quote:Op maandag 29 december 2014 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam net al klagen dat ik hard lachte om mijn eigen grap?
Een aaaaarrrghwanende piraat?quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef terrastegel het volgende:
Ik zou eigenlijk piraat moeten worden.
Vieze kannibaalquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En ik heb honger
Ben ff naar de kelder
Coolquote:Op maandag 29 december 2014 01:40 schreef Fylax het volgende:
GhpH, ik kan overdag wel Chivalry met je spele
*zoals jijquote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gelukkig is er een TR functie voor users zoals jou.
Jou kan ook hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
*zoals jij
tering jij bent echt nog dommer dan dom.
Vroeger waren er nog geen reeksen en konden er voor een bepaald topic 3 nieuwe topics worden aangemaakt. Dus we vonden het logisch, zeg maar we omdat dat lekker klinkt, om de lapo 't nieuwe topic te laten openen. Dit bleek echter geen succes en na wat handige foefjes werden de reeksen in het leven geroepen om daar geen last meer van te houden.quote:
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?quote:Op maandag 29 december 2014 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En ik heb honger
Ben ff naar de kelder
Hoi EttoVBquote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN... EN RAP
Jou is een persoonlijk voornaamwoord als voorwerp, jij is het persoonlijk voornaamwoord als onderwerp. Bij ‘iemand als jij/jou is er sprake van een onderwerp in een bijzin (je zegt eigenlijk ‘iemand (zo)als jij bent).quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je de kelder van Slaap Zak wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Ik zie dat mijn signature best groot is. Moet ik dezen weghalen om het scrollen dragelijk te maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |