SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!![]()
Nog steeds niets geleerd van vorige keren. Toch niet zo moeilijk aantallen opschrijven en dan meer inslaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn als je in een latere shift zit, mutsen op, pannenkoeken op...
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nee geen zin in.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ga ik niet herhalen... ff teruglezen![]()
![]()
Wie de fuck is Theoquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?![]()
![]()
![]()
![]()
ja had ik ook, muziek erbij aan staan...was even stoeien voor mij, wist mijn WW niet meer, had de cookies opgegeten weggegooid, hehe ben aangemeld.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik vind het veel leuker zonder.... liever een fijn muziekje eronder...
Meteen waarzeggersgezwam
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef japie1971 het volgende:
En gelukkig hebben we de beelden nog (paste niet)
RENE![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Die mag wel blijven liggen hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Een oom van Lot die is overleden. Ze is naar de begrafenis/crematie geweest, en heeft toen allemaal info gekregen en filmpjes gekeken op internet.quote:![]()
Ohhh en dat wil jij wel ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
iets met sandwich en 2 vrouwen....![]()
mooi kruisje in de rechterbovenhoek voor uitgevonden...quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja had ik ook, muziek erbij aan staan...was even stoeien voor mij, wist mijn WW niet meer, had de cookies opgegeten weggegooid, hehe ben aangemeld.
Meteen waarzeggersgezwam![]()
![]()
Ophouden nu, heb al honger en moet nog bedenken wat ik ga etenquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
iets met sandwich en 2 vrouwen....
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Men is het niet met je eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
V Gogh, je weet wel, van die schilderijen
Ik had de CAP niet geplaatst, omdat Gerard net achter de paal liep, Fenneke liep daar met rode jas.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag alleen Gerard, Fenneke niet gezien.![]()
![]()
Er moet iemand achter de stand van Lot staan, want ze zijn uitverkocht, maar willen even pauze voor een hapje en drankje![]()
Dr Corry ; meisje moet een scan laten maken van dr ......
er zit een knikje in ,ze zit tegen een nekhernia aan
koekoek![]()
Leuk stelquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had de CAP niet geplaatst, omdat Gerard net achter de paal liep, Fenneke liep daar met rode jas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet mompeld iets over chakra's en paardequote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een oom van Lot die is overleden. Ze is naar de begrafenis/crematie geweest, en heeft toen allemaal info gekregen en filmpjes gekeken op internet.![]()
![]()
ieuw......die ogenquote:
Die Colinda zwatst al de hele middag door geloof ik
En wie was Alex ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Ydds het volgende:
Alex was er trouwens ook,samen met Gerard en Fenneke.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Alex? wie is dat?quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Ydds het volgende:
Alex was er trouwens ook,samen met Gerard en Fenneke.
Mannenquote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik heb alleen gezegd dat ik me er niet voor schaam![]()
![]()
quote:ultieme mannendroom zeggen ze toch altijd
Geen enkele moeite voor haar, die zwatst altijd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef pullup het volgende:
Die Colinda zwatst al de hele middag door geloof ik...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Is ze nog steeds bezig? Ik val net binnen zonder streams.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef pullup het volgende:
Die Colinda zwatst al de hele middag door geloof ik“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Weet ik niet (meer?)quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Ydds het volgende:
[..]
ook van secret story,die van adel was.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Ydds het volgende:
[..]
ook van secret story,die van adel was.Dat die sukkel de weg daarheen heeft gevonden mag al een wonder heten
![]()
Waarschijnlijk mocht hij met Gerard meerijden dan.
Als niemand ze gezien heeft, is het Nut er ook niet hé?quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Ydds het volgende:
Alex was er trouwens ook,samen met Gerard en Fenneke.
Overmorgen maar TV gaan kijken dan gvd , Regie wist het natuurlijk wel gewoon![]()
![]()
Daantje? Daantje?quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Ja Daantje kon ze niet helpen die voorgangster uit Tiel...
Waar was Daantje vandaag?![]()
Ik keek een paar uur geleden en nu net ook weer maar het gaat gewoon doorquote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ze nog steeds bezig? Ik val net binnen zonder streams.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik zag hem niet nog voorbij rijden....quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daantje? Daantje?
![]()
![]()
![]()
Godsamme zo lijkt ze op die vent zijn naam kwijt was zo halve sekte leider volgens mijn zo jaren 60.quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
En dan helpt Col hem nu niet...dat zou der nu eeuwige roem gevenquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Ja Daantje kon ze niet helpen die voorgangster uit Tiel...![]()
Alhoewel, Daantje de megafan zou zo meespelen ben ik bang voorLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat zij die andere helft van het 'broodje' ook toevallig![]()
![]()
![]()
En barman bij GTSTquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Ydds het volgende:
[..]
ook van secret story,die van adel was.Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Volgens mij is dat die in die rolstoel zit.. Hij is er nu.quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daantje? Daantje?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zag hem niet nog voorbij rijden....![]()
Haha dus toch. Was ff koken, dus sneakt hij net naar binnenquote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef asini het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die in die rolstoel zit.. Hij is er nu.![]()
![]()
Jemig. En die ridder heette iets van Alexander Varga of zoiets?quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef pullup het volgende:
Ik keek een paar uur geleden en nu net ook weer maar het gaat gewoon door“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die is ook als klittenband bij die gerardquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Ydds het volgende:
[..]
ook van secret story,die van adel was.![]()
![]()
De Manson familie, Charles Manson dusquote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Godsamme zo lijkt ze op die vent zijn naam kwijt was zo halve sekte leider volgens mijn zo jaren 60.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja en is deze week getrouwd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch iets met daten in het donker?![]()
Waarom dan? omdat er steeds mensen binnen komen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio heeft de deur gebarricadeerd met kleerhangers
[ afbeelding ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig. En die ridder heette iets van Alexander Varga of zoiets?Zoiets ja Hij ging met Laura trouwen geloof ik als verplicht RLS moetje maar hij had het slechter kunnen treffen
zo'n grote fan dat hij zelfs met een rolstoel nog elk evenement afstruint... snap echt niet wat hij hiermee wil bewijzenquote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En dan helpt Col hem nu niet...dat zou der nu eeuwige roem geven![]()
Alhoewel, Daantje de megafan zou zo meespelen ben ik bang voor![]()
![]()
![]()
Ook al.....je zou bijna gaan denken trouwen is besmettelijkquote:
Ik ook niet hoor, hoe gek kan je zijn....quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zo'n grote fan dat hij zelfs met een rolstoel nog elk evenement afstruint... snap echt niet wat hij hiermee wil bewijzen![]()
fixedquote:Op zondag 28 december 2014 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Haha dus toch. Was ff koken, dus sneakt rolt hij net naar binnen![]()
![]()
Weer terug, wat een troosteloze bende..,sowieso heel klein.
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk![]()
![]()
Deze mevrouw wil waarschijnlijk weten of ze in een vorig leven man geweest is
Altijd goed.... "knopen doorhakken"
wie heeft er nu geen knopen...
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk![]()
![]()
Zij is er toch over een paar dagen uitquote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Ivan is boos. Een schilderij staat voor 200 op de webshop.
Nico verkoopt hem voor 50
Dus het zal haar een rotzorg zijn.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daantje? Daantje?
![]()
Oh goed zeg!quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
![]()
![]()
![]()
O jammer heb je niet gezegd dat ze al vingerenquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
d en likkend te zien was met Laura in bed.
Nu heeft ze een idee dat ze geliefd is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Leuk dat je dit verteltquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
![]()
Van Billy dit schilderij?quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Ivan is boos. Een schilderij staat voor 200 op de webshop.
Nico verkoopt hem voor 50![]()
Ow owww.... je bent me er 1quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deukArme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
weten wij meteen dat ze heeft zitten gluren
Huub en Robinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
![]()
![]()
Goed bezig geweest , en echt lief dat je aan Sara hebt gedacht !quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je zoon vond het ook gezellig....quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
![]()
en het antwoord is JA..sterker nog.. je bent het nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef pullup het volgende:
Deze mevrouw wil waarschijnlijk weten of ze in een vorig leven man geweest is
[ afbeelding ]![]()
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......
Ze heeft een beste tijd gehad die paar uurtjes![]()
Ja ook dat .quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Goed bezig geweest , en echt lief dat je aan Sara hebt gedacht !![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snelquote:
![]()
![]()
Heb je Lau ook wat gezegd ???![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.![]()
![]()
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deukdit was je niet dusquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
![]()
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blockenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
![]()
Sunt!quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.dat zou zulke leuke beelden kunnen geven
Maar wel weer schijtpapier, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn als je in een latere shift zit, mutsen op, pannenkoeken op...![]()
![]()
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemandquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel
En Robin dacht, pik binnen zo kom ik binnen bij de tv
Nou komt ze natuurlijk kijken over een paar dagenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer heb je niet gezegd dat ze al vingeren
d en likkend te zien was met Laura in bed.
Nu heeft ze een idee dat ze geliefd is.![]()
![]()
![]()
Audio weg bij Gio. Ging waarschijnlijk weer over Isa
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
en ome Theo leeft nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
![]()
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.![]()
![]()
![]()
nog kleiner ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel![]()
![]()
![]()
Klopt...hij vond de foto ook leuk van hem en Robin zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blockenMaar zijn neus heeft hij hier in de COS al lange tijd niet meer laten zien
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel![]()
Ik had begrepen dat die schoenen Ome Theo aan had en ze die geruild heeftquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
Schuimpjes schuimjes ,everywhere.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Audio weg bij Gio. Ging waarschijnlijk weer over IsaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Wat zegt Col nou? "ik ga leiderschap pakken"?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel![]()
![]()
Ja zoiets denk ik ook wel....quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemand
En Robin dacht, pik binnen zo kom ik binnen bij de tv
Gun ze alle geluk hoor en hoop ook oprecht dat ze die bij elkaar vinden, snap alleen echt dat zo snelle trouwen niet
gatverdamme hebben we verkeerde gespot
waar staat je Cap ?!
hen je iets gegeten, gedronken stinkies aangeraakt naar toilet geweest
niet huillie als je ziek bent he morgen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja minihuubje......quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef asini het volgende:
[..]
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"![]()
![]()
![]()
Klopt... een heel mooi meisje hebben zij op de wereld gezetquote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?![]()
![]()
Snap niet dat ze zich druk maakt, vijftig euro is mooi meegenomen. Anders had op de brandstapel gekomen of er was overheen geschilderd..quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het stond al meer dan een half jaar op de webshop, dus kan bijna neit anders.![]()
En een rodeo stiertjequote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Fles wel toe is aan 'n stevige dubbele borrelBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
raaaaaaaaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Fles wel toe is aan 'n stevige dubbele borrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
80 euro?quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Raskolnikow het volgende:
De olijfpot van Vanes is stuk gegooid zegt ze, kostte 80 euro.
Die kop van der als ze zit te lezen zou ook een filmpje waard zijn .quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gatverdamme hebben we verkeerde gespot
waar staat je Cap ?!
hen je iets gegeten, gedronken stinkies aangeraakt naar toilet geweest
niet huillie als je ziek bent he morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was toch wel een erg leuke streamavond
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Alles staat al vast wat volgend jaar gaat komen
De loods word een evenementen hal
Er komt een weddingbeurs en nog veel meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaja, die gaat voor 4 dubbelquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Fles wel toe is aan 'n stevige dubbele borrel
Ff in zijn profiel gekeken:quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt...hij vond de foto ook leuk van hem en Robin zag ikMaar zijn neus heeft hij hier in de COS al lange tijd niet meer laten zien
laatste bezoek: 1 dag, 23 uur geleden.![]()
moet ik toch al mijn filmpjes in haar topic gaan zettenquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die kop van der als ze zit te lezen zou ook een filmpje waard zijn .![]()
![]()
Dat Ome Theo een schoenenwinkel had?quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja, die gaat voor 4 dubbel
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
Leuk gemaakt
DAT TREK IK NIEEEEETquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Alles staat al vast wat volgend jaar gaat komen
De loods word een evenementen hal
Er komt een weddingbeurs en nog veel meer![]()
hopelijk kan ik half jan.weer aan het werk![]()
![]()
dat is zo'n lief en leuk mopjequote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?![]()
kees maakt mooie kindjes
zal wel goed komen met de vlgde![]()
DanigueV Jij had mijn award moeten winnenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ridder die een beetje op Mark lijkt?quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ja een zucht en een flupquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef japie1971 het volgende:
[..]
makkelijke bevalling.. dat scheelt
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]wat is dat mens ook lelijk he
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Ome Theo een schoenenwinkel had heeft ?![]()
![]()
![]()
Dat was zelfs nog een grotere sukkel........quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ridder die een beetje op Mark lijkt?
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DAT TREK IK NIEEEEET![]()
hopelijk kan ik half jan.weer aan het werk
Ik heb me voorgenomen ook minder te gaan streamenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daantje kreeg een kus van die Apenkop.
Zie hem vies kijken van: "Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat stinkt dat wijf uit haar bek...!!!!!"![]()
![]()
Nee joh, jij hebt hem verdiendquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
DanigueV Jij had mijn award moeten winnen![]()
voor mij is het soms gewoon leuke afleiding
![]()
Ze zijn bij mij allemaal poppetjes geworden![]()
en shit... ik kan nog steeds niet lopenquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie hem vies kijken van: "Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat stinkt dat wijf uit haar bek...!!!!!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie hem vies kijken van: "Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat stinkt dat wijf uit haar bek...!!!!!"
[ afbeelding ]dat gezicht hahaha
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe wordenquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt... een heel mooi meisje hebben zij op de wereld gezet![]()
![]()
Hoe kunnen mensen toch geloven wat Col zegt, en het advies opvolgen wat ze geeft
Kijk hoe ontzettend labiel ze zelf is
Staat nergens voor en heeft totaal geen eigenwaarde. Bedeld om aandacht van die idioot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Laura was goed te DOENquote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]Zoiets ja Hij ging met Laura trouwen geloof ik als verplicht RLS moetje maar hij had het slechter kunnen treffen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik heb me voorgenomen ook minder te gaan streamen![]()
![]()
thxquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt hem verdiend![]()
voor mij is het soms gewoon leuke afleiding
![]()
Ze zijn bij mij allemaal poppetjes geworden![]()
Erg grappige poppetjes ook, die poster is ook zo leuk
Chris maakt zich zorgen om de betaling van het tanden bleken.
DAT IS GESPONSORD, LUL!!![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
SNotverdomme weer een readingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Brrrr, eng mens.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar zit je dan met je worst in je hand.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Oh die ga ik even volgen.quote:
Chris is te normaal bezig
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe worden![]()
Tssss die Col weet niet van ophouden joh, alweer bezig met der uitsprakenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja en reserveert al de hele dag een stream, het is ook zo interessant om te zienquote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
lol. Zit Colinda nog steeds te liegen.Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
welke 'dingen' ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Tanden bleken hoeft niet betaald te worden, ze hebben het tegen dingen van Utopia geruild.![]()
Je bent me net voor.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat een kort pittig kapselquote:valt nog mee dat het niet rood of paars is
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Deze meneer schijnt een kameleon te zijn![]()
De regie wil dus eigenlijk ook dat het programma stopt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja en reserveert al de hele dag een stream, het is ook zo interessant om te zienwooblabalurg![]()
Precies wat je al zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kunnen mensen toch geloven wat Col zegt, en het advies opvolgen wat ze geeft
Kijk hoe ontzettend labiel ze zelf is
Staat nergens voor en heeft totaal geen eigenwaarde. Bedeld om aandacht van die idioot.
Onbegrijpelijk vind ik dat ja...gevaarlijke mensen op die manier
oh meneer heeft zn roeping gemist zegt corry
meneer is brood/banket bakker
vlgs corry ligt zijn vak in de zorg![]()
Er komen dus gewoon bekenden van zo'n beetje iedereen op die markten al dan niet met briefjes om als postduif te dienen, nouja ze doen er iig minder geheimzinnig over.![]()
Yep, en het kriebelen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Thanks, ja was wel veel werkquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
thxErg grappige poppetjes ook, die poster is ook zo leuk
maar gewoon ff lekker uitleven is zo heerlijk
als ze 10 eurocent zou krijgen voor elke keer dat ze 'ja' zegt dan was Utopio nu schatrijk geweest....quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.![]()
Tssss die Col weet niet van ophouden joh, alweer bezig met der uitspraken![]()
zo'n type.. zware verhalen wanneer haar haar uit komt vertellen.. in de slachtoffer rol en waarschijnlijk vinden mensen haar zielig en profiteert ze ervan.. maar bij colinda kan ik haar acties en wat ze denkt niet helemaal plaatsen.. hoe ze echt isquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Precies wat je al zegt.
Onbegrijpelijk vind ik dat ja...gevaarlijke mensen op die manier'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
toe maar... masterdeal.....quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Truien, een kaars of kandelaar, hoorde ik haar zeggen.![]()
![]()
Hoe meer ze zuipt, hoe meer de hersencellen afsterven, vooral zo doorgaan moet zequote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog 100. Onze boodschappen expert
Gesponsord door Sony Xperiaquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ook wel....
Gun ze alle geluk hoor en hoop ook oprecht dat ze die bij elkaar vinden, snap alleen echt dat zo snelle trouwen niet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
een 'gave' al dan niet aanwezig commercieel uitbuiten is hetzelfde als geen gave hebben op dat vlak....quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Precies wat je al zegt.
Onbegrijpelijk vind ik dat ja...gevaarlijke mensen op die manier![]()
of bij een crematoriumquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Cir het volgende:
![]()
Deze mevrouw was generaal in het leger van Napoleon vroeger
Nee Robin is zo'n leuk wijf.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
Wie wil nou met huub trouwen..![]()
![]()
gatverdamme
wooblabalurg![]()
Bij Waterloo?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die is toch alleen waterdicht en niet shockproof?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
OOk datquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als ze 10 eurocent zou krijgen voor elke keer dat ze 'ja' zegt dan was Utopio nu schatrijk geweest...., en minder zuipen en roken..hadden veel geld over kunnen houden. Maar ome John zal ze wel redden
Wuahhahahaquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
Die had ik gemistquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ligt het aan mij of praat Chris nu ineens een stuk vlotter en 'slimmer'??
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
De hele dag al het loopt storm bij haar, en we hebben iedere reading helemaal mogen horen tot vervelends toe.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en dat is het gelukkig ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe worden
iedereen is Happy
goed geregeld![]()
Mevr heet Bettyquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn man zei tegen mij toen hij dit hoorde "wat is dat een ongeloofwaardig programma geworden zeg!? " dat je er nog naar kijkt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Chris maakt zich zorgen om de betaling van het tanden bleken.
DAT IS GESPONSORD, LUL!!![]()
![]()
Hij " zorgt '' voor brood op de plank.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Cir het volgende:
![]()
Makkelijk toch? Hoef je alleen maar bovenop te duiken..quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zolang die maar geen taarten meer bezorgd krijgt, vind John alles bestquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OOk dat, en minder zuipen en roken..hadden veel geld over kunnen houden. Maar ome John zal ze wel redden
![]()
Heb genoeg leugens van haar gehoord, dat mens moet doodmoe zijn met al die dooien om haar heen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die ga ik even volgen.
Chris is te normaal bezig
Begrijp ook niet hoe ze steeds in die engnek kan trappen, gaat er bij mij niet in, zou dat dan toch komen door al zolang onder 1 dak leven, je wereldje steeds kleiner aan het worden is?quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zo'n type.. zware verhalen wanneer haar haar uit komt vertellen.. in de slachtoffer rol en waarschijnlijk vinden mensen haar zielig en profiteert ze ervan.. maar bij colinda kan ik haar acties en wat ze denkt niet helemaal plaatsen.. hoe ze echt is
Ik had hem doodgezwegen, echt waar...Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
20 euriesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar de trendlijnen worden al pijnlijk zichtbaar...quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.![]()
Tssss die Col weet niet van ophouden joh, alweer bezig met der uitspraken
DGK- Claire...
UTO - Robin...
Ik kijk al uit naar de volgende RLS met Huub als casting director![]()
![]()
moet dit nog gaan bloeien dan ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Betty is een laatbloeier.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
ja.. waarom eigenlijk ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man zei tegen mij toen hij dit hoorde "wat is dat een ongeloofwaardig programma geworden zeg!? " dat je er nog naar kijkt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef japie1971 het volgende:
[..]
een 'gave' al dan niet aanwezig commercieel uitbuiten is hetzelfde als geen gave hebben op dat vlak....Juist! als je al over zo'n gave mag/kan beschikken behoor je daar al niets voor te mogen vragen
Maakt niet uit, als-ie kapot is krijgen ze gelijk weer een nieuwequote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is toch alleen waterdicht en niet shockproof?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hij zal vast wel ergens goed in zijnquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
Wie wil nou met huub trouwen..![]()
![]()
gatverdamme
toch?
Die vechten elkaar de kot uit straksquote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Mevrouw moet assertiever worden en meneer moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.![]()
Ja ze wilden de nieuwe variant volgende week starten, maarja Utopia is nog te populairquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De regie wil dus eigenlijk ook dat het programma stopt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Het blijft een stoker die Colliequote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Mevrouw moet assertiever worden en meneer moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.
wat een volkquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er ook weer een worstelgala?
Hulk Hogan is er ook.
[ afbeelding ]
Gezellig boel wordt dat in Huize Uitgebuitenequote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Mevrouw moet assertiever worden en meneer moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.
burn baby burnquote:hij werkt wel met ovens
quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Juist! als je al over zo'n gave mag/kan beschikken behoor je daar al niets voor te mogen vragen
dat dus...
daarom weinig tot nooit gratis readings![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang die maar geen taarten meer bezorgd krijgt, vind John alles best
Lol!quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Collie heeft het over een overledene die zich niet liet kisten.Ik zie het voor me...
en thuis ramt hij haar in elkaar en zegt hij dat hij toch echt iets anders heeft verstaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Ebinas het volgende:
" Hij krijgt meer geld, en zij krijgt meer ruimte"
Maar hij moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.![]()
Ah wat lullig zit ze net te vertellen hoe een man dood is gegaan.
Eindigt ze "maar hij laat zich niet kisten"![]()
![]()
Dat bedoel ik niet. Denk even goed na.quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Maakt niet uit, als-ie kapot is krijgen ze gelijk weer een nieuwe“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
wat snap jij mij toch altijd goedquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
burn baby burnhij werkt wel met ovens
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Eindigt ze "maar hij laat zich niet kisten"
hahaha o wat erg.......quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Eindigt ze "maar hij laat zich niet kisten"
Met verborgen beelden ervan?...komen wij weer bij het begin, Huub met meer vrouwenquote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar de trendlijnen worden al pijnlijk zichtbaar...
DGK- Claire...
UTO - Robin...
Ik kijk al uit naar de volgende RLS met Huub als casting director
Ging die in 'n potje?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
![]()
die hebben ze zonder kist het vuur in geflikkerd ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Te walgelijk voor woorden, die toneelstukjes van dat gestoorde wijf
Maarja, het past wel precies bij SBS6 en Talpa, zo'n oplichter in dienst te hebben.![]()
Hoeren Huren was 'm niet vreemd, dus...quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Met verborgen beelden ervan?...komen wij weer bij het begin, Huub met meer vrouwen![]()
![]()
Col moet 8 jaar terug.
Oh nee, nu moeten zij 8 jaar terug.
1 van de vaders krijgt problemen.
Huppakee gooi het maar op de streams hoor![]()
Op vrijgezellenfeest heeft hij Naomi ook nog even gedaan in ruil om in Utopia te mogen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeren Huren was 'm niet vreemd, dus...![]()
Yep.....quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef japie1971 het volgende:
[..]dat dus...
daarom weinig tot nooit gratis readings
Duik de vriezer even in, anders lig ik zo naast de stoel van de honger![]()
Die Col weet zoveel te zeggen van en over die mensen...en die PP doorgrond ze niet en trapt ze in.....nou never nooit niet dat ik zo'n vrouw dingen over mij liet voorspellen
Ben je haar aan het neuken?quote:
Heb je daar een probleem mee?wooblabalurg![]()
quote:![]()
was echt 'n geweldige stream avond!
![]()
Ja dat hebben we hier nog niet gezien.. nog..............................quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben je haar aan het neuken?
Heb je daar een probleem mee?![]()
Lot in een jurkje???quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot: "Ik zit te twijfelen of ik dat jurkje voor kerst euh..."![]()
![]()
![]()
![]()
ome Theo mag je wel even aan de kant schuiven hoor...quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep.....
Duik de vriezer even in, anders lig ik zo naast de stoel van de honger![]()
Die Col weet zoveel te zeggen van en over die mensen...en die PP doorgrond ze niet en trapt ze in.....nou never nooit niet dat ik zo'n vrouw dingen over mij liet voorspellen![]()
![]()
Dan loop ik ff naar achteren euhhhhhhhquote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot: "Ik zit te twijfelen of ik dat jurkje voor kerst euh..."
Hoe kan dat wicht nu al weer iets kopen, ze hebben toch geen geld?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: