last chrisman nogquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdens Rood en Bloasmuziek maar ff snel stofzuigen straks
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Misschien dat er meer zuidelijker ook zoiets is te vindenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ka het is wel een eindje rijden.. Ik was mee als behang/supporter hoor. Ik heb er helemaal geen verstand van. Was wel leuk.
Wil me weleens meten met 'kenners'![]()
![]()
quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
je kunt kalm aan doen dan, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Szura het volgende:
Tijdens Rood en Bloasmuziek maar ff snel stofzuigen straksI love music |Ajax forever
Jaaa zo meteen het enige Rolling Stones liedje uit mijn lijst![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beetje afwisseling kan geen kwaad ;-) Anders zie ik helemaal geen vrienden meer tijdens de top 2000quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
man daar hebben we toch geen tijd voor
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Da's wel heel kort dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanavond de Nijmeegse popquiz. Er zijn nog kaarten
Is dat vaker?![]()
Zie de post van Cafca net.....quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat er meer zuidelijker ook zoiets is te vinden
Wil me weleens meten met 'kenners'Make love, not war ☮![]()
Maid of Orleans, samen met Girl on Fire van Alicia keys 1 van mijn favoriete nummers
Twee nrs is niet zolang voor de oppervlakte die ik moet stofzuigenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt kalm aan doen dan, toch?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We hebben hier met hemelvaart de popronde in de stad. in 10 cafes met in elk cafe een andere rondequote:
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zuigen tijdens blaosmuziek....quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Szura het volgende:
Tijdens Rood en Bloasmuziek maar ff snel stofzuigen straks![]()
![]()
Vond het wel érg frappant dat Overture en See Me Feel Me van The Who allebei aan het begin van een uur zaten. De één voor de tune, de ander erna.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat ze niet aan manipulatie doen ofzo![]()
Bloasmuziekquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Szura het volgende:
Tijdens Rood en Bloasmuziek maar ff snel stofzuigen straks![]()
![]()
misschien een andere keerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje afwisseling kan geen kwaad ;-) Anders zie ik helemaal geen vrienden meer tijdens de top 2000
Den Bosch is al dichterbij. Eens kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd: nationale popquiz is/was in P60 in Amstelveen. Er is een grote in W2 in Den Bosch, en verder zijn er her en der een hoop lokale popquizzen![]()
![]()
Toen ze nog gewoon Orchestral Manoeuvres in the Dark heetten. Mijn eerste LP
Als die joan of arc nou een hart had
Forget it, is altijd binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Den Bosch is al dichterbij. Eens kijken
oh je woont groot..quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee nrs is niet zolang voor de oppervlakte die ik moet stofzuigenI love music |Ajax forever
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vond het wel érg frappant dat Overture en See Me Feel Me van The Who allebei aan het begin van een uur zaten. De één voor de tune, de ander erna.![]()
![]()
Geen idee. Ik ben niet bepaald een Slayer-expert.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft Slayer een leuk nummer met Night in de titel?![]()
Ik doe wel eens mee bij Movies in Eindhoven. Verder wel eens in Den Bosch ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef D. het volgende:
[..]
Den Bosch is al dichterbij. Eens kijken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Da's met teams?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hebben hier met hemelvaart de popronde in de stad. in 10 cafes met in elk cafe een andere ronde![]()
Mooi nummer van OMD. Ik herinner me dit nog wel als klein jochie, dat die videoclip dan op TV was in Toppop, of iets dergelijks.![]()
met die Mart Smeets-truienquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer van OMD. Ik herinner me dit nog wel als klein jochie, dat die videoclip dan op TV was in Toppop, of iets dergelijks.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik deed nog wel eens de popquiz in de docter maar dan krijg je allemaal vragen over van die populaire muziek die mij dan net weer niets zegt(vooral de smaak van de quizmaakster de dochter van de eigenaar)
zwolle?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik deed nog wel eens de popquiz in de docter maar dan krijg je allemaal vragen over van die populaire muziek die mij dan net weer niets zegtI love music |Ajax forever
dan werd het ook wel een keer tijd..quote:I love music |Ajax forever
Wees blij dat Mart zelf niet in beeld kwam.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met die Mart Smeets-truienDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind The Sprawl II hier altijd wel een beetje op lijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Al vind ik de uitvoering van Arcade Fire ook wel mooi.
quote:nu doe ik vaak de pubquiz in de sally's zelfde eigenaar andere quiz(master)
Ik ben in alles wel thuis, dat helpt welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik deed nog wel eens de popquiz in de docter maar dan krijg je allemaal vragen over van die populaire muziek die mij dan net weer niets zegt(vooral de smaak van de quizmaakster de dochter van de eigenaar)
ben regelmatig dronken geworden/geweest daarquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nu doe ik vaak de pubquiz in de sally's zelfde eigenaar andere quiz(master)
Ah, tis weer tijd voor Blof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Worden die ergens (centraal) aangekondigd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mee bij Movies in Eindhoven. Verder wel eens in Den Bosch ja.![]()
Handen op je heupen, hoofd bij de deur..gaat dit over twister?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er zijn vaak van die reunie avonden die zijn tof, dan draait hans stroeve oude meukquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben regelmatig dronken geworden/geweest daar(in januari is er weer één)
OMD - Joan of Arc.
Daar had ook Arcade Fire kunnen staan
En bah, het meest verschrikkelijke lied van Bløf. Pas de tweede keer dat ik Bløf hoor deze top.![]()
Die zijn veelal gewoon wekelijks/maandelijks. Bij de Movies wekelijks volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Worden die ergens (centraal) aangekondigd?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze muziek is kutter dan ik hebben kan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ik kwam er in mijn studententijd wel vaak, regelmatig voor gek gestaan op de dansvloer.. Vooral LA woman leent zich daar erg goed voor...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn vaak van die reunie avonden die zijn tof, dan draait hans stroeve oude meuk(in januari is er weer één)
Het regent harder dan ik drinken kan...
Juist ja..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik sta er nog regelmatig op de dansvloer... als de dj meezit zijn dat geweldige avonden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kwam er in mijn studententijd wel vaak, regelmatig voor gek gestaan op de dansvloer.. Vooral LA woman leent zich daar erg goed voor...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met teams of individueel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn veelal gewoon wekelijks/maandelijks. Bij de Movies wekelijks volgens mij![]()
Dat pianotje ook, om te walgen.
Wanneer komt Mooie Dag?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ooit was daarnaast Papa Joe, leuk cafe was dat, later werd dat Timeless geloof ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik sta er nog regelmatig op de dansvloer... als de dj meezit zijn dat geweldige avonden.I love music |Ajax forever
Kleine teams. Ik vind verplichte teams van 2-3 zelf het leukst.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk 's nachts.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat pianotje ook, om te walgen.
Wanneer komt Mooie Dag?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat zit er dik inquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Team is wel leuk, maar dan moet je wel meer popkenners kennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleine teams. Ik vind verplichte teams van 2-3 zelf het leukst.![]()
![]()
Nu is dat de bloopers en geen reet aan tenminste dat is rechts ernaast wat links zit weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ooit was daarnaast Papa Joe, leuk cafe was dat, later werd dat Timeless geloof ik.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Aan mij heb je niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Team is wel leuk, maar dan moet je wel meer popkenners kennen
Ja was idd rechts. Timeless was ook minder leuk al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nu is dat de bloopers en geen reet aan tenminste dat is rechts ernaast wat links zit weet ik zo niet.
Roadrunner bestaat dat nog?I love music |Ajax forever
Het beste nummer van de Rolling Stones![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze is veel mooier als ik m hoor dan wanneer ik m in mijn hoofd afspeel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een mooie dag is dit danquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Dat was afgelopen nacht
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
nopequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja was idd rechts. Timeless was ook minder leuk al.
Roadrunner bestaat dat nog?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wat zit daar nu dan?quote:I love music |Ajax forever
Geen idee waar zat datquote:
even gegoogled volgensmij is dat nu een vrij slecht lopende irish innEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Er zat een cafe begane grond en in de kelder had je een dansvloer. In een hoek, Vlakbij de kerk.quote:I love music |Ajax forever
380 Iris Goo Goo Dolls 1999
379 Owner Of A Lonely Heart Yes 1983
378 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 1998
377 Sebastian Cockney Rebel 1973
376 Thank You For The Music ABBA 1978
375 Lola The Kinks 1970
374 Rood Marco Borsato 2006
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999
372 Follow You Follow Me Genesis 1978
371 Geef Mij Je Angst Andre Hazes 1984
370 Against All Odds Phil Collins 1984
369 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969
368 We Will Rock You Queen 1977[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dat is een tijd een irish inn geweest en heet nu Jack's music bar blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zat een cafe begane grond en in de kelder had je een dansvloer. In een hoek, Vlakbij de kerk.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja dat was het bovengedeelte. Kelder werd dus roadrunner genoemd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee waar zat dat
even gegoogled volgensmij is dat nu een vrij slecht lopende irish innI love music |Ajax forever
380 Iris Goo Goo Dolls 1999
379 Owner Of A Lonely Heart Yes 1983
378 I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith 1998![]()
![]()
377 Sebastian Cockney Rebel 1973
376 Thank You For The Music ABBA 1978
375 Lola The Kinks 1970
374 Rood Marco Borsato 2006
373 Bloasmuziek Ge Reinders 1999![]()
![]()
372 Follow You Follow Me Genesis 1978
371 Geef Mij Je Angst Andre Hazes 1984
370 Against All Odds Phil Collins 1984
369 Bad Moon Rising Creedence Clearwater Revival 1969![]()
368 We Will Rock You Queen 1977
De Panda nietquote:
Hoop veranderd in 15 jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is een tijd een irish inn geweest en heet nu Jack's music bar blijkbaar.I love music |Ajax forever
Ben er in de tijd dat het een irish in was wel eens geweest...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat was het bovengedeelte. Kelder werd dus roadrunner genoemd.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Bosbeetle op 30-12-2014 14:52:23 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
toen was het ook nog wel leuk. Alleen jammer dat Jan Vayne er ook wel eens zat!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben er in de tijd dat het een irish in was wel eens geweest...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |