Ow vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende keer open ik hem zonder OP dan, ook goed
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kon geen nieuw topic openen, de OP verdween namelijk op wonderbaarlijke wijze.
Ik vind het ook niet fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
Sowieso mobiel FOK!ken, je moet het maar kunnen danwel willen.
quote:
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.
Zijn liedjes nietquote:
Ik heb het mobiel ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
[..]
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?
Je stream loopt achter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht het niet hoor. Maar ik kan er natuurlijk een weekje naastzitten.
Dat nieuws is zooo Week 51..quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef peaceman het volgende:
Ja deze man heeft zijn beste tijd wel gehad.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik open nooit een topic dus geen last van.
Nee, hij doet het alleen als iemand dat niet wil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
Maar maarquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij hem kon openen voor me.
Mijn mobiel is immers ook uitgevallen.Het zit allemaal niet mee. Misschien zijn het allemaal tekenen van God dat ik mijn boek er bij moet gaan pakken en daarna lekker slapen.
Ik was wel bezig maar toen was iemand anders me al te snel af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij hem kon openen voor me.
Mijn mobiel is immers ook uitgevallen.Het zit allemaal niet mee. Misschien zijn het allemaal tekenen van God dat ik mijn boek er bij moet gaan pakken en daarna lekker slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |