SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Make up your mind! Wat is de TT?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Rihanna heeft ze veel leukerFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat een irritant deuntje ditWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Deze plaat past wat mij betreft ook in de top 2000. Erg mooie opbouw.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ik heb de kracht om er iets langer over na te denken, dit is 'mquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
De goede oude tijd. *zucht*quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef Fred_B het volgende:
Er was een tijd dat de lijst nog Rihanna-vrij was...Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Het was heel fijn onder die steen. Misschien moet ik er voor de Top2000 ook maar niet onderuit komen![]()
Dit doet me denken aan de tijd dat ik een bijbaantje had waar Q-music 's avonds aanstond en deze twee/drie keer per avond langskwam![]()
![]()
Dat zelfde heb ik altijd bij de lokale pub-quiz tegenwoordig gooien we er altijd wat random rihanna's in de antwoorden is vaak wel goed.quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef Fred_B het volgende:
Er was een tijd dat de lijst nog Rihanna-vrij was...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Hé dit is zo gek nog niet
Zelfde songschrijver als 'video games' van Lana Del Ray lees ik, dat zal het zijn
Robert Moog died for our synths![]()
Fahren fahren fahren auf den Auto*EN DAT WAS AUTOBAHN!! MEVROUW JANSEN HERINNERT ZICH NOG HOE ZE OP DE KLANKEN VAN DIT NUMMER WERD ONTMAAGD!!quote:
Dat is afkappen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
"Met afgekapte topicti".quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb de kracht om er iets langer over na te denken, dit is 'mNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Q is dan ook de ebola onder de radiozendersquote:Op maandag 29 december 2014 13:41 schreef Jovatov het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd dat ik een bijbaantje had waar Q-music 's avonds aanstond en deze twee/drie keer per avond langskwamWhen I was a child I had a fever.
da's dan ook pure baggerquote:Op maandag 29 december 2014 13:41 schreef Gehenna het volgende:
Zelfde songschrijver als 'video games' van Lana Del Ray lees ik, dat zal het zijn![]()
Ook een mooie inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 13:41 schreef Gehenna het volgende:
Zelfde songschrijver als 'video games' van Lana Del Ray lees ik, dat zal het zijn
-XOXO-![]()
En komt dus nog.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
WOOHOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Song 2![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
In de avond hadden ze ook die Kristel, gloeiende daar had ik echt een hekel aan.quote:Op maandag 29 december 2014 13:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Q is dan ook de ebola onder de radiozenders![]()
Die zanger vind ik een hoog Gorillaz gehalte hebben.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hier heb ik op gestemd![]()
![]()
Duurt langEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja klaar, kap maar af.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wooooeeeewoooeeee!!!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zorg dat je hier even goed wakker van wordt... voor de volgende balladreeks.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hahaha ik luister nog steeds lijstloos. Ik ben geweldig verrast dat blur eindelijk in de lijst staat:D:D:D
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Neequote:
Dat sowiesoquote:Ik heb op The masterplan gestemd.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Jammer dat Coffee & TV er niet in staat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
hiernaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Blur top 5
1. The universal
2. Coffee and tv
3. Song 2
4. Under the westway
5. Boys and girlsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Please to meet you
Dit is geen bagger. Ga je mond spoelen.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:nagelbett
quote:
Eindelijk jaquote:
And the good, bad and the queenquote:Op maandag 29 december 2014 13:44 schreef Molurus het volgende:
Blur... dat is toch met dezelfde zanger als van Gorillaz?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oasis is kwalitatief best prima, maar godverdomme wat een droplullo's.quote:Op maandag 29 december 2014 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
In de strijd Oasis versus Blur heeft Blur voor mij toch wel gewonnen[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Eine Deutsche Schallplatte
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
OMG deze is vet![]()
![]()
![]()
Weise streifen graues bahn
Universal, heb ik op gestemd. Tevergeefs.quote:Op maandag 29 december 2014 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blur top 5
1. The universal
2. Coffee and tv
3. Song 2
4. Under the westway
5. Boys and girls![]()
Dat was een heel geinig tussendoortjequote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
And the good, bad and the queen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ik heb hier de LP nog van
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Hoe heet dat bandje ook alweer wat van die prachtige LARP-muziek maakt waar Noobie zo gek op is?quote:![]()
Ik heb 1 live DVD van Gorillaz... dat was echt verrassend goed spul.quote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
And the good, bad and the queenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja, ik heb er ook cd's van staan, maar droplullo's is een mooie omschrijvingquote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oasis is kwalitatief best prima, maar godverdomme wat een droplullo's.![]()
Die enequote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet dat bandje ook alweer wat van die prachtige LARP-muziek maakt waar Noobie zo gek op is?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Op dit moment te horen, via FM.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
So DuitsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die zijn live geweldig, tijdje terug geweest naar het concert in de Evoluon.quote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef satecl het volgende:
Binnenkort naar Kraftewerk in Paradisogeweldige show,
Oh en vriendinnen die niet weten wie John Lennon was, horen ex-vriendinnen te worden...
Ja, hun schuldquote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
Fuckin' 1975...ver voor de synthesizers doorbraken in de 80s
En kende je ook niet van titel?quote:
En zo is het.quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
Fuckin' 1975...ver voor de synthesizers doorbraken in de 80s![]()
Ver nadat er al vele liederen mee gemaakt waren.quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
Fuckin' 1975...ver voor de synthesizers doorbraken in de 80sEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Minimaal zweep erover.quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef peaceman het volgende:
Oh en vriendinnen die niet weten wie John Lennon was, horen ex-vriendinnen te worden...
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Pink Floyd - On The Runquote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
Fuckin' 1975...ver voor de synthesizers doorbraken in de 80s
Opgenomen in 1972The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet dat bandje ook alweer wat van die prachtige LARP-muziek maakt waar Noobie zo gek op is?![]()
Dit zijn nog geen synths, ze maakten hun eigen instrumentenquote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Knipoogje het volgende:
Fuckin' 1975...ver voor de synthesizers doorbraken in de 80s![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die zijn live geweldig, tijdje terug geweest naar het concert in de Evoluon.geweldige show,
[ afbeelding ]was ik ook De bril hangt nog bij mij op de WC
quote:Op maandag 29 december 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pink Floyd - On The Run
Opgenomen in 1972
Neequote:![]()
Maar ik ken het nummer wel, dat telt toch wel voor iets?
Ook zijn tijd decennia vooruit.quote:Op maandag 29 december 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pink Floyd - On The Run
Opgenomen in 1972
Technisch gezien zijn dat toch ook synthesizers...quote:Op maandag 29 december 2014 13:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit zijn nog geen synths, ze maakten hun eigen instrumenten
Nou, vooruit!quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ken het nummer wel, dat telt toch wel voor iets?
Vroeger was ik echt echt fan van LP, daarna een tijdje minder, nu weer wat meer (vind de nieuwe albums wél goed), maar als ik dan dit hoor, jongens![]()
![]()
Allemaal toffe nummers achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Moogsquote:Op maandag 29 december 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Pink Floyd - On The Run
Opgenomen in 1972![]()
quote:
Kan CD niet aan tippen he.quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vroeger was ik echt echt fan van LP, daarna een tijdje minder, nu weer wat meer (vind de nieuwe albums wél goed), maar als ik dan dit hoor, jongensUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
Allemaal toffe nummers achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Toen ze nog goede muziek maakteFor you, there'll be no more crying.
Mensen zonder pick up in de autoquote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, met m'n LP in de auto over de Autobahn, goed plan Gijs
When I was a child I had a fever.
Lul is het soms ook idd. "De album versie van de LP, heerlijk. 22 minuten, fijn om op te zetten in de auto". Man man man.quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, met m'n LP in de auto over de Autobahn, goed plan Gijs[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Daarom pick up truck.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Maarja dat was dus 3 min autobahn dat is niet eens een begin.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Fa..fa..fa..fahren a.a.a.a.a.auf...d.d.en....quote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, met m'n LP in de auto over de Autobahn, goed plan Gijs
Duurt het nog langer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat een verwaarloosbaar wegwerpnummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou op, stelletje aanstellers van Linkin ParkI love music |Ajax forever
De definitie van LP loopt hier op dit moment een beetje door elkaar. Wees duidelijk pls
long parkquote:Op maandag 29 december 2014 13:50 schreef Zaktabak het volgende:
De definitie van LP loopt hier op dit moment een beetje door elkaar. Wees duidelijk plsEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dit is niks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
is eigenlijk ook wel zo, maar ze maakten gewoon hun eigen instrumenten: hoe vet is datquote:Op maandag 29 december 2014 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn dat toch ook synthesizers...![]()
linkin playEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 29 december 2014 13:50 schreef Zaktabak het volgende:
De definitie van LP loopt hier op dit moment een beetje door elkaar. Wees duidelijk pls
3 keer niks dit.
Je kunt zelfs bij het studiowerk al horen dat de zanger nauwelijks kan zingen. Kennelijk kan dat ook in de studio niet meer worden bijgeschaafd.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
heel vet!quote:Op maandag 29 december 2014 13:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
is eigenlijk ook wel zo, maar ze maakten gewoon hun eigen instrumenten: hoe vet is dat
quote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef Molurus het volgende:
3 keer niks dit.
Je kunt zelfs bij het studiowerk al horen dat de zanger nauwelijks kan zingen. Kennelijk kan dat ook in de studio niet meer worden bijgeschaafd.![]()
![]()
nou nou nou nou nouquote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef Molurus het volgende:
3 keer niks dit.
Je kunt zelfs bij het studiowerk al horen dat de zanger nauwelijks kan zingen. Kennelijk kan dat ook in de studio niet meer worden bijgeschaafd.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Zeurplaatje dit. Gewoon niks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bij Madonna lukt het ze wel, hoe erg moet hij dan wel niet zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef Molurus het volgende:
3 keer niks dit.
Je kunt zelfs bij het studiowerk al horen dat de zanger nauwelijks kan zingen. Kennelijk kan dat ook in de studio niet meer worden bijgeschaafd.![]()
Paul en John daarentegen!quote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef Molurus het volgende:
3 keer niks dit.
Je kunt zelfs bij het studiowerk al horen dat de zanger nauwelijks kan zingen. Kennelijk kan dat ook in de studio niet meer worden bijgeschaafd.
My friends all drive horses![]()
BeatlesHet allerbeste ooit
Jammer dat er zoveel nummers verloren zijn gegaan uit de top 2000 dit jaar
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Niet het beste nummer van deze heldenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Zo'n lief liedje is dit
Één van de zeldzaam weinige bealtes nummers die ik eigenlijk niet zo heel geweldig vind.. De tekst is stom
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Bietols
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat was precies mijn gedachte inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij Madonna lukt het ze wel, hoe erg moet hij dan wel niet zijn?
Hij is echt niet slecht. Geloof me, ik had ook mn twijfels voor het concert, maar het was gewoon echt goed. Tuurlijk heeft hij niet de beste stem, maar het is echt prima hoor.quote:![]()
Ik kan dit wel waarderen hoorWhen I was a child I had a fever.
Waarom staat dit hoger dan Yellow Submarine dan weer? Hallo?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:Dochters, kleinkinderen, vriendinnen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Wave103 het volgende:
Hoe komt dit nou hoger dan andere Beatles-platen? Veel stemmers die Michelle heten?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Michel VormThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misschien zou ik ze eens live moeten horen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij is echt niet slecht. Geloof me, ik had ook mn twijfels voor het concert, maar het was gewoon echt goed. Tuurlijk heeft hij niet de beste stem, maar het is echt prima hoor.
(Of juist niet.)
Omdat Yellow Submarine een kutnummer isquote:Op maandag 29 december 2014 13:52 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Yellow Submarine dan weer? Hallo?
Jawel, wow wat was datquote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Misschien zou ik ze eens live moeten horen.
(Of juist niet.)
![]()
![]()
Droomland vind ik stiekem wel leuk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit is walgelijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Droomland![]()
quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Zelfs in hun mindere momenten waren the beatles nog stukken beter dan sommige andere bands. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wilde niet tegen heilige huisjes aanschoppenI love music |Ajax forever
Wel een beetje jammere afsluiting van dit heerlijke uurtje
quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Omdat Yellow Submarine een kutnummer is![]()
Mooi uur, maar wat een einde.
paul de leeuw
andre hazes
droomland
Maar ik heb ook niks tegen Paul. Ik hoor bij de minderheid.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Op de crematie van mijn tante dit. Drama, wat een zeiknummer (mijn tante was ook een zeiktante, dus het paste wel)![]()
Ik vind dit gewoon een mooi nummer
Die DJ's weten het ook niet he. Bij iedere plaat van willekeurig welke band/artiest
"Dit is toch wel hun mooiste"
DAT KAN TOCH NIET
Droomland, man o man![]()
Ik heb het wel eens eerder verteld, maar ik schoot ooit eens in de slappe lach toen dit nummer werd voorgedragen bij een crematie..![]()
![]()
Alles is beter dan 'sommige andere bands'quote:Op maandag 29 december 2014 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs in hun mindere momenten waren the beatles nog stukken beter dan sommige andere bands. Dat dan weer wel.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb het wel eens eerder verteld, maar ik schoot ooit eens in de slappe lach toen dit nummer werd voorgedragen bij een crematie..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is beter dan 'sommige andere bands'I love music |Ajax forever
van mijn oma. Wel in een instrumentale versiequote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de crematie van mijn tante dit. Drama, wat een zeiknummer (mijn tante was ook een zeiktante, dus het paste wel)Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
![]()
en jij maar wachten op Paul en Drequote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
van mijn oma. Wel in een instrumentale versie![]()
jezus ze draaien dit nu al langer dan autobahn
Zoiets moet je nu flikkenquote:
Hahahah, dan ga je toch kapot van binnen als je je lach in moet houdenquote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Gehenna het volgende:
![]()
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Vooral Bert Haandrikman vind alles een feestje en alles mooi. "Prachtig weer deze!".quote:Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Zorro het volgende:
Die DJ's weten het ook niet he. Bij iedere plaat van willekeurig welke band/artiest
"Dit is toch wel hun mooiste"
DAT KAN TOCH NIET
Droomland, waren ze daar maar gebleven. Dromen zijn bedrog, zijn we er meteen vanaf. Als Marco dan tenminste niet Binnen komt vallen.Un dann rettet kein Kavallerie,
preciesquote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hahahah, dan ga je toch kapot van binnen als je je lach in moet houden![]()
![]()
701 The Hollies He Ain't Heavy He's My Brother
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
698 Rob de Nijs Foto Van Vroeger
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevine
696 Ennio Morricone Once Upon A Time In The West
695 Tina Turner & David Bowie Tonight
694 Anouk Three Days In A Row
693 Paul Simon You Can Call Me Al
692 John Denver Leaving On A Jet Plane
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer![]()
Binnen is al geweestquote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef Zorro het volgende:
Droomland, waren ze daar maar gebleven. Dromen zijn bedrog, zijn we er meteen vanaf. Als Marco dan tenminste niet Binnen komt vallen.
Net als dat Regenboog lied.
Paul de Leeuw
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tja.. dat geldt uiteraard voor meer kutmuziek wat geweest is en nog gaat komen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef asco het volgende:
En dan ben je je lijstje in aan het vullen en komt dit in je op.
Apart.I love music |Ajax forever
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
2 keer Rob
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die berichten maken dat ik zelf een grote boodschap wil brengen.
Foto van vroeger
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Droomland gemist
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine![]()
![]()
![]()
![]()
693 Paul Simon You Can Call Me Al![]()
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vreselijk. Ik ben wel Paul fanquote:Op maandag 29 december 2014 13:57 schreef Gehenna het volgende:
Paul moest eigenlijk gewoon stoppen na dit:
[ afbeelding ]
Make love, not war ☮![]()
Hij is er niet voor opgepakt in ieder gevalquote:
quote:![]()
Twee keer in de hele top 2000 is mij al teveel. En dan 2 keer in 1 uur....
Dat is het goede nieuws.quote:
Het slechte nieuws is dat ik dat gehoord heb.Un dann rettet kein Kavallerie,
701 The Hollies He Ain't Heavy He's My Brother![]()
700 The Beatles Get Back![]()
![]()
698 Rob de Nijs Foto Van Vroeger![]()
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevine![]()
696 Ennio Morricone Once Upon A Time In The West![]()
695 Tina Turner & David Bowie Tonight![]()
694 Anouk Three Days In A Row![]()
![]()
692 John Denver Leaving On A Jet Plane![]()
691 Peter Gabriel Biko![]()
![]()
![]()
691 Peter Gabriel Biko
CCR...vast niet de 11 minuten versie?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
![]()
691 Peter Gabriel Biko
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
![]()
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer(die is wel leuk)
Huubke en Kees kankerkachel denken meteen aan Droomland.quote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef asco het volgende:
En dan ben je je lijstje in aan het vullen en komt dit in je op.
Apart.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Even wachten op de eerst volgende begrafenis/crematie... Komt wel jongen.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet mijn uur
Ze hebben King Crimson - Starless ook helemaal gedraaid... dus je kunt hopen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef SonicVolcano het volgende:
CCR...vast niet de 11 minuten versie?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik dat gehoord heb.
Ik heb Michelle gemistSong 2 ook
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
698 Rob de Nijs Foto Van VroegerKen hem 100% hoor het zo wel
697 Creedence Clearwater R. I Heard It Through The Grapevinenummer van het uur
691 Peter Gabriel Biko
690 Rob de Nijs Het Werd Zomer - zie 698![]()
![]()
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoquote:Beetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisterenRobert Moog died for our synths![]()
700 The Beatles Get Back
699 UB40 Red Red Wine
691 Peter Gabriel Biko
Lekker uurtje weer![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Michelle gemistSong 2 ook
WOOOOHOOOOOOO"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik had brommerpechquote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoBeetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisterenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
De twee beste worden als eerste gedraaid
When I was a child I had a fever.
![]()
Ik vind veel van zijn liedjes wel mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 13:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is vreselijk en tegelijk vreselijk grappig imhoBeetje VPRO-humor
Verder kan ik normaal niet naar 'm kijken of luisteren
Make love, not war ☮![]()
Een kikker laat zich niet koken
Misschien voor nummer 48 nog.quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Frits voor 696 wel tevoorschijn komen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 14:00 schreef Homdeck het volgende:
De twee beste worden als eerste gedraaid![]()
maar we luisteren wel allemaal naar de top2000En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |