quote:
Zelfs in hun mindere momenten waren the beatles nog stukken beter dan sommige andere bands. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wilde niet tegen heilige huisjes aanschoppen
quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Omdat Yellow Submarine een kutnummer is
Alles is beter dan 'sommige andere bands'quote:Op maandag 29 december 2014 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs in hun mindere momenten waren the beatles nog stukken beter dan sommige andere bands. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
Droomland, man o man![]()
Ik heb het wel eens eerder verteld, maar ik schoot ooit eens in de slappe lach toen dit nummer werd voorgedragen bij een crematie..![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is beter dan 'sommige andere bands'
van mijn oma. Wel in een instrumentale versiequote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de crematie van mijn tante dit. Drama, wat een zeiknummer (mijn tante was ook een zeiktante, dus het paste wel)
Jaquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb het wel eens eerder verteld, maar ik schoot ooit eens in de slappe lach toen dit nummer werd voorgedragen bij een crematie..![]()
![]()
en jij maar wachten op Paul en Drequote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
van mijn oma. Wel in een instrumentale versie
Zoiets moet je nu flikkenquote:
Hahahah, dan ga je toch kapot van binnen als je je lach in moet houdenquote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
![]()
Vooral Bert Haandrikman vind alles een feestje en alles mooi. "Prachtig weer deze!".quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Zorro het volgende:
Die DJ's weten het ook niet he. Bij iedere plaat van willekeurig welke band/artiest
"Dit is toch wel hun mooiste"
DAT KAN TOCH NIET
preciesquote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hahahah, dan ga je toch kapot van binnen als je je lach in moet houden
Binnen is al geweestquote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef Zorro het volgende:
Droomland, waren ze daar maar gebleven. Dromen zijn bedrog, zijn we er meteen vanaf. Als Marco dan tenminste niet Binnen komt vallen.
Tja.. dat geldt uiteraard voor meer kutmuziek wat geweest is en nog gaat komen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef asco het volgende:
En dan ben je je lijstje in aan het vullen en komt dit in je op.
Apart.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Vreselijk. Ik ben wel Paul fanquote:Op maandag 29 december 2014 13:57 schreef Gehenna het volgende:
Paul moest eigenlijk gewoon stoppen na dit:
[ afbeelding ]
Hij is er niet voor opgepakt in ieder gevalquote:
quote:
Dat is het goede nieuws.quote:
Huubke en Kees kankerkachel denken meteen aan Droomland.quote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef asco het volgende:
En dan ben je je lijstje in aan het vullen en komt dit in je op.
Apart.
Even wachten op de eerst volgende begrafenis/crematie... Komt wel jongen.quote:
Ze hebben King Crimson - Starless ook helemaal gedraaid... dus je kunt hopen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
CCR...vast niet de 11 minuten versie?
quote:Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik dat gehoord heb.
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Michelle gemistSong 2 ook
Ik had brommerpechquote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoBeetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisteren
Ik vind veel van zijn liedjes wel mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoBeetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisteren
Misschien voor nummer 48 nog.quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Frits voor 696 wel tevoorschijn komen?
quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Homdeck het volgende:
De twee beste worden als eerste gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |