Haar tetten bohquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
De rest hier wsl niet vanwege puntige knieën ofzo...
Ik heb al 17 jaar vooruitgekeken, mooi dat Van Gerwen nu op 15 wereldtitels staat.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef raptorix het volgende:
Op de RTL website zit een knop: Kijk Vooruit, ik vraag me af hoe dat werkt, dat je dan al de finale kunt zien, ik neem aan dat dit dan niet echt live is ofzo.
Fixed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
1 keer in de week mag hij bezoeken zijn ouders hem.
Maakt niet uit wie ik zou doen, niemand zou mij doen dus het maakt niet uit.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Of vanwege niet weten hóe.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Doet die postbode over 15 jaar ook nog mee?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb al 17 jaar vooruitgekeken, mooi dat Van Gerwen nu op 15 wereldtitels staat.
Ja maar een laptop is toch een los ding. Die kan je toch gewoon zo oppaken enzo, tering. Ben ik zo slim of jij zo dom?quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar bureau zit aan de muur.
Zou wel doen hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.
Ik had toch gehoopt dat jij ook fan zou zijn van De_Buntquote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik mag die Bunting niet, met zijn zelfvoldane grijns op z'n bakkes.
Ik heb al oplossing, ik haal een extra laptop.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja maar een laptop is toch een los ding. Die kan je toch gewoon zo oppaken enzo, tering. Ben ik zo slim of jij zo dom?
Over 15 jaar is Coos Tompé de caller.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doet die postbode over 15 jaar ook nog mee?
Fan worden van Bunting is onvermijdelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Nogmaals, liever dit dan van Gerwen waarbij alle intelligentie eruit lijkt te stromen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Doen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb al oplossing, ik haal een extra laptop.
neequote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
Mag bunting meedoen aan het bdo wk? Als titelverdediger?
Is Wade een wout?quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Wade hyperactief vandaag. Veel meer vuistjes en gestuiter dan normaal.
Gelukkig laat De_Bunt zich niet afleiden door dit soort smerissen en streken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |