terechte klacht laten we beefen tegen wildersquote:
Rooms katholiek?quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben katholiek. Dat jullie dat weten.
Ik Anglicaan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
lurk je daar vaak?quote:
Jodenhaat koesteren is dan ook redelijk triest. De vriendjes en vriendinnetjes van Geert zijn er niet vies van. Evenals homohaat.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik koester geen jodenhaatIk vond alleen dat de nazi's te veel verwijten kregen. Maar inspelen op de gevoelige snaar is altijd wel leuk
Schadenfreude ist beste Freude.quote:Op maandag 29 december 2014 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.quote:
Dat terwijl Geert de vlag van Israël op zijnn bureau heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jodenhaat koesteren is dan ook redelijk triest. De vriendjes en vriendinnetjes van Geert zijn er niet vies van. Evenals homohaat.
Oke ik ga even spieken. Straks cijferquote:Op maandag 29 december 2014 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb mijn eerste vier posts net geplaatst
En ja
Ja, precies.quote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat terwijl Geert de vlag van Israël op zijnn bureau heeft.
Inderdaad ja... of minstens als linksdraaiende biodikpap geitenwollensokkerijquote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.
Toch wel 8. Minstens.quote:Op maandag 29 december 2014 02:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke ik ga even spieken. Straks cijfer
Nee garpje ha ha
Ik Joods, vandaar de keppel en UI.quote:Op maandag 29 december 2014 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at mequote:Op maandag 29 december 2014 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Naastenliefde wordt al snel aangezien voor communisme tegenwoordig.
Knul, je kunt niet trollen. Waarom blijf je het proberen?quote:
Libertarische naastenliefde... uhhuh...quote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at me
Behalve als het om hulpbehoevenden gaat natuurlijk. Of negers.quote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en ben libertariër come at me
Ditmaal geen trolquote:Op maandag 29 december 2014 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knul, je kunt niet trollen. Waarom blijf je het proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |