Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.quote:
Daarom zit hij ook in de studio.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ik was wel zo'n speler dat als het goed ging ik ook echt doorging!"
Co Stompè
Dit kan ik beamen. Dit waren vier wedstrijden in z'n carriere.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè
wimderon kom er maar in.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.
Laptop kan je draaien toch?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat Wade gewoon met traditionele Engelse flights speelt
Noem mij de laatste keer dat je zo'n fout tegenkwam dan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.
Ja en dan loop je dus een kilometer achter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.
Wanneer voor het laatst?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.
Meer geld naar Sammiquote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.
Liever dit dan zo'n van Gerwen met z'n open bakkes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef wdn het volgende:
Ik kan echt niet kijken naar die kop van Bunting
Gister nog volgens mij, uiteraard corrigeren ze dat wel, overigens heb ik het met ik meen Lakesite ook wel gezien dat iemand een beurt erna ging reclameren dat score niet klopt, maar dat is al enige tijd terug.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noem mij de laatste keer dat je zo'n fout tegenkwam dan.
zak in elkaar joh kkgekquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet op een stream, lompe visboer.
Ja bij mijn ouders thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zit je in de gevangenis ofzo?
1 keer in de week mag hij zijn ouders bezoekenquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En daar schroeven ze de stoelen vast aan de grond?
Nee maar bureau zit aan de muur.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En daar schroeven ze de stoelen vast aan de grond?
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sammi was vandaag in krant
[ afbeelding ]
Dus kan je je stoel niet bewegen?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bureau zit aan de muur.
Nee heb mijn woning verbouwd dus logeer hier paar maandjes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer in de week mag hij zijn ouders bezoeken
Haar tetten bohquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...
Ik heb al 17 jaar vooruitgekeken, mooi dat Van Gerwen nu op 15 wereldtitels staat.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef raptorix het volgende:
Op de RTL website zit een knop: Kijk Vooruit, ik vraag me af hoe dat werkt, dat je dan al de finale kunt zien, ik neem aan dat dit dan niet echt live is ofzo.
Fixed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer in de week mag hij bezoeken zijn ouders hem.
Maakt niet uit wie ik zou doen, niemand zou mij doen dus het maakt niet uit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |