Vakantie is zo overmorgen....quote:Op maandag 29 december 2014 09:39 schreef Sfeermaker het volgende:
Dit is bij uitstek het topic om vakantie te vieren
Hoiquote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Ik doe een poging om wakker te worden, tot nu toe weinig succesvol
quote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 29 december 2014 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon cola drinkenquote:
mooi, radio staat hier nog niet aan. Luister nog naar Sophia de kleine prinses op de achtergrondquote:
Essquote:
Ik gok in bedquote:Op maandag 29 december 2014 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar was je nou net na middernacht?
Die komt middernacht pasquote:Op maandag 29 december 2014 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
CSNY zijn vrij diep gevallen. Zometeen al hun hoogste notering.
Oh? Heb ik er weer 1 gemistquote:
En Young in dit geval.quote:
Hoiquote:
Op 509 Almost Cut My Hairquote:Op maandag 29 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh? Heb ik er weer 1 gemist
Almost Cut My Hair nog, heb ik op gestemdquote:Op maandag 29 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh? Heb ik er weer 1 gemist
ohja die heb je ook nog. Ik denk altijd dat Teach Your Children het hoogst staat.quote:
Ik lag wel te luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja euh, Disco Inferno en daarna Touch Me van The Doors en dan ga jij in bed liggen?
Ik denk dat ik hem ga missen, maar het schijnt inderdaad dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Over dat nummer, weet je dat het gerucht gaat...
Dat zou het lijflied van Johan Derksen kunnen zijn. Prima nummertje.quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Almost Cut My Hair nog, heb ik op gestemd
Komt om ongeveer 16:50uquote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga missen, maar het schijnt inderdaad dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen...
Die stond niet vol genoeg?quote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar daar heb ik niks aan op de dansvloer
Almost Cut My Moustachequote:Op maandag 29 december 2014 09:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou het lijflied van Johan Derksen kunnen zijn. Prima nummertje.
Dat hele onderwerp gaat natuurlijk precies over zijn jeugd in de sixties, lang haar mocht niet van brigadier Pa Derksen, daarna heeft hij het nooit meer afgekniptquote:
Fijn nummer welquote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef Mani89 het volgende:
746 Lullaby The Cure 1989
Ik haat dit nummer, zo intens. The Cure is net Siberië soms.
Dus dit is de bar, daar staan de tafels, de toiletten zijn achter die deur, en nu krijgen jullie een demonstratie hoe een biertje wordt getapt, zoiets?quote:
En het is zo'n fijn nummerquote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef Mani89 het volgende:
746 Lullaby The Cure 1989
Ik haat dit nummer, zo intens. The Cure is net Siberië soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Heb je zelf nog niets ingestuurd?quote:
En Romana op de scooter?quote:
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meerquote:Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Na Chris Isaak ga ik maar eens opstaan, denk ik
Johanquote:Op maandag 29 december 2014 09:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hele onderwerp gaat natuurlijk precies over zijn jeugd in de sixties, lang haar mocht niet van brigadier Pa Derksen, daarna heeft hij het nooit meer afgeknipt
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.quote:Op maandag 29 december 2014 09:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je zelf nog niets ingestuurd?
'Lekker naar de top 2000 luisteren en terwijl ik aan het fokken ben!'
Ah kijk, jij bent wel wakker. Misschien had ik gewoon ook mee naar bed moeten gaanquote:Op maandag 29 december 2014 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meer
quote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.
Na dat nummer wil je van ellende alleen nog maar een maand in coma liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Anders komt The Cure eraan met een slaapliedje en lukt het je helemaal niet meer
Dat merkte Diaan vanmorgen ook al opquote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah kijk, jij bent wel wakker.
Ach het was op de Hambaken, daar verlies je niets aan.quote:Op maandag 29 december 2014 10:00 schreef Ferdo het volgende:
En wéér een argument om grondtolletjes verboden te krijgen.
Wel ziek, though.
Wat dan?quote:Op maandag 29 december 2014 10:00 schreef Ferdo het volgende:
En wéér een argument om grondtolletjes verboden te krijgen.
Wel ziek, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |