Leuk stelquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had de CAP niet geplaatst, omdat Gerard net achter de paal liep, Fenneke liep daar met rode jas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeft niet mompeld iets over chakra's en paardequote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Theo opgraven..![]()
Welja waarom niet?
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een oom van Lot die is overleden. Ze is naar de begrafenis/crematie geweest, en heeft toen allemaal info gekregen en filmpjes gekeken op internet.
ieuw......die ogenquote:
En wie was Alex ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Ydds het volgende:
Alex was er trouwens ook,samen met Gerard en Fenneke.
Alex? wie is dat?quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Ydds het volgende:
Alex was er trouwens ook,samen met Gerard en Fenneke.
Mannenquote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik heb alleen gezegd dat ik me er niet voor schaam
quote:
Geen enkele moeite voor haar, die zwatst altijd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef pullup het volgende:
Die Colinda zwatst al de hele middag door geloof ik
Is ze nog steeds bezig? Ik val net binnen zonder streams.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef pullup het volgende:
Die Colinda zwatst al de hele middag door geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |