Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.quote:
Daarom zit hij ook in de studio.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ik was wel zo'n speler dat als het goed ging ik ook echt doorging!"
Co Stompè
Dit kan ik beamen. Dit waren vier wedstrijden in z'n carriere.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè
wimderon kom er maar in.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Co Stompè
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.
Laptop kan je draaien toch?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier toch niet fokke en kijke tegelijk, mijn laptop zit omgekeerd naar de TV.
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit soort fouten zouden voorkomen op een dergelijk niveau?
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat Wade gewoon met traditionele Engelse flights speelt
Noem mij de laatste keer dat je zo'n fout tegenkwam dan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.
Ja en dan loop je dus een kilometer achter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ook, daarom heb ik stream op tweede scherm.
Wanneer voor het laatst?quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Telfouten komen af en toe wel voor ja, zeker in de TV score.
Meer geld naar Sammiquote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopst in de Darts winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |