Er zijn vaak van die reunie avonden die zijn tof, dan draait hans stroeve oude meukquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben regelmatig dronken geworden/geweest daar
Die zijn veelal gewoon wekelijks/maandelijks. Bij de Movies wekelijks volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Worden die ergens (centraal) aangekondigd?
ik kwam er in mijn studententijd wel vaak, regelmatig voor gek gestaan op de dansvloer.. Vooral LA woman leent zich daar erg goed voor...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn vaak van die reunie avonden die zijn tof, dan draait hans stroeve oude meuk(in januari is er weer één)
Ik sta er nog regelmatig op de dansvloer... als de dj meezit zijn dat geweldige avonden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kwam er in mijn studententijd wel vaak, regelmatig voor gek gestaan op de dansvloer.. Vooral LA woman leent zich daar erg goed voor...
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:
Met teams of individueel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn veelal gewoon wekelijks/maandelijks. Bij de Movies wekelijks volgens mij
Ooit was daarnaast Papa Joe, leuk cafe was dat, later werd dat Timeless geloof ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik sta er nog regelmatig op de dansvloer... als de dj meezit zijn dat geweldige avonden.
Kleine teams. Ik vind verplichte teams van 2-3 zelf het leukst.quote:
Hopelijk 's nachts.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat pianotje ook, om te walgen.
Wanneer komt Mooie Dag?
Dat zit er dik inquote:
Team is wel leuk, maar dan moet je wel meer popkenners kennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleine teams. Ik vind verplichte teams van 2-3 zelf het leukst.
Nu is dat de bloopers en geen reet aan tenminste dat is rechts ernaast wat links zit weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ooit was daarnaast Papa Joe, leuk cafe was dat, later werd dat Timeless geloof ik.
Aan mij heb je niksquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Team is wel leuk, maar dan moet je wel meer popkenners kennen
Ja was idd rechts. Timeless was ook minder leuk al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nu is dat de bloopers en geen reet aan tenminste dat is rechts ernaast wat links zit weet ik zo niet.
Wat een mooie dag is dit danquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Dat was afgelopen nacht
nopequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja was idd rechts. Timeless was ook minder leuk al.
Roadrunner bestaat dat nog?
Wat zit daar nu dan?quote:
Geen idee waar zat datquote:
Er zat een cafe begane grond en in de kelder had je een dansvloer. In een hoek, Vlakbij de kerk.quote:
ja dat is een tijd een irish inn geweest en heet nu Jack's music bar blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zat een cafe begane grond en in de kelder had je een dansvloer. In een hoek, Vlakbij de kerk.
Ja dat was het bovengedeelte. Kelder werd dus roadrunner genoemd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee waar zat dat
even gegoogled volgensmij is dat nu een vrij slecht lopende irish inn
De Panda nietquote:
Hoop veranderd in 15 jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat is een tijd een irish inn geweest en heet nu Jack's music bar blijkbaar.
Ben er in de tijd dat het een irish in was wel eens geweest...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat was het bovengedeelte. Kelder werd dus roadrunner genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |