Die stond dit jaar in de stemlijstquote:Op maandag 29 december 2014 09:25 schreef Jovatov het volgende:
En het is sterk de vraag of de vrije keuzes eerlijk worden ingevoegd in de ljist.
Slayer staat bijvoorbeeld het ene jaar op 200 (in de nacht), dan weer helemaal niet in de lijst, dan weer rond plek 200 (wederom in de nacht).
volgens mij stond het zelfs na het jaar dat het erin gekomen was niet in de keuzelijst. Maar goed, dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op maandag 29 december 2014 09:25 schreef Jovatov het volgende:
En het is sterk de vraag of de vrije keuzes eerlijk worden ingevoegd in de ljist.
Slayer staat bijvoorbeeld het ene jaar op 200 (in de nacht), dan weer helemaal niet in de lijst, dan weer rond plek 200 (wederom in de nacht).
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oaquote:
Nightswimming staat erinquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oa
Nightswimming staat er dit jaar in.quote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, REM heeft beter dan dit. Eigenlijk zouden er andere liedjes van REM de lijst in moeten, Nightswimming, Whats the Frequency Kenneth? oa
Nightswimming staat erinquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Not so tof?quote:
Dat zeg ik netquote:Op maandag 29 december 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik ben een knuppel blijkbaar. Nightswimming staat erin
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 09:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nightswimming staat er dit jaar in.
Bedankt voor jullie oplettendheid, heren.quote:
REM is niet echt mijn dingquote:Op maandag 29 december 2014 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door zn stem?quote:
de mooiste liedjes zijn ook niet de bekendste..quote:
Wij hebben ook allemaal snel effe gekeken hoorquote:Op maandag 29 december 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor jullie oplettendheid, heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |