SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Oliebollen met poedersuiker eten en vroeg naar bed.quote:Op maandag 29 december 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie met oudjaar doen??
Ik krijg slaappilletjes van mijn buurman zodat ik door de nitraten en strikers heenslaap.quote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Oliebollen met poedersuiker eten en vroeg naar bed.
Jij?
quote:Op maandag 29 december 2014 01:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
FOK!fitties, (sierd): BETER KRRIJG JE ZE NIET
Topickapenquote:
Godver wat baal ik dat jij niet op tijd was.quote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een TT met groeten van Ria en kids.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver wat baal ik dat jij niet op tijd was.
Dat was echt teringgrappig geweest.
Heb jij de tijden meegemaakt dat er nog geen reeksen op topics bestonden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Stinho ook een handje van.
Dan is het goed terrastegelquote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Stinho ook een handje van.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij de tijden meegemaakt dat er nog geen reeksen op topics bestonden?
Mijn moeder kwam net al klagen dat ik hard lachte om mijn eigen grap?quote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver wat baal ik dat jij niet op tijd was.
Dat was echt teringgrappig geweest.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam net al klagen dat ik hard lachte om mijn eigen grap?
Een aaaaarrrghwanende piraat?quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef terrastegel het volgende:
Ik zou eigenlijk piraat moeten worden.
Vieze kannibaalquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En ik heb honger
Ben ff naar de kelder
Coolquote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
GhpH, ik kan overdag wel Chivalry met je spele
*zoals jijquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gelukkig is er een TR functie voor users zoals jou.
Jou kan ook hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
*zoals jij
tering jij bent echt nog dommer dan dom.
Vroeger waren er nog geen reeksen en konden er voor een bepaald topic 3 nieuwe topics worden aangemaakt. Dus we vonden het logisch, zeg maar we omdat dat lekker klinkt, om de lapo 't nieuwe topic te laten openen. Dit bleek echter geen succes en na wat handige foefjes werden de reeksen in het leven geroepen om daar geen last meer van te houden.quote:
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En ik heb honger
Ben ff naar de kelder
Hoi EttoVBquote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN... EN RAP
Jou is een persoonlijk voornaamwoord als voorwerp, jij is het persoonlijk voornaamwoord als onderwerp. Bij ‘iemand als jij/jou is er sprake van een onderwerp in een bijzin (je zegt eigenlijk ‘iemand (zo)als jij bent).quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Ik zie dat mijn signature best groot is. Moet ik dezen weghalen om het scrollen dragelijk te maken?quote:
Verzend m ook even, is wel lachequote:
Ettttoooo, heb je niet wat mooie oud zimbabwaanse rijms in de aanbieding?quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN... EN RAP
Ik knight of languard ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ga altijd als knight. Als ik archer ben dan krijg ik spontaan parkinson
quote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ettttoooo, heb je niet wat mooie oud zimbabwaanse rijms in de aanbieding?
Doe wat je niet laten kanquote:Op maandag 29 december 2014 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn signature best groot is. Moet ik dezen weghalen om het scrollen dragelijk te maken?
Dan moet je Bart ff dm'enquote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik wilde je een PM sturen, maar je PM-box is vol.
Roddelgod.
Maak een puush-bericht van je PM en DM hem vervolgens.quote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik wilde je een PM sturen, maar je PM-box is vol.
Roddelgod.
Op dit moment niet... dead prez heeft alle 44.632 banden poëzie in de hens gezet... uit boosheid, kennelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ettttoooo, heb je niet wat mooie oud zimbabwaanse rijms in de aanbieding?
Ik weet.... niet..... of ik dat.... wel kan...quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak een puush-bericht van je PM en DM hem vervolgens.
ik vond die snotgurgel wel een baas, kabouterkontjes slijpen aan een slijpsteenquote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beter gaan jullie het grote kabouterboek van Rien Poortvliet bestuderen... Word je rustig van.
NET ALS IK.
die verdomde deadje-kadetje tochquote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op dit moment niet... dead prez heeft alle 44.632 banden poëzie in de hens gezet... uit boosheid, kennelijk.
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet.... niet..... of ik dat.... wel kan...
Ik probeer sinds 22 maanden de maatschappij te verbeteren, ja.quote:Op maandag 29 december 2014 01:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kanJE WIL DE HELE TIJD HELPEN HČ?
Snotgurg. Een zeer onaangenaam creatuur.quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik vond die snotgurgel wel een baas, kabouterkontjes slijpen aan een slijpsteen
Wist je dat je voor onnodige of overbodige TR's ook een vermaning kan krijgen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verdient hij wel.
He ik sta er ook opquote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verdient hij wel.
Jij gaat morgen zelf een ban krijgen voor al die kansloze rapporten die je doorstuurtquote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verdient hij wel.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat je voor onnodige of overbodige TR's ook een vermaning kan krijgen?
quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat je voor onnodige of overbodige TR's ook een vermaning kan krijgen?
Ja, ik ben die jongen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Wie is hier nou dom?quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat morgen zelf een ban krijgen voor al die kansloze rapporten die je doorstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optie voor laffe snitches die het debat constant verliezen.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
EN NOU IS HET AFGELOPEN...
IK HEB EEN ROTDAG GEHAD EN IK WIL JOLIJT EN VREDE.
DUS KAPPEN MET DIE FITTIES
Mijn oma had die boeken liggen, als klein jochie keek ik er nog best vaak in.quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snotgurg. Een zeer onaangenaam creatuur.
cut class is datquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verdient hij wel.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:49 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wie is hier nou dom?Jij, maar blijf vooral doorgaan met rapporten sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Sneeuw, bussen, migrainekoppijn en wat dies meer zij... u voelt wel, een AANRADER.quote:
*Peggoldquote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Optie voor laffe snitches die het debat constant verliezen.
"TR doen" = een Pechtoldje maken
Het ergste isquote:
Bus vertraagd door sneeuw? Ik werd laatst ook vertraagd, door stakersquote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sneeuw, bussen, migrainekoppijn en wat dies meer zij... u voelt wel, een AANRADER.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan gaat dit straks verbeteren naar 'gebeurt'.
Dit is anders... sneeuw heeft geen vakbond, dus het was zeer ongeorganiseerd.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bus vertraagd door sneeuw? Ik werd laatst ook vertraagd, door stakers
quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij, maar blijf vooral doorgaan met rapporten sturen
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM huilt nog na van de teleurstelling.
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
cut class is dat
Maar hoe krijg je andere wapens
ik zie mensen met gekke crosbow en ik heb gwn normale pijl en boog?
Je DM-box is nooit leeg.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.
O wacht.
Alles wat jij liefhebt gaat steeds maar dood
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.
Dag lieve GGMMquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Ik ben dat mysterie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Ajacied422quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.
serious.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.
Zo heb ik op mijn knight mijn throwing axes weggedaan en een schild genomen. Best decision ever
Ik stem dat ook. Gewoon omdat ze een gaypartij zijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.
Ik laat bondgenoten niet in de steek.quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmenquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houden zo... anders ga IK TR-en...
Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendquote:
Dat is lief Stijn zo aan het end van het jaarquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat bondgenoten niet in de steek.
Guus kent mij, Ik ken Guus.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
Mooiquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmen.
Ik TR alles hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Tja, fitties enzo,quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
4quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendwelke rank ben je?
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomenquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Guus is een lul.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik en Guus hebben altijd fittie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.
Ik laat Guus hier even een TR van maken
quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus is een lul.Guus_Geluk7 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat ik d'66 nog erger vind dan de VVD...
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.quote:
Het is allemaal trucage, vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomen
ik ben voor geen enkele club eigenlijk, ik kijk geen basketbalquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
Wacht, Guus is voor PSV?quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
Studentenpartijquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
D'66... dat is echt zo'n yuppenpartij voor studentjes die een zelfverwerkelijkingsreis door de oerwouden van Borneo hebben gemaakt... witte wijn... Audi...
Hans Kraay jr nog gespeeld mot wel een mooie club zijn dusquote:Op maandag 29 december 2014 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh en Helmond Sport boven alles.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het is allemaal trucage, vriend.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat staat er dan ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee "het" is in die zin het aanzetselig persoonspredikaat. Dus het is "houd".
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.quote:Op maandag 29 december 2014 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zitten hier op een nederlands sprekend forum
je bent pippi langkous?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Volvo rijden en wasa eten was je ook vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?
quote:Op maandag 29 december 2014 02:08 schreef Remqo het volgende:
IKEA meubels zijn net als vrouwen, leuk om naar te kijken, maar geen snars van snappen hoe het in elkaar steekt
quote:Op maandag 29 december 2014 02:08 schreef Remqo het volgende:
IKEA meubels zijn net als vrouwen, leuk om naar te kijken, maar geen snars van snappen hoe het in elkaar steekt
O_oquote:Op maandag 29 december 2014 02:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klinkt als een naam voor een elfje..
Ja, nou zeg Hermann, je verwacht toch niet een paint in elke post die ik plaats?quote:
zou wel een vereiste moeten zijnquote:Op maandag 29 december 2014 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, nou zeg Hermann, je verwacht toch niet een paint in elke post die ik plaats?
Versta de helft nietquote:
Zoiets ja, en dan is dit nog deel 1quote:
ik ook niet, gwn lyrics opzoekenquote:
bek houdenquote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat Kinderen voor Kinderen tijdens hun 'milieubewuste' periode?
Hahahaquote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat Kinderen voor Kinderen tijdens hun 'milieubewuste' periode?
Hehequote:
K.quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:
Mijn Zweeds gaat echt achteruit... Maar omdat Zweden nu IS geworden is, lijkt Noorwegen mij een betere optie. Desnoods Denemarken.
Ik geloof het wel... kon er geen chocola van maken.quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:
Mijn Zweeds gaat echt achteruit... Maar omdat Zweden nu IS geworden is, lijkt Noorwegen mij een betere optie. Desnoods Denemarken.
Ik snap het ook wel, van mod tot troll, links of rechts, de elite of tokkies, men houdt van mijn paints.quote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel een vereiste moeten zijn
Geef mij jouw maagdelijkheid.quote:Op maandag 29 december 2014 02:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik bespeur een ietwat strijdlustige sfeer...
Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:
Denemarken heeft Christiania.quote:Op maandag 29 december 2014 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?
jaquote:Op maandag 29 december 2014 02:18 schreef GhpH het volgende:
Is het normaal om een potje rauwe champignons uit te lepelen om 2:20?
Noorwegen heeft naar mijn weten nu Hřyre (de centrumconservatieven) aan de machtquote:Op maandag 29 december 2014 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?
dagquote:Op maandag 29 december 2014 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga slapie slapie doen, slaap lekker kindjes
Doet me denken aan die achterlijke "WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND!!!!!!" leuzen tijdens die demo in de Schilderswijkquote:
Heh, dit is antifa shit man.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die achterlijke "WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND!!!!!!" leuzen tijdens die demo in de Schilderswijk
quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Moslims mogen tegenwoordig niet eens meer op Schiphol werken van de PVV. Sterker nog, ze zijn blijkbaar genetisch inferieur.
Ik neem die debiliteit niet eens serieus.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Moslims mogen tegenwoordig niet eens meer op Schiphol werken van de PVV. Sterker nog, ze zijn blijkbaar genetisch inferieur.
Beroepsverboden, etnische zuiveringen, genetisch inferieur. Gewoon terechte vergelijking lijkt me.quote:
Waarom mogen ze wel vliegen? Zitten echt wel wat Jihadstrijders tussen hoor en er hoeft er maar één door de beveiliging te vliegen en we gaan er allemaal aan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
hahaquote:Op maandag 29 december 2014 02:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n arm doet pijn van al dat typen. Niet fappen.
Geert zegt gewoon wat 'het volk' denkt.quote:Op maandag 29 december 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beroepsverboden, etnische zuiveringen, genetisch inferieur. Gewoon terechte vergelijking lijkt me.
Scheer niet alle PVV'ers over 1 kam!quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Lach je om mijn armpijn of om het grapjequote:
Nee jij bent een echte nazi.quote:Op maandag 29 december 2014 02:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Scheer niet alle PVV'ers over 1 kam!
Ik ben trouwens geen PVV'er voordat je dat denkt
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.quote:Op maandag 29 december 2014 02:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lach je om mijn armpijn of om het grapje
quote:Op maandag 29 december 2014 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.
BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ben jij moslim deadprezquote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Bram krijgt ook gewoon doekoe uit het zionistenpotje van Greet
onterecht fel reageren dusquote:
inshaallahquote:
Ook dat niet. Ik koester geen jodenhaatquote:
Bram heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Bram krijgt ook gewoon doekoe uit het zionistenpotje van Greet
terechte klacht laten we beefen tegen wildersquote:
Rooms katholiek?quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben katholiek. Dat jullie dat weten.
Ik Anglicaan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
lurk je daar vaak?quote:
Jodenhaat koesteren is dan ook redelijk triest. De vriendjes en vriendinnetjes van Geert zijn er niet vies van. Evenals homohaat.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik koester geen jodenhaatIk vond alleen dat de nazi's te veel verwijten kregen. Maar inspelen op de gevoelige snaar is altijd wel leuk
Schadenfreude ist beste Freude.quote:Op maandag 29 december 2014 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.quote:
Dat terwijl Geert de vlag van Israël op zijnn bureau heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jodenhaat koesteren is dan ook redelijk triest. De vriendjes en vriendinnetjes van Geert zijn er niet vies van. Evenals homohaat.
Oke ik ga even spieken. Straks cijferquote:Op maandag 29 december 2014 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb mijn eerste vier posts net geplaatst
En ja
Ja, precies.quote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat terwijl Geert de vlag van Israël op zijnn bureau heeft.
Inderdaad ja... of minstens als linksdraaiende biodikpap geitenwollensokkerijquote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.
Toch wel 8. Minstens.quote:Op maandag 29 december 2014 02:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke ik ga even spieken. Straks cijfer
Nee garpje ha ha
Ik Joods, vandaar de keppel en UI.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at mequote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.
Knul, je kunt niet trollen. Waarom blijf je het proberen?quote:
Libertarische naastenliefde... uhhuh...quote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at me
Behalve als het om hulpbehoevenden gaat natuurlijk. Of negers.quote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at me
Ditmaal geen trolquote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knul, je kunt niet trollen. Waarom blijf je het proberen?
Komt omdat je geen zak hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van..
Geen door de staat opgedrongen naastenliefde.quote:Op maandag 29 december 2014 02:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Libertarische naastenliefde... uhhuh...
ga nu maarquote:
Ging het socialisme maar voorbij.quote:Op maandag 29 december 2014 02:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Libertarisme... de hype van de jaren '10... Gaat wel weer voorbij.
Dat is al lang voorbij.quote:Op maandag 29 december 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging het socialisme maar voorbij.
Die partij van ze (quote:Op maandag 29 december 2014 02:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Libertarisme... de hype van de jaren '10... Gaat wel weer voorbij.
Waarom?quote:Op maandag 29 december 2014 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging het socialisme maar voorbij.
Omdat het socialisme pure aids is, mijn familie heeft verkracht in Polen en het tegen elke vorm van menselijkheid in gaat.quote:
Oké.quote:Op maandag 29 december 2014 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het socialisme pure aids is, mijn familie heeft verkracht in Polen en het tegen elke vorm van menselijkheid in gaat.
mehhquote:
SOCIALISME = MODERNE SLAVERNIJquote:Op maandag 29 december 2014 02:34 schreef GhpH het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever een goedwerkend socislistisch systeem (Zweden, jaren geleden, voor ee politiek correcte overvloed) dan dit kabinet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |