ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!quote:Op maandag 29 december 2014 10:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, beetje jeugdige kattenkwaad. Ik deed niet anders 10 jaar geleden.
ik denk richting poging tot doodslagquote:
Over een week lachen ze erom.quote:Op maandag 29 december 2014 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook met 3 gewonden tot gevolg? idioot!
doe eens even normaal !quote:
dat weten we nog niet he?!quote:
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.quote:
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.quote:
Ja, maar het is wel gebeurd, met 3 gewonden tot gevolg.. dat kan je niet afdoen met een standje!quote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.
Dat kun je alleen maar hopenquote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was van de jochies om de boel in de hens te zetten.
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef datismijnmening het volgende:
Stiekem vind ik dit toch een mooie plaat
De nieuwe generatie is hier! Mijn plekjes waren alleen al bezet aan The Byrds.quote:Op maandag 29 december 2014 10:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
De gemiddelde Crosby, Stills, Nash & Young fan begint ook tegen de tachtig te lopen. Zal nog verder zakken vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |