SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Van Barneveld/Caven
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
twitter:Kamykatze twitterde op maandag 29-12-2014 om 20:36:03I have a little crush on Prince Harry tbh #darts #WorldDartsChampionship #WorldChampionshipDarts reageer retweet
twitter:carlycameronn twitterde op maandag 29-12-2014 om 20:36:03Prince Harry at the darts tho! Pure dream 😍😍😍😍😍😍😍😍 reageer retweet
twitter:linziJarratt twitterde op maandag 29-12-2014 om 20:36:37Harry's loving the darts @SkySportsDarts 👑🎯 reageer retweet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit dusquote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Harry is in wezen ook net zo'n tokkie als de gemiddelde Engelse darter, maar toevallig in de juiste familie geboren.![]()
De 180-machine is dus nog niet aangeslingerd, hij choket steeds op de laatste pijl.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Harry ging gewoon naar Afghanistan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Harry is in wezen ook net zo'n tokkie als de gemiddelde Engelse darter, maar toevallig in de juiste familie geboren.![]()
Heel gewoon inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harry ging gewoon naar Afghanistan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies dit, nette en harde jongen hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harry ging gewoon naar Afghanistan.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Het lijstje akkefietjes dat hij op zijn naam heeft staan is er één waar de gemiddelde darter niet aan kan tippen zelfs.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar volgens mij wel een toffe kerel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijstje akkefietjes dat hij op zijn naam heeft staan is er één waar de gemiddelde darter niet aan kan tippen zelfs.![]()
![]()
Het was dan ook sarcastisch bedoelt. Harry is eigenlijk best een rebelse vent die door het koninklijk huis en zijn koninklijke afkomst vaak de hand boven het hoofd word gehouden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijstje akkefietjes dat hij op zijn naam heeft staan is er één waar de gemiddelde darter niet aan kan tippen zelfs.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Je kunt daar idd prima een pot bier mee drinken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel een toffe kerel.![]()
![]()
En ook nog eens met zijn afwijking.quote:Op maandag 29 december 2014 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Harry moet maar eens aan Wade vragen hoe hij een knappe dame aan de haak vangtUI Made bij VanilleKwark.![]()
Als je dan vlieger bent en militair kun je best een toertje draaien. Wim-Lex was ook beide maar die bleef thuis.quote:![]()
Goeie detoxquote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harry ging gewoon naar Afghanistan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ach niet alleen rebels, de akkefietjes die hij op zijn naam heeft hebben vele jongeren wel meegemaakt, maar omdat de niet in de spotlights staan valt het niet op. Er zitten echter ook wel een paar zaken bij die duidelijk vallen onder tokkiegedrag.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoelt. Harry is eigenlijk best een rebelse vent die door het koninklijk huis en zijn koninklijke afkomst vaak de hand boven het hoofd word gehouden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Score loopt af en toe een tikje achter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Score lijkt niet te kloppen met een dubbel 3 outUI Made bij VanilleKwark.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Score lijkt niet te kloppen met een dubbel 3 out
Was gister volgens mij ook al, ik weet niet of de score in sync is met de officieele wedstrijd score of dat ze dat gewoon paralel doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Score loopt af en toe een tikje achter.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hij gooide toch eerst enkele 6quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was gister volgens mij ook al, ik weet niet of de score in sync is met de officieele wedstrijd score of dat ze dat gewoon paralel doen.Amateurs hier.
Niet dan? Ik zat zelf niet op te letten, er is namelijk pop2000 bezig.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dankje.quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gooide toch eerst enkele 6Amateurs hier.
UI Made bij VanilleKwark.![]()
Autist gespot.quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Max23 het volgende:
Klopt dat ze beide niet thuis, want ze staan op het podium![]()
ohquote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nederland was 1 van de weinige landen met een alcoholverbod.Ik heb zelf een keer een gedwongen detox van 4 jaar gedaan, werkt erg goed!
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gooide toch eerst enkele 6Amateurs hier.
Dan moet je maar kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!UI Made bij VanilleKwark.![]()
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Daarom zit hij ook in de studio.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ik was wel zo'n speler dat als het goed ging ik ook echt doorging!"
Co StompèUI Made bij VanilleKwark.![]()
Dit kan ik beamen. Dit waren vier wedstrijden in z'n carriere.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè![]()
wimderon kom er maar in.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè![]()
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laptop kan je draaien toch?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat Wade gewoon met traditionele Engelse flights speelt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Noem mij de laatste keer dat je zo'n fout tegenkwam dan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja en dan loop je dus een kilometer achter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wanneer voor het laatst?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Meer geld naar Sammiquote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.![]()
![]()
Ik kan echt niet kijken naar die kop van Bunting
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Liever dit dan zo'n van Gerwen met z'n open bakkes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef wdn het volgende:
Ik kan echt niet kijken naar die kop van BuntingUI Made bij VanilleKwark.![]()
Gister nog volgens mij, uiteraard corrigeren ze dat wel, overigens heb ik het met ik meen Lakesite ook wel gezien dat iemand een beurt erna ging reclameren dat score niet klopt, maar dat is al enige tijd terug.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noem mij de laatste keer dat je zo'n fout tegenkwam dan.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
zak in elkaar joh kkgekquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet op een stream, lompe visboer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja bij mijn ouders thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zit je in de gevangenis ofzo?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
1 keer in de week mag hij zijn ouders bezoekenquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En daar schroeven ze de stoelen vast aan de grond?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op de RTL website zit een knop: Kijk Vooruit, ik vraag me af hoe dat werkt, dat je dan al de finale kunt zien, ik neem aan dat dit dan niet echt live is ofzo.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nee maar bureau zit aan de muur.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En daar schroeven ze de stoelen vast aan de grond?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sammi was vandaag in krant
[ afbeelding ]
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...![]()
![]()
Dus kan je je stoel niet bewegen?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bureau zit aan de muur.![]()
Nee heb mijn woning verbouwd dus logeer hier paar maandjes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer in de week mag hij zijn ouders bezoeken🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Haar tetten bohquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Ik heb al 17 jaar vooruitgekeken, mooi dat Van Gerwen nu op 15 wereldtitels staat.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef raptorix het volgende:
Op de RTL website zit een knop: Kijk Vooruit, ik vraag me af hoe dat werkt, dat je dan al de finale kunt zien, ik neem aan dat dit dan niet echt live is ofzo.![]()
Fixed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer in de week mag hij bezoeken zijn ouders hem.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Maakt niet uit wie ik zou doen, niemand zou mij doen dus het maakt niet uit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of vanwege niet weten hóe.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Doet die postbode over 15 jaar ook nog mee?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb al 17 jaar vooruitgekeken, mooi dat Van Gerwen nu op 15 wereldtitels staat.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik mag die Bunting niet, met zijn zelfvoldane grijns op z'n bakkes.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja maar een laptop is toch een los ding. Die kan je toch gewoon zo oppaken enzo, tering. Ben ik zo slim of jij zo dom?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bureau zit aan de muur.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Zou wel doen hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik had toch gehoopt dat jij ook fan zou zijn van De_Buntquote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik mag die Bunting niet, met zijn zelfvoldane grijns op z'n bakkes.![]()
![]()
Ik heb al oplossing, ik haal een extra laptop.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja maar een laptop is toch een los ding. Die kan je toch gewoon zo oppaken enzo, tering. Ben ik zo slim of jij zo dom?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Over 15 jaar is Coos Tompé de caller.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doet die postbode over 15 jaar ook nog mee?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Fan worden van Bunting is onvermijdelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik mag die Bunting niet, met zijn zelfvoldane grijns op z'n bakkes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nogmaals, liever dit dan van Gerwen waarbij alle intelligentie eruit lijkt te stromen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik mag die Bunting niet, met zijn zelfvoldane grijns op z'n bakkes.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb al oplossing, ik haal een extra laptop.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Baas Wade<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
BAM BAM BAM 180-MACHINE GEACTIVEERDLOS!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is Wade hyperactief vandaag. Veel meer vuistjes en gestuiter dan normaal.
Gelukkig laat De_Bunt zich niet afleiden door dit soort smerissen en streken.![]()
neequote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
Mag bunting meedoen aan het bdo wk? Als titelverdediger?![]()
Is Wade een wout?quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig laat De_Bunt zich niet afleiden door dit soort smerissen en streken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Winstanley doet dan ook nog mee met rollator en ziet hij er uit als een 90 jarige...quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Over 15 jaar is Coos Tompé de caller.![]()
Hij heeft zijn pillen vergeten te nemenquote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig laat De_Bunt zich niet afleiden door dit soort smerissen en streken.![]()
Wade mag daarom weer niet meedoen met Premier League Dartsquote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde jak vertellen dat een aantal qualifiers zowel toernooien van de pdc en bdo hooien en dat mag dan weer wel?quote:![]()
En tijd voor de vraag van de dag. Ze zitten daar zo vaak om te zeuren, ik word er triest van.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik had 'm!quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Nober het volgende:
Die Wade wint altijd dit soort wedstrijden, ik weet nog steeds niet hoe maar hij doet dat.![]()
![]()
Big Ben doet het daarna dunnetjes overquote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je gek, joh. Kapsalon Benito gaat 'm pakken![]()
The Bullet is eindelijk afgevuurd, ik ben aan het genieten
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat bord wordt, denk ik, nog wel vervangen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat bord is al helemaal naar de kloten en dan moeten MvG en Kapsalon Ben nog komen![]()
Jacques weet dat dat de écht belangrijke finishes zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade is sterk op de 2-dartsfinishes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wade*quote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jacques weet dat dat de écht belangrijke finishes zijn.![]()
Wedden van nietquote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bord wordt, denk ik, nog wel vervangen.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:01 schreef Nober het volgende:
[..]
21 cent voor Chisnall is 210 euro.
20 cent voor Wright is 200 euro.
17 cent voor Lewis is 170 euro.
6 cent voor Taylor is 60 euro.
Toch?Wie heeft dit advies opgevolgd?quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan dat ook al, ik heb daar geen verstand van. Maar die 640 euro zet je vervolgens op V/d Voort dan krijg je 50 cent per euro of je staat weer op 0.![]()
Sowieso heeft Benito dit hele bord al verneukt snap niet zo goed waarom ze geen reserve hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat bord word toch door Unicorn geleverd? Gratis en voor nop, sterker nog, ik denk dat unicorn er voor betaald. Dan wil je toch goede reclame en vervang je dat bord met enige regelmaat?quote:UI Made bij VanilleKwark.![]()
Het is ook crisis voor Unicornquote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat bord word toch door Unicorn geleverd? Gratis en voor nop, sterker nog, ik denk dat unicorn er voor betaald. Dan wil je toch goede reclame en vervang je dat bord met enige regelmaat?![]()
hahaha bookmarks van me moeder vrees ikquote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga je - net als het Golvend Galjoen - een golfreisje maken, raptorix?
Wat kost zo'n bord nou? 25-30 euro?quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook crisis voor UnicornUI Made bij VanilleKwark.![]()
Rond de 60 volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat kost zo'n bord nou? 25-30 euro?![]()
De goede Unicorn borden kosten wel het dubbelequote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat kost zo'n bord nou? 25-30 euro?![]()
Winmau is natuurlijk ook veel beter...quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook crisis voor Unicorn![]()
Met Bunting weet je dat de triple 20 helemaal naar de tering gaat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral Bunting zijn stijl zorgt voor die sterke gaten in de borden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eigenlijk verdienen deze bazen het beiden om verder te komen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Dan nog, voor zo'n groot bedrijf is het natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat als ze iets van 10 borden zouden leveren.quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De goede Unicorn borden kosten wel het dubbeleUI Made bij VanilleKwark.![]()
anderhalve euroquote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer wat het Unicorn kost om te produceren.![]()
Dat bewaren we tot de finalequote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wat zijn met MvG - Bunt met nieuw bord. Binnen enkele pijlen helemaal naar de klote![]()
Hij Wade ook wel dat hij niet dik genoeg is tegen een Bunting.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Caland het volgende:
Mongooltje die Wade, derde pijl weggooien![]()
KOEKOEK!
Eerder de totaalmenu filosofie van de McDonalds.quote:Op maandag 29 december 2014 21:09 schreef raptorix het volgende:
Zou Bunting ook de totaalmens filosofie van van Gaal aanhangen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder de totaalmenu filosofie van de McDonalds.
Juichen langs de lijn.quote:Op maandag 29 december 2014 21:09 schreef raptorix het volgende:
Zou Bunting ook de totaalmens filosofie van van Gaal aanhangen?![]()
doe eens minder chagrijnig, idiootquote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder de totaalmenu filosofie van de McDonalds.![]()
Ik keek het WK op mijn laptop, leuk als je halve buurt al hoort kreunen en jij anderhalve minuut later de tegengoal zietquote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
wtf ik had mn tv een paar minuten gepauzeerd schijnbaar
Ik ging even staan toen die eerste T18 erin zat.
Gulzige oogjes bij die tweede T18.
Keihard juichen bij de D18.![]()
Aivd morgen voor de deurquote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging even staan toen die eerste T18 erin zat.
Gulzige oogjes bij die tweede T18.
Keihard juichen bij de D18.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe sneller hij hem uit gooit, hoe minder beweging is het idee.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Sijmon Timmers, voorzitter van Nederlandse Dartsbondquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is die gast eigenlijk in de studio?![]()
Thxquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Sijmon Timmers, voorzitter van Nederlandse Dartsbond![]()
Pure klasse van Griffingod. Morgen Viesdikjunior eraf smijten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook echt keurig in het midden
pure klasse![]()
Moet die nog wel ietsje beter spelenquote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pure klasse van Griffingod. Morgen Viesdikjunior eraf smijten.RED ONS HENNIEGOD![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Cumbek
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Hopelijk kan het podium die krachtmeting aan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pure klasse van Griffingod. Morgen Viesdikjunior eraf smijten.![]()
Je bent alleen voor Bunting omdat je tegen M. Smithgod bent.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pure klasse van Griffingod. Morgen Viesdikjunior eraf smijten.![]()
Leugens.quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent alleen voor Bunting omdat je tegen M. Smithgod bent.
Ik was al voor de_Bunt toen hij nog kansloos afschipperde tegen Big Robbo op Lakeside.![]()
Kijk ik nou naar de BDO?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: