Wat.quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hopelijk knikkert Taylor die Kim eruit. Dan kan MVG hem niet tegenkomen.
Ik denk dat Koning Martin een vrij goede darter had kunnen zijn, gezien hoe goed hij ook kan zuipen.quote:
Haten op dartsquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof je sowieso iemand bent in een kroegspelletje
Als je wat voorstelt in dat kroegspelletje heb je een grotere bankrekening dan 99,9% van de FOK!kersquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof je sowieso iemand bent in een kroegspelletje
Viesdik probeert altijd te scoren.quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef Max23 het volgende:
Jacques doet ook mee met de Wade grapjes hoor ik
Is ook een van de weinigen die geen agressieve blik heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 20:26 schreef RingBewoner het volgende:
Wat mij ook opvalt, Bunting is een van de weinigen die kijkt wat zijn tegenstander gooit, de rest kijkt naar de grond of doet iets anders.
Nee man hartstikke leuk. Maar serieus praten over darts in een heuse studio tovert eenquote:
Ronnie Baxterquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook een van de weinigen die geen agressieve blik heeft.
Het maakt namelijk ook geen reet uit wat je tegenstander doetquote:Op maandag 29 december 2014 20:26 schreef RingBewoner het volgende:
Wat mij ook opvalt, Bunting is een van de weinigen die kijkt wat zijn tegenstander gooit, de rest kijkt naar de grond of doet iets anders.
Griffingodquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef DeeBee het volgende:
Dat Bunting z'n kop in een glimlach gaat als hij gaat werpen is zo hilarisch, nog meer Peter.
Ook dat is helemaal waarquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook een van de weinigen die geen agressieve blik heeft.
Dat dacht ik dus ook al, daarom viel het mij des te meer op.quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het maakt namelijk ook geen reet uit wat je tegenstander doet
Hoe krijgt iemand het voor elkaar iddquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef DeeBee het volgende:
Dat Bunting z'n kop in een glimlach gaat als hij gaat werpen is zo hilarisch, nog meer Peter.
Biertje erbijquote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef BB-King het volgende:
Wim-Lex moet er ook gewoon gaan zitten.
Die zit wel vaak bij het schaatsenquote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Ha, ha die Harry.![]()
Zou Koning Pils ook nog komen kijken?
Zou hij voor de Hollanders zijnquote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry heeft wel een genotsavond uitgekozen om naar het darts te gaan.
Precies. net zoiets als serieus doen over sjoelen of zo. Beter een echte sport als schaken waar wel te analyseren valtquote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee man hartstikke leuk. Maar serieus praten over darts in een heuse studio tovert eenop mijn gezicht.
Big Benquote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry heeft wel een genotsavond uitgekozen om naar het darts te gaan.
Klopt niet helemaal. Het hangt van je tegenstander af of je moet/wilt finishen op de bull.quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het maakt namelijk ook geen reet uit wat je tegenstander doet
Harry is in wezen ook net zo'n tokkie als de gemiddelde Engelse darter, maar toevallig in de juiste familie geboren.quote:
Ja maar dat is natuurlijk dan weer dodelijk saai.quote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. net zoiets als serieus doen over sjoelen of zo. Beter een echte sport als schaken waar wel te analyseren valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |