quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Moslims mogen tegenwoordig niet eens meer op Schiphol werken van de PVV. Sterker nog, ze zijn blijkbaar genetisch inferieur.
Ik neem die debiliteit niet eens serieus.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Moslims mogen tegenwoordig niet eens meer op Schiphol werken van de PVV. Sterker nog, ze zijn blijkbaar genetisch inferieur.
Beroepsverboden, etnische zuiveringen, genetisch inferieur. Gewoon terechte vergelijking lijkt me.quote:
Waarom mogen ze wel vliegen? Zitten echt wel wat Jihadstrijders tussen hoor en er hoeft er maar één door de beveiliging te vliegen en we gaan er allemaal aan.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
hahaquote:Op maandag 29 december 2014 02:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
M'n arm doet pijn van al dat typen. Niet fappen.
Geert zegt gewoon wat 'het volk' denkt.quote:Op maandag 29 december 2014 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beroepsverboden, etnische zuiveringen, genetisch inferieur. Gewoon terechte vergelijking lijkt me.
Scheer niet alle PVV'ers over 1 kam!quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef deadprez het volgende:
Lach je om mijn armpijn of om het grapjequote:
Nee jij bent een echte nazi.quote:Op maandag 29 december 2014 02:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Scheer niet alle PVV'ers over 1 kam!
Ik ben trouwens geen PVV'er voordat je dat denkt
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.quote:Op maandag 29 december 2014 02:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lach je om mijn armpijn of om het grapje
quote:Op maandag 29 december 2014 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de laatste, natuurlijk... ik lach niet om andermans leed.
BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ben jij moslim deadprezquote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Bram krijgt ook gewoon doekoe uit het zionistenpotje van Greet
onterecht fel reageren dusquote:
inshaallahquote:
Ook dat niet. Ik koester geen jodenhaatquote:
Bram heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Bram krijgt ook gewoon doekoe uit het zionistenpotje van Greet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |