K.quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:
Mijn Zweeds gaat echt achteruit... Maar omdat Zweden nu IS geworden is, lijkt Noorwegen mij een betere optie. Desnoods Denemarken.

Ik geloof het wel... kon er geen chocola van maken.quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:
Mijn Zweeds gaat echt achteruit... Maar omdat Zweden nu IS geworden is, lijkt Noorwegen mij een betere optie. Desnoods Denemarken.

Ik snap het ook wel, van mod tot troll, links of rechts, de elite of tokkies, men houdt van mijn paints.quote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel een vereiste moeten zijn

Geef mij jouw maagdelijkheid.quote:Op maandag 29 december 2014 02:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik bespeur een ietwat strijdlustige sfeer...

Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?quote:Op maandag 29 december 2014 02:14 schreef GhpH het volgende:

Denemarken heeft Christiania.quote:Op maandag 29 december 2014 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?

jaquote:Op maandag 29 december 2014 02:18 schreef GhpH het volgende:
Is het normaal om een potje rauwe champignons uit te lepelen om 2:20?

Noorwegen heeft naar mijn weten nu Høyre (de centrumconservatieven) aan de machtquote:Op maandag 29 december 2014 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Denemarken heeft toch een vrij rechtse houding, terwijl Zweden en Noorwegen een linksere koers volgen?

dagquote:Op maandag 29 december 2014 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga slapie slapie doen, slaap lekker kindjes

Doet me denken aan die achterlijke "WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND!!!!!!" leuzen tijdens die demo in de Schilderswijkquote:

Heh, dit is antifa shit man.quote:Op maandag 29 december 2014 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die achterlijke "WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND!!!!!!" leuzen tijdens die demo in de Schilderswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |