quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij, maar blijf vooral doorgaan met rapporten sturen
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM huilt nog na van de teleurstelling.
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
cut class is dat
Maar hoe krijg je andere wapens
ik zie mensen met gekke crosbow en ik heb gwn normale pijl en boog?
Je DM-box is nooit leeg.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.
O wacht.
Alles wat jij liefhebt gaat steeds maar dood
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.
Dag lieve GGMMquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Ik ben dat mysterie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Ajacied422quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.
serious.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.
Zo heb ik op mijn knight mijn throwing axes weggedaan en een schild genomen. Best decision ever
Ik stem dat ook. Gewoon omdat ze een gaypartij zijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.
Ik laat bondgenoten niet in de steek.quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmenquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houden zo... anders ga IK TR-en...
Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendquote:
Dat is lief Stijn zo aan het end van het jaarquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat bondgenoten niet in de steek.
Guus kent mij, Ik ken Guus.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
Mooiquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmen.
Ik TR alles hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Tja, fitties enzo,quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
4quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendwelke rank ben je?
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomenquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Guus is een lul.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik en Guus hebben altijd fittie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.
Ik laat Guus hier even een TR van maken
quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus is een lul.Guus_Geluk7 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat ik d'66 nog erger vind dan de VVD...
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.quote:
Het is allemaal trucage, vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voor geen enkele club eigenlijk, ik kijk geen basketbalquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
Wacht, Guus is voor PSV?quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
Studentenpartijquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
D'66... dat is echt zo'n yuppenpartij voor studentjes die een zelfverwerkelijkingsreis door de oerwouden van Borneo hebben gemaakt... witte wijn... Audi...
Hans Kraay jr nog gespeeld mot wel een mooie club zijn dusquote:Op maandag 29 december 2014 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh en Helmond Sport boven alles.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het is allemaal trucage, vriend.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat staat er dan ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee "het" is in die zin het aanzetselig persoonspredikaat. Dus het is "houd".
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.quote:Op maandag 29 december 2014 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zitten hier op een nederlands sprekend forum
je bent pippi langkous?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Volvo rijden en wasa eten was je ook vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?
quote:Op maandag 29 december 2014 02:08 schreef Remqo het volgende:
IKEA meubels zijn net als vrouwen, leuk om naar te kijken, maar geen snars van snappen hoe het in elkaar steekt
quote:Op maandag 29 december 2014 02:08 schreef Remqo het volgende:
IKEA meubels zijn net als vrouwen, leuk om naar te kijken, maar geen snars van snappen hoe het in elkaar steekt
O_oquote:Op maandag 29 december 2014 02:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klinkt als een naam voor een elfje..
Ja, nou zeg Hermann, je verwacht toch niet een paint in elke post die ik plaats?quote:
zou wel een vereiste moeten zijnquote:Op maandag 29 december 2014 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, nou zeg Hermann, je verwacht toch niet een paint in elke post die ik plaats?
Versta de helft nietquote:
Zoiets ja, en dan is dit nog deel 1quote:
ik ook niet, gwn lyrics opzoekenquote:
bek houdenquote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat Kinderen voor Kinderen tijdens hun 'milieubewuste' periode?
Hahahaquote:Op maandag 29 december 2014 02:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat Kinderen voor Kinderen tijdens hun 'milieubewuste' periode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |