Vuurwerk door de brievenbus in Den Boschquote:
Wat was er gebeurd?quote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vuurwerk door de brievenbus in Den Bosch
Ter verdedigingquote:Op maandag 29 december 2014 09:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij denken die mensen ook echt dat wij zitten te wachten op hun berichten dat ze naar de Top 2000 luisteren terwijl ze een kerstdiner aan het koken zijn ofzo. Waarschijnlijk dezelfde mensen die als je op bezoek bent hun 2000 vakantiefoto's willen laten zien. Gadverdamme.
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...quote:Op maandag 29 december 2014 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vuurwerk door de brievenbus in Den Bosch
quote:
quote:Gewonden bij explosie en brand in Den Bosch
DEN BOSCH - Drie personen zijn in de nacht van zondag op maandag gewond geraakt bij een brand in een woning aan de Sterrendaalders in Den Bosch. De brand volgde uit een explosie in de hal van het huis, met zwaar vuurwerk dat door de brievenbus naar binnen werd gegooid als mogelijke oorzaak.
Na de melding van de brand en de explosie rond drie uur 's-nachts werden verschillende ambulances en een traumahelikopter richting Sterrendaalders in de wijk Hambaken gestuurd. De hulp van de helikopter was uiteindelijk niet nodig, de drie gewonden - een vrouw en twee kinderen - konden per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De aard van hun verwondingen is nog onbekend. De hond die de brandweer uit de woning haalde kon bij buurtbewoners worden ondergebracht
Gezien de schade aan de voordeur werd de brand veroorzaakt door een explosief - mogelijk zwaar vuurwerk - dat door de brievenbus was gegooid. Nadat de brandweer klaar was met de bluswerkzaamheden werd de omgeving van de woning met linten afgezet voor sporenonderzoek. De technische recherche zal in de loop van de dag technisch sporenonderzoek doen bij de woning. Agenten bewaken tot die tijd de woning.
http://www.bd.nl/regio/de(...)-den-bosch-1.4691704
Oeh, nog zo'n wakkerequote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht...
wat een idioten die dat gedaan hebbenquote:
Debielenquote:
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:quote:Op maandag 29 december 2014 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een idioten die dat gedaan hebben
Hey Mexi ik heb heel erg genoten van Diamonds vannacht, jij vond dat nummer toch helemaal verachtelijk?quote:
Ik vind het echt walgelijk saai.quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Mexi ik heb heel erg genoten van Diamonds vannacht, jij vond dat nummer toch helemaal verachtelijk?
Moet kunnen toch, beetje jeugdige kattenkwaad. Ik deed niet anders 10 jaar geleden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:
[ afbeelding ]
wat zal het OM eisen?quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal geen rotje zijn geweest met zo'n gat in je deur:
[ afbeelding ]
Taakstrafje bij de EOD?quote:
ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, beetje jeugdige kattenkwaad. Ik deed niet anders 10 jaar geleden.
ik denk richting poging tot doodslagquote:
Over een week lachen ze erom.quote:Op maandag 29 december 2014 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!
doe eens even normaal !quote:
dat weten we nog niet he?!quote:
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.quote:
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.quote:
Ja, maar het is wel gebeurd, met 3 gewonden tot gevolg.. dat kan je niet afdoen met een standje!quote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.
Dat kun je alleen maar hopenquote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Stiekem vind ik dit toch een mooie plaat
De nieuwe generatie is hier! Mijn plekjes waren alleen al bezet aan The Byrds.quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt dit nummer nou in de Top? Hij kan niet zingen
Nu in elk geval niet meer, nee.quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe komt dit nummer nou in de Top? Hij kan niet zingen
Ben je ook stiekem een beetje homofiel?quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Stiekem vind ik dit toch een mooie plaat
mwah, zestig, zeventig.quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.
Nog niet misschienquote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef Jovatov het volgende:
Hier heb ik op gestemd
Mooiste Nederlandse nummer wat mij betreft
Dat is het nog steeds.quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dit vreselijk
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je ook stiekem een beetje homofiel?
Haha nee grapje ik vind dit ook mooi.
Dat is het ookquote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dit vreselijk
quote:
de fonetische spelpolitie is gearriveerdquote:
Ik vind het prachtig en vreselijk tegelijk.quote:
Hehe beetje overdrijven om een punt aan te zetten. Maar CSNY is wel echt heel erg babyboomercultuurquote:Op maandag 29 december 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat moest ik trouwens van mijn moeder zeggen. Die is CSNY-fan.
volgens mij heeft ie die al gevonden.quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, wie wijst Hero even de uitgang?
In elk geval staat de band voor een glorieuze entree in de Evergreen Top 1000.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie die al gevonden.
quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de stream loopt achter. Ik dacht dat je het over Hero had
friet!quote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Carry On veel beter van dat album, maar soit, patat.
ditquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het nog véél te vroeg voor.quote:
Ging over het feit dat Hero afgelopen wasquote:Op maandag 29 december 2014 10:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, de stream loopt achter. Ik dacht dat je het over Hero had
One Direction fans moesten al naar bed.quote:Op maandag 29 december 2014 10:14 schreef Gehenna het volgende:
He maar 2 topics volgemaakt vannacht?
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Frits is weg hequote:Op maandag 29 december 2014 10:14 schreef Gehenna het volgende:
He maar 2 topics volgemaakt vannacht?
Denk het wel, maar wel 1000 plaatsen lager ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.
zelfmoord loont...quote:Op maandag 29 december 2014 10:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die kerel zichzelf niet had opgehangen had je dat nummer niet gezien in de top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |