Nee, het was One Lovequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nationale Popquiz + Bob Marley = Is This Love
Die zat er nooit in volgens mijquote:
Nou, een bepaalde iemand zei Wonderwall, en ik zei nog: weetje het zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een heel team??
Hoe is dat in godsnaam mogelijk
Volgens mijn teamgenoten welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zat er nooit in volgens mij
Dan had jij gelijkquote:
Wou eigenlijk dit jaar afhaken, maar ik merk dat het hier en daar toch wel de goede kant op gaat met nieuwe binnenkomers in de lijst der lijsten, nummers die er allang in hadden moeten staan en dit jaar pas gerechtigheid krijgen (ik noem een Moby met Porcelain).quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk weer eens een nummer dat ook echt wat op deze plek heeft te zoeken.
Wie was dat toen? (ik hoop niet dat ik het wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, een bepaalde iemand zei Wonderwall, en ik zei nog: weetje het zeker, maar hij wist het zo zeker, dat we dat toen maar ingevuld hebben.
Heeft ons mooi een plaats gescheeld....
Helaas niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
staat informer van snow eigenlijk in de lijst?
Nee, alleen bij D. in de kast.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
staat informer van snow eigenlijk in de lijst?
Ben ZO trots en blij vanwege Porcelain; een nummer uit de hoogste regionen van mijn Top 100 allertijden. Vorig jaar nog een vrije keuze, dit jaar in de keuzelijst.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wou eigenlijk dit jaar afhaken, maar ik merk dat het hier en daar toch wel de goede kant op gaat met nieuwe binnenkomers, nummers die er allang in hadden moeten staan en dit jaar pas gerechtigheid krijgen (ik noem een Moby met Porcelain).
Wel jammer van die Top40 zooi die er weer niks mee te maken heeft.
quote:
Iemand die hier nu niet is (maar zijn broer welquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie was dat toen? (ik hoop niet dat ik het was)
Ahdiequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die hier nu niet is (maar zijn broer wel)
Oh, dat heeft ie zijn broer nooit verteldquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die hier nu niet is (maar zijn broer wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |