quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef peaceman het volgende:
Ja deze man heeft zijn beste tijd wel gehad.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik open nooit een topic dus geen last van.
Nee, hij doet het alleen als iemand dat niet wil.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit lied is so mooi.
[..]Ik hoopte gewoon dat die mani nu eens weer zou gaan stelen, maar precies nu niet he
Maar maarquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij hem kon openen voor me.
Mijn mobiel is immers ook uitgevallen.Het zit allemaal niet mee. Misschien zijn het allemaal tekenen van God dat ik mijn boek er bij moet gaan pakken en daarna lekker slapen.
Ik was wel bezig maar toen was iemand anders me al te snel af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij hem kon openen voor me.
Mijn mobiel is immers ook uitgevallen.Het zit allemaal niet mee. Misschien zijn het allemaal tekenen van God dat ik mijn boek er bij moet gaan pakken en daarna lekker slapen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat alleen in een vuile kameel
Goeie he.quote:
quote:
Ik vermijd de lapo ook altijd angstvallig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik open nooit een topic dus geen last van.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was wel bezig maar toen was iemand anders me al te snel af.
Oh, als ik dat had geweten...quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, hij doet het alleen als iemand dat niet wil.
kaiiiiiiiloik!quote:
Toch geloof ik er niks van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was wel bezig maar toen was iemand anders me al te snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |