nou denk aan iemand die heel zeurend zingt over rooie wijn. dat dus.quote:
Omdat ze precies het tegenovergestelde deden van Joe Cockerquote:
quote:
Deksel op de pan doen hè? Anders springt ie eruit.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon eens zelf moet proberen, een kikker koken
Wie de vraag stelt beantwoord hem.quote:
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Molurus het volgende:
Rob de Nijs staat er gewoon 11 keer in.
Muziek is dood.
daarom leven ze ook nog...quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze precies het tegenovergestelde deden van Joe Cocker
kapotquote:
Cold Cold Beer was een betere titel geweest.quote:
Dit inderdaad. Ik heb de populariteit van UB40 ook nooit begrepen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nou denk aan iemand die heel zeurend zingt over rooie wijn. dat dus.
Uhh, is hij nog niet dood dan?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.
Ach die is best aardig.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef cafca het volgende:
En de tweede vergissing van Bowie die ik langs hoor komen deze week.
Dat moet je toch wel goed zijn hè, als zelfs je miskleunen in de top2000 staan?
Beetje jammer dat John Denver erin staat met Leaving On A Jet Plane.quote:Op maandag 29 december 2014 14:04 schreef Ferdo het volgende:
701 The Hollies He Ain't Heavy He's My Brother
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
698 Rob de Nijs Foto Van Vroeger
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevine![]()
696 Ennio Morricone Once Upon A Time In The West
695 Tina Turner & David Bowie Tonight
694 Anouk Three Days In A Row
693 Paul Simon You Can Call Me Al
692 John Denver Leaving On A Jet Plane![]()
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer
Zij het dat ze nogal op zwart zaad zitten.quote:
11 keer genoteerd, en dan nog zeiken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat hij dit jaar níet te zeiken dat er geen recent werk van hem bijstaat? Heeft hij namelijk een handje van.
Nee. Zou ook niet leuk zijn voor zijn peuter.quote:
Heeft die na Banger Hart nog iets redelijks gemaakt dan?quote:Op maandag 29 december 2014 14:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja maar Jan heeft zich niet aan zijn woord gehouden. John wel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat John Denver erin staat met Leaving On A Jet Plane.
Het origineel van Jan Smit is stukken beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |