SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij zat altijd bij de vara?quote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoBeetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisteren
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
701 The Hollies He Ain't Heavy He's My Brother
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
698 Rob de Nijs Foto Van Vroeger
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevine
696 Ennio Morricone Once Upon A Time In The West
695 Tina Turner & David Bowie Tonight
694 Anouk Three Days In A Row
693 Paul Simon You Can Call Me Al
692 John Denver Leaving On A Jet Plane
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer![]()
Sinds wanneer komt CCR voor Get Back?quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Homdeck het volgende:
De twee beste worden als eerste gedraaid![]()
![]()
stop ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
In the name of love before you break my heart
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
2x Rob de Nijs volgend uur![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik kreeg binnen 17 seconden al een DM dat ik een nieuw topic moest openen.
De nieuwe Frits is geboren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oeh, Peter Gabriel komt er ook aan. Wat mij betreft het hoogtepunt van dit uur.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Je raad het nooit, je raad het nooooooooooit !quote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, maar Filmpje had zo bij de VPRO gekundEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer
Weinig boeiends komend uur.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
stop ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hammertime!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Radio uitgezet voor Paul de Leeuw
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
701 The Hollies He Ain't Heavy He's My Brother![]()
700 The Beatles Get Back(jammer alleen van de drummer)
699 UB40 Red Red Winegvd
![]()
![]()
698 Rob de Nijs Foto Van Vroeger![]()
![]()
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevine![]()
696 Ennio Morricone Once Upon A Time In The West![]()
695 Tina Turner & David Bowie Tonight![]()
694 Anouk Three Days In A Row![]()
693 Paul Simon You Can Call Me Al![]()
692 John Denver Leaving On A Jet Plane![]()
691 Peter Gabriel Biko![]()
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nieuwe Frits is geboren![]()
![]()
Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiko Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiikoooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Molurus het volgende:
Oeh, Peter Gabriel komt er ook aan. Wat mij betreft het hoogtepunt van dit uur.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Get Back is wel een aardige Beatles en You Can Call Me Al natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Sfeermaker het volgende:
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
691 Peter Gabriel Biko
Weinig boeiends komend uur.
Frits-tribute iddquote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nieuwe Frits is geboren
Robert Moog died for our synths![]()
Rob de Nijs en goede platen. Dat is iets nieuws voor me.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Niet Bang her hard?quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Matige coverquote:Op maandag 29 december 2014 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt CCR voor Get Back?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
"best" =/= "goed"quote:Op maandag 29 december 2014 14:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Rob de Nijs en goede platen. Dat is iets nieuws voor me.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ik houd niet van wijn.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
691 Peter Gabriel Biko
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
nou denk aan iemand die heel zeurend zingt over rooie wijn. dat dus.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Omdat ze precies het tegenovergestelde deden van Joe Cockerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Biko vind ik een strontvervelend nummer. Ik zal het wel niet snappen.When I was a child I had a fever.
quote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Deksel op de pan doen hè? Anders springt ie eruit.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon eens zelf moet proberen, een kikker kokenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Wie de vraag stelt beantwoord hem.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Molurus het volgende:
Rob de Nijs staat er gewoon 11 keer in.
Muziek is dood.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En de tweede vergissing van Bowie die ik langs hoor komen deze week.
Dat moet je toch wel goed zijn hè, als zelfs je miskleunen in de top2000 staan?![]()
daarom leven ze ook nog...quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze precies het tegenovergestelde deden van Joe Cocker
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
kapotquote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Cold Cold Beer was een betere titel geweest.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit inderdaad. Ik heb de populariteit van UB40 ook nooit begrepen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nou denk aan iemand die heel zeurend zingt over rooie wijn. dat dus.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Uhh, is hij nog niet dood dan?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.
Ach die is best aardig.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef cafca het volgende:
En de tweede vergissing van Bowie die ik langs hoor komen deze week.
Dat moet je toch wel goed zijn hè, als zelfs je miskleunen in de top2000 staan?I love music |Ajax forever
'mooi, ik zal eens kieken'
Als je geen dialect kunt praten, doe het dan verdomme ook niet
Beetje jammer dat John Denver erin staat met Leaving On A Jet Plane.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Ferdo het volgende:
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
691 Peter Gabriel Biko
Het origineel van Jan Smit is stukken beter.#FreeHat![]()
Zij het dat ze nogal op zwart zaad zitten.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
11 keer genoteerd, en dan nog zeiken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nee. Zou ook niet leuk zijn voor zijn peuter.quote:
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
UB40 -> instant zomergevoel.
Die karensorgt reklame begint op mijn zenuwen te werken.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja maar Jan heeft zich niet aan zijn woord gehouden. John wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat John Denver erin staat met Leaving On A Jet Plane.
Het origineel van Jan Smit is stukken beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Doe mij maar Bus Stop.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja daarom gaan wij ze in april sponsorenquote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zij het dat ze nogal op zwart zaad zitten.
Chain my Heart? Left through the kitchen door?quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze precies het tegenovergestelde deden van Joe Cocker![]()
Fixed.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
En toen stond hij er nog iets vaker in, dacht ik.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
11 keer genoteerd, en dan nog zeiken.![]()
'He Ain't Heavy He's My Brother'
De een na raarste titel van de top2000 ?
De raarste titel is ook van hun
Of daarvoor?quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?
Wat.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee. Zou ook niet leuk zijn voor zijn peuter.Heeft die man nog (jonge) kinderen Plant dat zich nog voort dan?
Volgens hemzelf wel, ja...quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ja, hij heeft nog een heel degelijke plaat gemaakt met Daniel Lohuesquote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
she's so heavyquote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Gehenna het volgende:
Wat is de raarste dan?quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Gehenna het volgende:
the day that curly billy shot down crazy sam mcgeequote:
Preciesquote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog een heel degelijke plaat gemaakt met Daniel Lohues
She Ain't Heavy, She's Humongous.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laat Alles Wat Aanbrandt In Vredesnaam Staan van Pisa is door hem vernaggeld.quote:
"The Day That Curly Billy Show Down Crazy Sam McGee" van diezelfde Holliesquote:
Rob de nijs heeft genoeg ruimte tussen zijm voortanden om de asielzoekersproblemen in een klap op te lossen.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik wild het net zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog een heel degelijke plaat gemaakt met Daniel LohuesWhen I was a child I had a fever.
Jaar of twee is het nu, geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat.Heeft die man nog (jonge) kinderen Plant dat zich nog voort dan?
quote:Op maandag 29 december 2014 14:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat Alles Wat Aanbrandt In Vredesnaam Staan van Pisa is door hem vernaggeld.
Rob de nijs is toch die man met ezels in zijn huis?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wat is die Lohues goed zeg, als je daar iets van kunt maken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog een heel degelijke plaat gemaakt met Daniel LohuesUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 29 december 2014 14:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"The Day That Curly Billy Show Down Crazy Sam McGee" van diezelfde Hollies
Namen ze jaren terug over van Adriano Celentano, met zijn Prisencolinensinainciusol.quote:Op maandag 29 december 2014 14:07 schreef Gehenna het volgende:
De raarste titel is ook van hun"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:08 schreef DeJori het volgende:
Rob de nijs heeft genoeg ruimte tussen zijm voortanden om de asielzoekersproblemen in een klap op te lossen.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
is een geweldig nummer!quote:I love music |Ajax forever
Ooit, lang, lang geleden, toen de heren hun eerste albums uitbrachten was het nog origineel ende vermakelijk. Toen het allemaal iets te goed ging met ze, werden de meest verschrikkelijke songs gefabriceerd en/of gecoverd. Einde UB40 daardoor bij velen...quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb de populariteit van UB40 ook nooit begrepen.![]()
Dat was meer zijn ex-vrouw.quote:Op maandag 29 december 2014 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Rob de nijs is toch die man met ezels in zijn huis?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die ezel?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
die is geniaal trouwensquote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Namen ze jaren terug over van Adriano Celentano, met zijn Prisencolinensinainciusol.![]()
quote:Padabum tssssssssssquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Aw wat sneu. Die verliest zijn papa al voor zijn 16de ben ik bangquote:![]()
Niet eens het plaatje van Ringoquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Rob zingt alleen daarop, de rest deed Lohues zo'n beetje in z'n eentje.quote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is die Lohues goed zeg, als je daar iets van kunt maken.
Als zanger is Rob prima
Stiekem vind ik Gijs best wel een leuke dj
Als je hem maar niet ziet welquote:Op maandag 29 december 2014 14:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Rob zingt alleen daarop, de rest deed Lohues zo'n beetje in z'n eentje.
Als zanger is Rob primaIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja, net als Treintje Oosterhuis: Technisch gezien niets op aan te merken maar ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om het niet te horen.quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Toch wel hun mooiste nummer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Uiteraard gejat van Drukwerk, het nummer Achmed."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De kevers - kom terugIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Met Billy Preston
Goed gedrumd dit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
niks stiekems aan. Prima DJquote:Op maandag 29 december 2014 14:11 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem vind ik Gijs best wel een leuke dj![]()
![]()
Vroeger dacht ik altijd dat de eerste regel "Jojo was a man who thought he was a woman" was
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
"hey yo yo kom terug"
Klinkt als een hip-hop tekst.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Hey Jude is net wat fijner.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Wie is de drummer dan?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat is ook hun mooiste nummer.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Henny Huismanquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
*mompelt iets over een drummer*[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Goeie drummer wel.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ringo afzeiken is zo 2012.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Jongens, kappen met die uitgekauwde drummergrap
#mad #top2000
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2014 14:13:50 ]![]()
Baby geot back, yo yoquote:Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
vind het origineel van Sir Mix a Lot toch beterEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef Molurus het volgende:
Ringo afzeiken is zo 2012.wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Ringo is zo goed dat ze na de Beatles films de hoofdrolspeler altijd aanduiden met "Starring"Un dann rettet kein Kavallerie,
True en dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit, lang, lang geleden, toen de heren hun eerste albums uitbrachten was het nog origineel ende vermakelijk. Toen het allemaal iets te goed ging met ze, werden de meest verschrikkelijke songs gefabriceerd en/of gecoverd. Einde UB40 daardoor bij velen...Maar hun oude werk blijft de moeite waar om voor naar een concert te gaan. Wel de UB40 met Ali en Astro.
Make love, not war ☮![]()
Om 3 uur 's nachts, de slotavond van het zomerfeest, de hele zaal compleet bezopen en stoned meelallen op Hey Judequote:
Ringo pls goquote:Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef HPLC het volgende:
Jongens, kappen met die uitgekauwde drummergrap
#mad #top2000Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Haha deze
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Walgelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En wat deed Ringo op dat moment?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
De videoclip van Red red wine is wel leuk.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Enige juiste commentaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
brrrrrrrrrrrrr dan nog liever een rat in de keuken....En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ub40
Haters gonna hateIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jacques Plafond: vind joe UB40 leuk?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Joebie40
Ja die vind ik wel erg tofquote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
brrrrrrrrrrrrr dan nog liever een rat in de keuken....!
quote:Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
De Krekeltjes - Een stapje terug alsjeblieft
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 14:13 schreef Molurus het volgende:
Ringo afzeiken is zo 2012.Toch liever Humbringo Starr op de drums dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd je niet tegen, maar van die eerste periode spelen ze niet zo heel veel meer en de rest hoef ik niet te horen...quote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True en dat snap ik ook wel.Maar hun oude werk blijft de moeite waar om voor naar een concert te gaan. Wel de UB40 met Ali en Astro.
![]()
Niet mijn ding, wel jeugdsentiment UB40.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Food for thought, daarna had UB40 moeten stoppen.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toch liever Humbringo Starr op de drums dan.
[ afbeelding ]
2 albums. nuff said[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Haark! Hark! Haaaark!quote:
(zal je hem nog wel een keer laten horen is zappaiaanse jaques plafond)En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Guilty Pleasure dit
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dat zijn heel wat wijntjesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je moet je geld ergens latenquote:Life lies a slow suicide
Fixedquote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Die heeft teveel wijntjes op zo te zienquote:
Op deze 2331e april 1985...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Toch liever Humbringo Starr op de drums dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht altijd dat je van Wijn niet dit werd... daarom ben ik bier gaan drinken.quote:I love music |Ajax forever
Blegh.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En hou eens op over die stickers.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Je kan toch een kluis kopen.quote:
Ik ben bier gaan drinken door UB40quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je van Wijn niet dit werd... daarom ben ik bier gaan drinken.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben bier gaan drinken door UB40
Ja, leuk, werkloos in Birmingham...Het is door Neil Diamond geschreven, doos...
Proost!quote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben bier gaan drinken door UB40![]()
Omdat veel fokkers het niks vindenquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Robgod
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtig ditLife lies a slow suicide
![]()
jammer toch van dat geslissssssssI love music |Ajax forever
wat is een schippersklaviertje?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Rob d'n IJscomanUn dann rettet kein Kavallerie,
Ohjaquote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Fred_B het volgende:
De poes van mijn grootje in aantocht...
Globe van vaderLife lies a slow suicide
Ik vond hem bij de Voice ook goedFor you, there'll be no more crying.
Ik was 7, zij was 88..quote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Fred_B het volgende:
De poes van mijn grootje in aantocht...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Boudewijn de Groot > > > > > > > > > Rob de Nijsquote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb weinig met deze melancholische Nederlandstalige muziekThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
I approve of this messagequote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot > > > > > > > > > Rob de NijsIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De poes van mijn grootje
De laatste keer dat ik ze zag nog wel. We gaan het meemaken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen, maar van die eerste periode spelen ze niet zo heel veel meer en de rest hoef ik niet te horen...Make love, not war ☮![]()
Doooouwee Dabbertquote:
Douwe Dabbert, kom hierWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ah noem dat maar "tje"quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ik zou BdG ook niet omschrijven als 'melancholisch Nederlandstalig'.quote:Op maandag 29 december 2014 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot > > > > > > > > > Rob de Nijs
Sommige nummers, maar die zijn net zo slecht als die van RdN.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
In de tijd dat gay nog vrolijk betekende.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Leuk liedje wel.
Alleen jammer van de zang en de muziek.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Staat er ook chipera in de lijst eigenlijk?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk liedje wel.
Alleen jammer van de zang en de muziek.
quote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk liedje wel.
Alleen jammer van de zang en de muziek.
Symboliek net zoiets als Anne.Life lies a slow suicide
Of over de poes van zijn grootje.quote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef DeJori het volgende:
Dit album over zijn voortanden:
[ afbeelding ]The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Top2000 loopt wat achter, in 2021 vast welquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Staat er ook chipera in de lijst eigenlijk?
Als ie nu de zang weg zou laten, en de instrumentatie, had ie een mooie cover van 4'33 gehad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ivanhoe, nooit gewordenLife lies a slow suicide
Dit soort muzikale fruitmandbagger staat dus in de Evergreen Top zoveel, daarom vermijd ik die een beetje![]()
I Heard It Through The GraveyardWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
CCR![]()
Ah, muziek!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wel genoeg choleraquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Staat er ook chipera in de lijst eigenlijk?When I was a child I had a fever.
Ditquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
![]()
Dit is betere poep
John Fogerty. De man die je niet moet horen praten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
CCR
Malle Babbe van Rob de Nijs is veel leuker - die blijft maar dalen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Het schijnt dat ze dat nummer in de poes van haar grootje heeft ingezongenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Miss Montreal ook niet.quote:Op maandag 29 december 2014 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
John Fogerty. De man die je niet moet horen praten.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wel jammer dat Marvin Gaye het heeft gecovered.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik trek mijn kleren vast uitquote:When I was a child I had a fever.
Banger Hart vind ik nog wel leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 14:23 schreef Sfeermaker het volgende:
Malle Babbe van Rob de Nijs is veel leuker - die blijft maar dalen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat nummer in de poes van haar grootje heeft ingezongen
I Put A Spell On You blijft toch wel mijn favoriete cover van CCR.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bagger hardquote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banger Hart vind ik nog wel leuk.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
dat zou het nog interessanter maken, maar nee...ze schijnt het gewoon naakt ingezongen te hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat nummer in de poes van haar grootje heeft ingezongen![]()
ja, mijne ook.quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef SonicVolcano het volgende:
I Put A Spell On You blijft toch wel mijn favoriete cover van CCR.I love music |Ajax forever
quote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze dat nummer in de poes van haar grootje heeft ingezongen![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
idd, origineel van Smokey Robinson & the Miracles is beterquote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel jammer dat Marvin Gaye het heeft gecovered.
quote:Do you suffer from CCR? Nick Hornby has for years.
Its symptoms include an inability to purge the opening guitar riffs to "Born on the Bayou" and "Fortunate Son" from your head, an irrational fondness for swamp-growled vocals and an involuntary humming of "Bad Moon Rising" with every full moon. Granted, living with CCR—Creedence Clearwater Revival—isn't all that debilitating. Still, when music is as much a part of your life as it is Hornby's, it's best to watch what you listen to, lest more malignant maladies such as Nellymylitis or Coldplay Syndrome get a foothold.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Korte versie
nee gelukkig niet..quote:I love music |Ajax forever
Ennio
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: