SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Make love, not war ☮![]()
Nee, als hij hem niet uit wilde zetten, of iig op een volume waardoor ik het niet hoefde te horen in een andere kamer (muziek op een normaal volume luisteren is voor hem vrij abnormaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je broertje ervoor in elkaar geslagen?) dan gilde ik er doorheen of ontkoppelde ik de boxen oid
![]()
![]()
Uiteindelijk is ie maar gestopt met die draaien als ik thuis was
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
572 Stromae Alors On Danse![]()
571 Joe Cocker You Are So Beautiful![]()
570 Men At Work Down Under![]()
569 Earth Wind & Fire Boogie Wonderland![]()
568 Genesis Land Of Confusion![]()
567 Fleetwood Mac Rhiannon![]()
566 Barry Ryan Eloise![]()
565 The Clash London Calling![]()
564 Bon Jovi It's My Life bedtijd
563 Adele Turning Tables bedtijd
562 Don McLean American Pie bedtijd
561 Eros Ramazzotti Musica E bedtijd
560 Keane Sovereign Light Cafe bedtijd
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl bedtijdI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alors on dance
quote:Op maandag 29 december 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Beste Ziggy.THE
WIRE
SLIM
CHARLES
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef D. het volgende:
Ik ga achter Djen aan
Fijne voorzetting van de avond allen
Dit liedje staat er alleen maar in omdat Stromae zo popi is. Gewoon een 13 in een dozijn dansnummer natuurlijk
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Slim Charles inderdaad.quote:!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Haha verstandig. Voor z'n verjaardag misschien een koptelefoon gevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, als hij hem niet uit wilde zetten, of iig op een volume waardoor ik het niet hoefde te horen in een andere kamer (muziek op een normaal volume luisteren is voor hem vrij abnormaal) dan gilde ik er doorheen of ontkoppelde ik de boxen oid
![]()
![]()
Uiteindelijk is ie maar gestopt met die draaien als ik thuis was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kon geen nieuw topic openen, de OP verdween namelijk op wonderbaarlijke wijze.
Oké, apart
Rellende_Rotscholier
![]()
Ze werd gepest door fok. Schuld van Danny.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Klinkt leuk dit hoor, maar dit is gewoon met een sample-cd'tje (zeg maar zip file) en een digitaal 'drumcomputertje' in ProTools laag voor laag in elkaar 'gemixt' (lees gemonteerd).[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Dat heb ik serieus gedaan ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha verstandig. Voor z'n verjaardag misschien een koptelefoon gevenHij was in november jaig
Dit nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ja ik lees het net...quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze werd gepest door fok. Schuld van Danny.![]()
Fruityloops nummertje. NEXT!quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
Klinkt leuk dit hoor, maar dit is gewoon met een sample-cd'tje (zeg maar zip file) en een digitaal 'drumcomputertje' in ProTools laag voor laag in elkaar 'gemixt' (lees gemonteerd).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus gedaan ookHij was in november jaig
![]()
![]()
Je zit zeker mobiel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
dat dus, en London Callingquote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaan slapen als Boogie Wonderland op isHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ow vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende keer open ik hem zonder OP dan, ook goedbij te zetten.
![]()
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Joe
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Joe
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
You are so beautiful![]()
![]()
To meeeeee![]()
RIP Joe
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik vind het ook niet fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
Sowieso mobiel FOK!ken, je moet het maar kunnen danwel willen.
Dit lied is so mooi.quote:Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.![]()
Zijn liedjes nietquote:![]()
Ja deze man heeft zijn beste tijd wel gehad.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik heb het mobiel ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
[..]
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?
Je stream loopt achter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht het niet hoor. Maar ik kan er natuurlijk een weekje naastzitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik open nooit een topic dus geen last van.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat nieuws is zooo Week 51..quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |