quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij, maar blijf vooral doorgaan met rapporten sturen
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM huilt nog na van de teleurstelling.
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
cut class is dat
Maar hoe krijg je andere wapens
ik zie mensen met gekke crosbow en ik heb gwn normale pijl en boog?
Je DM-box is nooit leeg.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn inbox is niet vol, dus sla je slag.
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Even je vriendin een nachtkus geven en de vissen eten geven.
O wacht.
Alles wat jij liefhebt gaat steeds maar dood
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.quote:Op maandag 29 december 2014 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stijn heeft een IQ van boven de 60, dan krijg je dat.
Dag lieve GGMMquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga slapen.
Althans, in bed liggen en Netflix aanzetten.
Doei mensen(En Elan)
Ik ben dat mysterie.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Ajacied422quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie is Stijn, wat is de fittie en waarom is iedereen aan het tr-en
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder gezond mens heeft een IQ boven de zestig.
serious.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
als je class kan kiezen zie je onderaan 3 wapensymbooltjes, klik daarop. Dan kan je dingen instellen.
Zo heb ik op mijn knight mijn throwing axes weggedaan en een schild genomen. Best decision ever
Ik stem dat ook. Gewoon omdat ze een gaypartij zijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is
Stijn stemt D'66 als dat zou mogen![]()
Gelukkig mag hij nog niet stemmen
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.quote:Op maandag 29 december 2014 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval heb ik jou vanaf nu lief.
Ik laat bondgenoten niet in de steek.quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beweer jij nu dat Elan geen gezond mens is?
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmenquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houden zo... anders ga IK TR-en...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |