SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!![]()
Nog steeds niets geleerd van vorige keren. Toch niet zo moeilijk aantallen opschrijven en dan meer inslaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn als je in een latere shift zit, mutsen op, pannenkoeken op...
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nee geen zin in.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ga ik niet herhalen... ff teruglezen![]()
![]()
Wie de fuck is Theoquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
gewoon omdat het kanquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?![]()
![]()
![]()
![]()
ja had ik ook, muziek erbij aan staan...was even stoeien voor mij, wist mijn WW niet meer, had de cookies opgegeten weggegooid, hehe ben aangemeld.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik vind het veel leuker zonder.... liever een fijn muziekje eronder...
Meteen waarzeggersgezwam
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef japie1971 het volgende:
En gelukkig hebben we de beelden nog (paste niet)
RENE![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Die mag wel blijven liggen hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Een oom van Lot die is overleden. Ze is naar de begrafenis/crematie geweest, en heeft toen allemaal info gekregen en filmpjes gekeken op internet.quote:![]()
Ohhh en dat wil jij wel ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
iets met sandwich en 2 vrouwen....![]()
mooi kruisje in de rechterbovenhoek voor uitgevonden...quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja had ik ook, muziek erbij aan staan...was even stoeien voor mij, wist mijn WW niet meer, had de cookies opgegeten weggegooid, hehe ben aangemeld.
Meteen waarzeggersgezwam![]()
![]()
Ophouden nu, heb al honger en moet nog bedenken wat ik ga etenquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef japie1971 het volgende:
[..]
iets met sandwich en 2 vrouwen....
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Men is het niet met je eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
V Gogh, je weet wel, van die schilderijen
Ik had de CAP niet geplaatst, omdat Gerard net achter de paal liep, Fenneke liep daar met rode jas.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag alleen Gerard, Fenneke niet gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |