Fruityloops nummertje. NEXT!quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
Klinkt leuk dit hoor, maar dit is gewoon met een sample-cd'tje (zeg maar zip file) en een digitaal 'drumcomputertje' in ProTools laag voor laag in elkaar 'gemixt' (lees gemonteerd).
Hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus gedaan ookHij was in november jaig
Je zit zeker mobiel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kon geen nieuw topic openen, de OP verdween namelijk op wonderbaarlijke wijze.
dat dus, en London Callingquote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaan slapen als Boogie Wonderland op is
Ow vergetenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende keer open ik hem zonder OP dan, ook goed
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kon geen nieuw topic openen, de OP verdween namelijk op wonderbaarlijke wijze.
Ik vind het ook niet fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
Sowieso mobiel FOK!ken, je moet het maar kunnen danwel willen.
quote:
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zit je op mobiel? Want daar heb ik dat inderdaad ook. Bug is bekend.
Zijn liedjes nietquote:
Ik heb het mobiel ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
[..]
Ja, maar dit is me niet eerder overkomen mobiel?
Je stream loopt achter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht het niet hoor. Maar ik kan er natuurlijk een weekje naastzitten.
Dat nieuws is zooo Week 51..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |