Ja, ik ben die jongen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Wie is hier nou dom?quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat morgen zelf een ban krijgen voor al die kansloze rapporten die je doorstuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optie voor laffe snitches die het debat constant verliezen.quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
EN NOU IS HET AFGELOPEN...
IK HEB EEN ROTDAG GEHAD EN IK WIL JOLIJT EN VREDE.
DUS KAPPEN MET DIE FITTIES
Mijn oma had die boeken liggen, als klein jochie keek ik er nog best vaak in.quote:Op maandag 29 december 2014 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snotgurg. Een zeer onaangenaam creatuur.
cut class is datquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:47 schreef terrastegel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verdient hij wel.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:49 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wie is hier nou dom?Jij, maar blijf vooral doorgaan met rapporten sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Sneeuw, bussen, migrainekoppijn en wat dies meer zij... u voelt wel, een AANRADER.quote:
*Peggoldquote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Optie voor laffe snitches die het debat constant verliezen.
"TR doen" = een Pechtoldje maken
Het ergste isquote:
Bus vertraagd door sneeuw? Ik werd laatst ook vertraagd, door stakersquote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sneeuw, bussen, migrainekoppijn en wat dies meer zij... u voelt wel, een AANRADER.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan gaat dit straks verbeteren naar 'gebeurt'.
Dit is anders... sneeuw heeft geen vakbond, dus het was zeer ongeorganiseerd.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bus vertraagd door sneeuw? Ik werd laatst ook vertraagd, door stakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |