quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens zwaar onterecht dat het gejodel van Focus wél in de lijst staat en dit nummer niet:
60quote:
Niet de meest diepgaande, wel het beste in het gehoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Raar dat dit zaadnummer van RHCP zo hoog staat.
Readymade en Descration Smile gingen welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heel die Stadium Arcadium plaat vond ik bagger van RHCP. Lijkt allemaal op elkaar en niet bijzonder.
dat blijkt wel uit het feit dat Lennon meeneuriet... (hij hoort het voor het eerst)quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Niet de meest diepgaande, wel het beste in het gehoor.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig komen er nog wél goede nummers van RHCP hier na.
Nee man, een van de beste albums.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heel die Stadium Arcadium plaat vond ik bagger van RHCP. Lijkt allemaal op elkaar en niet bijzonder.
http://quizagenda.nl/quote:
Scar Tissuequote:
Die wist wel raad met duitsersquote:
quote:
quote:
quote:
Vraag me af hoe dit liedje heet...quote:
neuken op zolderquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vraag me af hoe dit liedje heet...
Zoals hierboven al gezegd: nationale popquiz is/was in P60 in Amstelveen. Er is een grote in W2 in Den Bosch, en verder zijn er her en der een hoop lokale popquizzenquote:
Monday Monday op zondagquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.
Andersom helaas ook.quote:
Ka het is wel een eindje rijden.. Ik was mee als behang/supporter hoor. Ik heb er helemaal geen verstand van. Was wel leuk.quote:
Dat schijn een chaotische warboel te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanavond de Nijmeegse popquiz. Er zijn nog kaarten
Ja, het is niet dat ze niet aan manipulatie doen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Timing is niet de sterkste kant van de Top 2000 dit jaar. Blue Monday op dinsdag. Kristallnach van BAP in de vroege ochtend en nu "Mag Het Licht Uit" midden op de dag.
man daar hebben we toch geen tijd voorquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanavond de Nijmeegse popquiz. Er zijn nog kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |