Goeie detoxquote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harry ging gewoon naar Afghanistan.
Ach niet alleen rebels, de akkefietjes die hij op zijn naam heeft hebben vele jongeren wel meegemaakt, maar omdat de niet in de spotlights staan valt het niet op. Er zitten echter ook wel een paar zaken bij die duidelijk vallen onder tokkiegedrag.quote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoelt. Harry is eigenlijk best een rebelse vent die door het koninklijk huis en zijn koninklijke afkomst vaak de hand boven het hoofd word gehouden.
Score loopt af en toe een tikje achter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Score lijkt niet te kloppen met een dubbel 3 out
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Score lijkt niet te kloppen met een dubbel 3 out
Was gister volgens mij ook al, ik weet niet of de score in sync is met de officieele wedstrijd score of dat ze dat gewoon paralel doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Score loopt af en toe een tikje achter.
Hij gooide toch eerst enkele 6quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was gister volgens mij ook al, ik weet niet of de score in sync is met de officieele wedstrijd score of dat ze dat gewoon paralel doen.
Niet dan? Ik zat zelf niet op te letten, er is namelijk pop2000 bezig.quote:
Dankje.quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gooide toch eerst enkele 6Amateurs hier.
Autist gespot.quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Max23 het volgende:
Klopt dat ze beide niet thuis, want ze staan op het podium
ohquote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nederland was 1 van de weinige landen met een alcoholverbod.
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gooide toch eerst enkele 6Amateurs hier.
Dan moet je maar kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jonge, dat zie ik toch niet op die foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |