Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendquote:
Dat is lief Stijn zo aan het end van het jaarquote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat bondgenoten niet in de steek.
Guus kent mij, Ik ken Guus.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
Mooiquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, ik denk dat ik nu maar terugkrabbel en blanco ga stemmen.
Ik TR alles hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Tja, fitties enzo,quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
bijna iedereen die hier nu zit te posten zit bijna nooit in deze reeks
wat is deze
4quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kreeg ik ook pas laat door. De interface van chivalry is ook niet vanzelfsprekendwelke rank ben je?
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomenquote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
Mensen die denken dat er echt ge-TR't wordt
Guus is een lul.quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik en Guus hebben altijd fittie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Doodverwensing, wel subtiel maar alsnog een doodverwensing.
Ik laat Guus hier even een TR van maken
quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus is een lul.Guus_Geluk7 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat ik d'66 nog erger vind dan de VVD...
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.quote:
Het is allemaal trucage, vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ineens ontkennen terwijl je het zelf hebt opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben voor geen enkele club eigenlijk, ik kijk geen basketbalquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
Wacht, Guus is voor PSV?quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan, maar mensen die PSV een warm hart toedragen, doen mij altijd walgen. Op een paar niet te nader noemen users na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |