Schatjes en Gespuis,
Jullie hebben gestemd en de Userawards zijn een feit. In totaal stemden er 38 users en werden er 65 users genomineerd. Dat er maar 38 users stemden is een beetje karig voor zo'n groot subforum maar dat kan de pret niet drukken: Dank voor het stemmen allemaal!.
User
Soulraven maakte deze fantastische awardposter en de award UI's
Rappapaaa Rappapaa de uitslag
![4dWhs6O.png]()
Gefeliciteerd iedereen
1.
![uXfKFOR.png]()
De Uto-User award winnares
Poezeligding wordt vooral gewaardeerd voor haar droge commentaren en grote bijdrage aan de COs.
2.
De Zenderkamer award winnaar
DKUp. Kersvers, goed zichtbaar in zijn kekke Batmanpakkie en snel als het licht.
3.
De Scripted award winnares is
Dottey. Haar schrijfstijl is helder en uitgebreid. Uit de stemmingstoelichtingen bleek dat alle SV schrijvers zeer gewaardeerd worden voor de moeite die zij nemen iedereen op de hoogte te houden.

4.
De Regie award winnaar is
RenevanLaaren. Zijn compilatiefilmpjes worden bijzonder gewaardeerd en doet menig Cosser dubbel liggen van het lachen.

5. Het beste UTO topic is uiteraard de COS. "Het echte RLS gebeuren speelt zich daar af" zei Jian er ooit over en geef hem eens ongelijk.
6.
De Vanessa award winnares
Pearlbitch. Haar soppende Aike en Isa adoratie loopt de spuigaten uit.

7.
De Emil award winnares is
Oma Nijn. Haar snoeiharde commentaren getuigen van humor, scherpte en doet menig cosser schaterlachen.

8.
De Robin award winnaar
Jian. Menig cosser wordt warm van zijn UI of zijn het zijn commentaren..misschien een combinatie van beiden. Who cares:
He's sexy and now he knows it
9.
De LauraB award winnares is
Gizmogirl28. Haar smiley gebruik schijnt wat getemperd te zijn maar iedereen herinnert zich de waanzinnig juichende rijen smileys elke keer als Isa moest worden bejubeld
10.
De Nico award winnaars zijn
FreshFruit72 en
ikzelf. Dat FF het werd vind ik logisch. Altijd vriendelijk, altijd goede zin in het Cossen en altijd geīnteresseerd in ander users.

Dat ik zelf won verbaasde me. En ik heb maar een ding te zeggen: tsssk ik doe niet aan lief

11.
De Andrea award winnaar is
LekkerSimpel. Met overgrote meerderheid vonden de stemmers dat LekkerSimpel wel de meest opzichtige topic-kaper van het UTO forum. Deze piraat doet dat natuurlijk met een echt piraten-excuus: Het is nodig (voor de polls.)
Ls ik hoop dat je toch een beetje verguld bent met deze award

12.
De Hakim award winnares is
Oma Nijn. Deze oma is naast meest gevat ook het meest grofgebekt. Samen een gouden combinatie. De taal die Oma uitslaat is echter hilarisch en ik denk dat menig cosser zelf een zeiltje nodig had om de bank droog te houden bij het lezen van haar commentaren. Oma Nijn gefeliciteerd

13.
De Billy award winnares ben ik zelf. Dank jullie wel voor het stemmen. Ik ben er blij mee
14.
De Chris award winnaar is
Punkman. Hij is altijd bereid vragen te beantwoorden en wordt daar zeer om gewaardeerd
Dank Kingstown voor het idee en iedereen voor het meedenken en helpen

De telling:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Voxs op 26-12-2014 10:43:40 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing