SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
-XOXO-![]()
Dat geldt vast voor meer van cpquote:Op maandag 29 december 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder de stem van Chris Martin was dit echt een mooi liedje geweest.![]()
![]()
Doe dan Watskeburt, dat is tenminste een klassieker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik vind dit wel leuk
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Beter gewoon allebei nietquote:Op maandag 29 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan Watskeburt, dat is tenminste een klassieker.
-XOXO-![]()
Niks mis met de Jeugd, maar wat doet het hier?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
precies.quote:Op maandag 29 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met de Jeugd, maar wat doet het hier?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ach leuk voor de afwisselingquote:Op maandag 29 december 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met de Jeugd, maar wat doet het hier?For you, there'll be no more crying.
Als ik de beste 2000 liedjes of 2000 liedjes met eeuwigheidswaarde zou moeten noemen komt deze niet in mij op. Bij eeuwigheidswaarde Watskeburt? misschien nog wel, dat was wel vernieuwend en een enorme hit.quote:
Maar ik kan het wel waarderen, eigenlijk alle vier de platen wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar stem ik op 'deze donkere jongen komt zo hard'. Als dit mag ...
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
dit was ook wel een enorme hit, maar ik denk niet dat de jeugd bij mijn beste 2000 komt.quote:Op maandag 29 december 2014 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de beste 2000 liedjes of 2000 liedjes met eeuwigheidswaarde zou moeten noemen komt deze niet in mijn op. Bij eeuwigheidswaarde Watskeburt? misschien nog wel, dat was wel vernieuwend en een enorme hit.I love music |Ajax forever
Ik heb het eind van dat liedje nooit begrepenquote:Op maandag 29 december 2014 09:18 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgend jaar stem ik op 'deze donkere jongen komt zo hard'. Als dit mag ...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moeten we dan eerst met zijn allen gaan selecteren waar wel op gestemd mag worden ofzo? Ik snap het niet.quote:Op maandag 29 december 2014 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik de beste 2000 liedjes of 2000 liedjes met eeuwigheidswaarde zou moeten noemen komt deze niet in mij op. Bij eeuwigheidswaarde Watskeburt? misschien nog wel, dat was wel vernieuwend en een enorme hit.
Maar ik kan het wel waarderen, eigenlijk alle vier de platen weldeze lijst is een grote mening waar achteraf drie kwart van de mensen het toch niet mee eens is
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mwah, 4 weken laag in de top 10 vs 3 weken op 1. Vind ik wel een verschil.quote:Op maandag 29 december 2014 09:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was ook wel een enorme hit, maar ik denk niet dat de jeugd bij mijn beste 2000 komt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit mag volgend jaar ook wel 500 plekken naar benedenFor you, there'll be no more crying.
Dan staat het er nog inquote:Op maandag 29 december 2014 09:21 schreef laxus13 het volgende:
Dit mag volgend jaar ook wel 500 plekken naar beneden![]()
![]()
Oh my.quote:Op maandag 29 december 2014 09:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeten we dan eerst met zijn allen gaan selecteren waar wel op gestemd mag worden ofzo? Ik snap het niet.deze lijst is een grote mening waar achteraf drie kwart van de mensen het toch niet mee eens is
Ik lig er geen moment van wakker. Het is alleen mijn mening, van mijn part stemmen jullie 20 platen van Blof naar de top 20.
Dan zou ik wel mijn radio 2 uur eerder uitzetten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jawel, maar het is wel erg veel gedraaid op 3fmquote:Op maandag 29 december 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 4 weken laag in de top 10 vs 3 weken op 1. Vind ik wel een verschil.I love music |Ajax forever
Fixedquote:Op maandag 29 december 2014 09:21 schreef laxus13 het volgende:
Dit mag volgend jaar ook wel 1500 plekken naar beneden
-XOXO-![]()
Dit is wel een zeiknummer van Mumford and Sons. Behoorlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een zeiknummer van Mumford and Sons. Behoorlijk.![]()
Nee, het moet juist andersom.quote:Op maandag 29 december 2014 09:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeten we dan eerst met zijn allen gaan selecteren waar wel op gestemd mag worden ofzo? Ik snap het niet.deze lijst is een grote mening waar achteraf drie kwart van de mensen het toch niet mee eens is
Totale vrije keuze, zodat elk nummer evenveel kans heeft.I love music |Ajax forever
Ik vind het leuke muziek van Mumford & Sons, maar van mij hoeft het niet per se in de top 2000
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
Oké, ik zal mijn best doenquote:Op maandag 29 december 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh my.
Ik lig er geen moment van wakker. Het is alleen mijn mening, van mijn part stemmen jullie 20 platen van Blof naar de top 20.
Dan zou ik wel mijn radio 2 uur eerder uitzetten..
Ik heb dit jaar niet eens gestemd
Dat is nu niet zo?quote:Op maandag 29 december 2014 09:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, het moet juist andersom.
Totale vrije keuze, zodat elk nummer evenveel kans heeft.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
effe terugluisteren naar 't einde...quote:Op maandag 29 december 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het eind van dat liedje nooit begrepenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Er is een stemlijst ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee, er is een voorkeuzelijst (die dus automatisch meer kans maken) en de mogelijkheid om ook vrije keuzes als extra stem te doen.quote:I love music |Ajax forever
5 vrije keuzes ja.quote:Op maandag 29 december 2014 09:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kon toch zelf nummers toevoegen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rapid Eye Movement
Deze mag wel 500 plaatsen hoger. Van alle REM-noteringen toch een van mijn favorieten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ooh, daar zit wel wat in misschien.quote:Op maandag 29 december 2014 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, er is een voorkeuzelijst (die dus automatisch meer kans maken) en de mogelijkheid om ook vrije keuzes als extra stem te doen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En het is sterk de vraag of de vrije keuzes eerlijk worden ingevoegd in de ljist.
Slayer staat bijvoorbeeld het ene jaar op 200 (in de nacht), dan weer helemaal niet in de lijst, dan weer rond plek 200 (wederom in de nacht).![]()
Oh, da's gewoon zo'n flauw tussenstuk. De kern van de/deze liedje is dattie z'n bitches klaptquote:Op maandag 29 december 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het eind van dat liedje nooit begrepen
niet misschien hoorquote:Op maandag 29 december 2014 09:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ooh, daar zit wel wat in misschien.
I love music |Ajax forever
Die stond dit jaar in de stemlijstquote:Op maandag 29 december 2014 09:25 schreef Jovatov het volgende:
En het is sterk de vraag of de vrije keuzes eerlijk worden ingevoegd in de ljist.
Slayer staat bijvoorbeeld het ene jaar op 200 (in de nacht), dan weer helemaal niet in de lijst, dan weer rond plek 200 (wederom in de nacht).![]()
![]()
volgens mij stond het zelfs na het jaar dat het erin gekomen was niet in de keuzelijst. Maar goed, dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op maandag 29 december 2014 09:25 schreef Jovatov het volgende:
Slayer staat bijvoorbeeld het ene jaar op 200 (in de nacht), dan weer helemaal niet in de lijst, dan weer rond plek 200 (wederom in de nacht).I love music |Ajax forever
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nightswimming staat erinquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oa
Nightswimming staat erin, toch?The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Nightswimming staat er dit jaar in.quote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oa![]()
Nightswimming staat erinquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oa
Not so tof?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ik ben een knuppel blijkbaar. Nightswimming staat erin
Dat zeg ik netquote:Op maandag 29 december 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik ben een knuppel blijkbaar. Nightswimming staat erin
quote:quote:quote:Op maandag 29 december 2014 09:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nightswimming staat er dit jaar in.Bedankt voor jullie oplettendheid, heren.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ilse altijd
REM is niet echt mijn dingquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door zn stem?quote:
Jouw favoriete band heeft immers best wel veel geleerd van REM
de mooiste liedjes zijn ook niet de bekendste..quote:I love music |Ajax forever
Wij hebben ook allemaal snel effe gekeken hoorquote:Op maandag 29 december 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie oplettendheid, heren.
Snow Patrol
Dat geloof ik ook welquote:Op maandag 29 december 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door zn stem?
Jouw favoriete band heeft immers best wel veel geleerd van REMMaar ik vind er gewoon niet zoveel aan. Heeft niet specifiek met zijn stem te maken.
Ik zeg het nog maar eens, Final Straw is een prima plaat.quote:
Helaas waren ze hier al in dubio of ze nu rock of skyradiomuzak wilden maken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig met Sterrenstof. Pleur op met die 3FM shit.U MAD?![]()
Run en dat duet met Martha vind ik prachtige nummer, Chasing Cars gaat opzich ook nog wel, de rest vind ik niet veel aan.quote:Op maandag 29 december 2014 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens, Final Straw is een prima plaat.
Helaas waren ze hier al in dubio of ze nu rock of skyradiomuzak wilden makenFor you, there'll be no more crying.
Ze gebruiken die reverb bij de gitaar op die manier ook vrij veel. Net als die gitarist van Editors dat vaak deed. Toch een beetje het puntje waar die scheelden van Interpol (die deden dat eigenlijk maar op 1 nummer)quote:Op maandag 29 december 2014 09:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook welMaar ik vind er gewoon niet zoveel aan. Heeft niet specifiek met zijn stem te maken.
Al heeft REM nummers waar ze enorm op die 2 lijken, dat geldt voor Kensington niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dezequote:Op maandag 29 december 2014 09:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Run en dat duet met Martha vind ik prachtige nummer, Chasing Cars gaat opzich ook nog wel, de rest vind ik niet veel aan.
-XOXO-![]()
Hey! Die DJ is van wie is de mol? !!!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
quote:
Johan Derksen zit nu te genietenFor you, there'll be no more crying.
toch jammer. R.E.M. heeft zoveel verschillende stijlen...quote:Op maandag 29 december 2014 09:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook welMaar ik vind er gewoon niet zoveel aan. Heeft niet specifiek met zijn stem te maken.
Fredquote:
Heeft ie sensie op bezoek?quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Die eerste twee albums van Snow Patrol moet ik nog eens beluisteren, of dat wat is.
Volgend jaar horen jullie daarover meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
pff ik dacht laat ik eens meeposten maar dit topic gaat te hard...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
En dan is het pas half 10 s'morgensquote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
pff ik dacht laat ik eens meeposten maar dit topic gaat te hard...![]()
![]()
Cuby
The band was listening to a diverse range of music at the time, with majority of it being American rock like Pixies, Soundgarden and Dinosaur Jr.. Other acts included My Bloody Valentine and Super Furry Animals' first album Fuzzy Logic.[7] All these influences resulted in a musically diverse album that incorporated styles like hip hop, drone and Pavement-style indie rock.[8]
Nou, klinkt nog best als iets wat het proberen waard is moet ik zeggen.
Toch jammer dat ze tegenwoordig Sky-bagger maken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is bij uitstek het topic om vakantie te vierenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Gaat juist langzaam nu.I love music |Ajax forever
Vakantie is zo overmorgen....quote:Op maandag 29 december 2014 09:39 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is bij uitstek het topic om vakantie te vieren
Hoiquote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Ik doe een poging om wakker te worden, tot nu toe weinig succesvol
De muziek wordt pas na volgend uur echt weer beter helaas
quote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nou, de suiker is bijna op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
-XOXO-![]()
Goeiemorgenquote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon cola drinkenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrij matig uurtje dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
CSNY zijn vrij diep gevallen. Zometeen al hun hoogste notering.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Our House daarentegen...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
mooi, radio staat hier nog niet aan. Luister nog naar Sophia de kleine prinses op de achtergrondquote:![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Essquote:
Ik gok in bedquote:Op maandag 29 december 2014 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar was je nou net na middernacht?![]()
![]()
Die komt middernacht pasquote:Op maandag 29 december 2014 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
CSNY zijn vrij diep gevallen. Zometeen al hun hoogste notering.
Oh? Heb ik er weer 1 gemistquote:
En Young in dit geval.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Origineel van Madness is ook best goedFor you, there'll be no more crying.
Hoiquote:
Op 509 Almost Cut My Hairquote:Op maandag 29 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh? Heb ik er weer 1 gemist
Almost Cut My Hair nog, heb ik op gestemdquote:Op maandag 29 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh? Heb ik er weer 1 gemist![]()
![]()
ohja die heb je ook nog. Ik denk altijd dat Teach Your Children het hoogst staat.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is chill
Ik lag wel te luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja euh, Disco Inferno en daarna Touch Me van The Doors en dan ga jij in bed liggen?![]()
![]()
Ik denk dat ik hem ga missen, maar het schijnt inderdaad dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Over dat nummer, weet je dat het gerucht gaat...![]()
Dat zou het lijflied van Johan Derksen kunnen zijn. Prima nummertje.quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Almost Cut My Hair nog, heb ik op gestemdReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Komt om ongeveer 16:50uquote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga missen, maar het schijnt inderdaad dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...![]()
![]()
753 Fire And Rain James Taylor 1970
752 Toen Ik Je Zag Hero 1997
751 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young 1970
750 Wicked Game Chris Isaak 1991
749 Niemand In De Stad De Dijk 1990
748 You're My Best Friend Queen 1976
747 Counting Stars One Republic 2013
746 Lullaby The Cure 1989
745 Hurt Christina Aguilera 2006
744 I Alone Live 1995
743 It's A Man's Man's World James Brown 1966
742 Just Say Yes Snow Patrol 2009
741 Suzie Q Creedence Clearwater Revival 1968[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die stond niet vol genoeg?quote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar daar heb ik niks aan op de dansvloer![]()
![]()
Ah, ik ben net op tijd vokr blof"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Blof![]()
![]()
![]()
Maar dit nummer valt nog meeFor you, there'll be no more crying.
753 James Taylor Fire And Rain
752 Hero Toen Ik Je Zag
751 Crosby, Stills, Nash & Young Teach Your Children![]()
750 Chris Isaak Wicked Game
749 De Dijk Niemand In De Stad![]()
748 Queen You're My Best Friend![]()
747 One Republic Counting Stars![]()
![]()
746 The Cure Lullaby![]()
745 Christina Aguilera Hurt![]()
![]()
744 Live I Alone![]()
743 James Brown It's A Man's Man's World![]()
![]()
742 Snow Patrol Just Say Yes![]()
![]()
741 Creedence Clearwater R. Suzie Q
-XOXO-![]()
Almost Cut My Moustachequote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou het lijflied van Johan Derksen kunnen zijn. Prima nummertje.![]()
![]()
Zoveel gemist vannacht
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
752 Toen Ik Je Zag Hero 1997
744 I Alone Live 1995
742 Just Say Yes Snow Patrol 2009![]()
![]()
741 Suzie Q Creedence Clearwater Revival 1968
Schitterende teksten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik haat dit nummer, zo intens. The Cure is net Siberië soms.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Blauwe Ruis is uptempo, dat gaat wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
753 Fire And Rain James Taylor 1970![]()
752 Toen Ik Je Zag Hero 1997![]()
751 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young 1970![]()
750 Wicked Game Chris Isaak 1991![]()
749 Niemand In De Stad De Dijk 1990![]()
748 You're My Best Friend Queen 1976![]()
747 Counting Stars One Republic 2013![]()
746 Lullaby The Cure 1989![]()
745 Hurt Christina Aguilera 2006![]()
744 I Alone Live 1995
743 It's A Man's Man's World James Brown 1966![]()
Het slechte nieuws is dat ze nog 8x komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat hele onderwerp gaat natuurlijk precies over zijn jeugd in de sixties, lang haar mocht niet van brigadier Pa Derksen, daarna heeft hij het nooit meer afgekniptquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fijn nummer welquote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik haat dit nummer, zo intens. The Cure is net Siberië soms.![]()
![]()
![]()
744 I Alone Live 1995![]()
![]()
Dus dit is de bar, daar staan de tafels, de toiletten zijn achter die deur, en nu krijgen jullie een demonstratie hoe een biertje wordt getapt, zoiets?quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En het is zo'n fijn nummerquote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik haat dit nummer, zo intens. The Cure is net Siberië soms.![]()
Het houdt nooit meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Snow Patrol weer komend uur![]()
It's A Man's Man's World - James Brown
Suzie Q - Creedence Clearwater Revival
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
752 Toen Ik Je Zag Hero 1997 blijft toch hangen
744 I Alone Live 1995
742 Just Say Yes Snow Patrol 2009
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
744 I Alone Live 1995![]()
![]()
Heb je zelf nog niets ingestuurd?quote:
'Lekker naar de top 2000 luisteren en terwijl ik aan het fokken ben!'Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
En Romana op de scooter?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meerquote:Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Na Chris Isaak ga ik maar eens opstaan, denk ik![]()
![]()
Johanquote:Op maandag 29 december 2014 09:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hele onderwerp gaat natuurlijk precies over zijn jeugd in de sixties, lang haar mocht niet van brigadier Pa Derksen, daarna heeft hij het nooit meer afgeknipt![]()
![]()
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.quote:Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je zelf nog niets ingestuurd?
'Lekker naar de top 2000 luisteren en terwijl ik aan het fokken ben!'Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah kijk, jij bent wel wakker. Misschien had ik gewoon ook mee naar bed moeten gaanquote:Op maandag 29 december 2014 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meer![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.
En wéér een argument om grondtolletjes verboden te krijgen.
Wel ziek, though."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Na dat nummer wil je van ellende alleen nog maar een maand in coma liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat merkte Diaan vanmorgen ook al opquote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah kijk, jij bent wel wakker.![]()
![]()
Ach het was op de Hambaken, daar verlies je niets aan.quote:Op maandag 29 december 2014 10:00 schreef Ferdo het volgende:
Wel ziek, though.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wat dan?quote:Op maandag 29 december 2014 10:00 schreef Ferdo het volgende:
Wel ziek, though.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vuurwerk door de brievenbus in Den Boschquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wat was er gebeurd?quote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vuurwerk door de brievenbus in Den Bosch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ter verdedigingquote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.
De dj's doen alsof ze het wel leuk vinden
Als jij bij die mensen op bezoek bent en steeds om vakantiefoto's vraagt,...tja![]()
![]()
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...quote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vuurwerk door de brievenbus in Den Bosch![]()
quote:quote:Gewonden bij explosie en brand in Den Bosch
DEN BOSCH - Drie personen zijn in de nacht van zondag op maandag gewond geraakt bij een brand in een woning aan de Sterrendaalders in Den Bosch. De brand volgde uit een explosie in de hal van het huis, met zwaar vuurwerk dat door de brievenbus naar binnen werd gegooid als mogelijke oorzaak.
Na de melding van de brand en de explosie rond drie uur 's-nachts werden verschillende ambulances en een traumahelikopter richting Sterrendaalders in de wijk Hambaken gestuurd. De hulp van de helikopter was uiteindelijk niet nodig, de drie gewonden - een vrouw en twee kinderen - konden per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De aard van hun verwondingen is nog onbekend. De hond die de brandweer uit de woning haalde kon bij buurtbewoners worden ondergebracht
Gezien de schade aan de voordeur werd de brand veroorzaakt door een explosief - mogelijk zwaar vuurwerk - dat door de brievenbus was gegooid. Nadat de brandweer klaar was met de bluswerkzaamheden werd de omgeving van de woning met linten afgezet voor sporenonderzoek. De technische recherche zal in de loop van de dag technisch sporenonderzoek doen bij de woning. Agenten bewaken tot die tijd de woning.
http://www.bd.nl/regio/de(...)-den-bosch-1.4691704Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Oke hansIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Oeh, nog zo'n wakkerequote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...![]()
wat een idioten die dat gedaan hebbenquote:
Debielenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:quote:Op maandag 29 december 2014 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een idioten die dat gedaan hebben
Hey Mexi ik heb heel erg genoten van Diamonds vannacht, jij vond dat nummer toch helemaal verachtelijk?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het echt walgelijk saai.quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Mexi ik heb heel erg genoten van Diamonds vannacht, jij vond dat nummer toch helemaal verachtelijk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet kunnen toch, beetje jeugdige kattenkwaad. Ik deed niet anders 10 jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wat zal het OM eisen?quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:
[ afbeelding ]I love music |Ajax forever
Dit is mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dit mag ik graag horenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Zeker mooi ja
Taakstrafje bij de EOD?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, beetje jeugdige kattenkwaad. Ik deed niet anders 10 jaar geleden.I love music |Ajax forever
ik denk richting poging tot doodslagquote:I love music |Ajax forever
Over een week lachen ze erom.quote:Op maandag 29 december 2014 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
doe eens even normaal !quote:I love music |Ajax forever
751 Teach Your Children Crosby, Stills, Nash & Young 1970 128 145 78 150 130 142 159 160 199 149 237 208 325 628 513 751
Mijn ouders hebben ooit vuurwerk door de brievenbus gehad, gelukkig weinig schade, maar nog jaren was deze periode spannend![]()
Dit jaar heeft James Taylor zijn ex trouwens verslagen met You've Got A Friend.
Zij won in 2011 voor het laatst."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dat weten we nog niet he?!quote:I love music |Ajax forever
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mooi dit
Ja, maar het is wel gebeurd, met 3 gewonden tot gevolg.. dat kan je niet afdoen met een standje!quote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.I love music |Ajax forever
Dat kun je alleen maar hopenquote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.![]()
![]()
GP alert
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Stiekem vind ik dit toch een mooie plaat![]()
De nieuwe generatie is hier! Mijn plekjes waren alleen al bezet aan The Byrds.quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt dit nummer nou in de Top? Hij kan niet zingenI love music |Ajax forever
Nu in elk geval niet meer, nee.quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt dit nummer nou in de Top? Hij kan niet zingen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ben je ook stiekem een beetje homofiel?quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Stiekem vind ik dit toch een mooie plaat
Haha nee grapje ik vind dit ook mooi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
mwah, zestig, zeventig.quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog niet misschienquote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef Jovatov het volgende:
Hier heb ik op gestemd
Mooiste Nederlandse nummer wat mij betreft![]()
![]()
Dat is het nog steeds.quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dit vreselijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je ook stiekem een beetje homofiel?
Haha nee grapje ik vind dit ook mooi.!
-XOXO-![]()
dat moest ik trouwens van mijn moeder zeggen. Die is CSNY-fan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is het ookquote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dit vreselijk![]()
![]()
quote:
de fonetische spelpolitie is gearriveerdquote:
Ik vind het prachtig en vreselijk tegelijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hehe beetje overdrijven om een punt aan te zetten. Maar CSNY is wel echt heel erg babyboomercultuurquote:Op maandag 29 december 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat moest ik trouwens van mijn moeder zeggen. Die is CSNY-fan.
volgens mij heeft ie die al gevonden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, wie wijst Hero even de uitgang?
Voor mij hun beste![]()
In elk geval staat de band voor een glorieuze entree in de Evergreen Top 1000.quote:
/Rob Out-stem
En dat is jammer voor de Top2000-luisteraar.
/Rob Out-stem"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie die al gevonden.![]()
![]()
Ik vind Carry On veel beter van dat album, maar soit, patat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de stream loopt achter. Ik dacht dat je het over Hero had
friet!quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Carry On veel beter van dat album, maar soit, patat.I love music |Ajax forever
ditquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, wie wijst Hero even de uitgang?![]()
Hier is het nog véél te vroeg voor.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ging over het feit dat Hero afgelopen wasquote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de stream loopt achter. Ik dacht dat je het over Hero had![]()
![]()
One Direction fans moesten al naar bed.quote:Op maandag 29 december 2014 10:14 schreef Gehenna het volgende:
He maar 2 topics volgemaakt vannacht?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, wie wijst Hero even de uitgang?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Frits is weg hequote:Op maandag 29 december 2014 10:14 schreef Gehenna het volgende:
He maar 2 topics volgemaakt vannacht?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk het wel, maar wel 1000 plaatsen lager ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.![]()
zelfmoord loont...quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: