Ik had begrepen dat die schoenen Ome Theo aan had en ze die geruild heeftquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
Ze heeft een beste tijd gehad die paar uurtjes
Schuimpjes schuimjes ,everywhere.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Audio weg bij Gio. Ging waarschijnlijk weer over Isa
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Wat zegt Col nou? "ik ga leiderschap pakken"?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel
Ja zoiets denk ik ook wel....quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemand
En Robin dacht, pik binnen zo kom ik binnen bij de tv
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Weer terug, wat een troosteloze bende..,sowieso heel klein.
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
Jaja minihuubje......quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef asini het volgende:
[..]
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"![]()
Klopt... een heel mooi meisje hebben zij op de wereld gezetquote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?
Snap niet dat ze zich druk maakt, vijftig euro is mooi meegenomen. Anders had op de brandstapel gekomen of er was overheen geschilderd..quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het stond al meer dan een half jaar op de webshop, dus kan bijna neit anders.
En een rodeo stiertjequote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Fles wel toe is aan 'n stevige dubbele borrel
raaaaaaaaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80 euro?quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Raskolnikow het volgende:
De olijfpot van Vanes is stuk gegooid zegt ze, kostte 80 euro.
Die kop van der als ze zit te lezen zou ook een filmpje waard zijn .quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gatverdamme hebben we verkeerde gespot
waar staat je Cap ?!
hen je iets gegeten, gedronken stinkies aangeraakt naar toilet geweest
niet huillie als je ziek bent he morgen![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was toch wel een erg leuke streamavond
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Jaja, die gaat voor 4 dubbelquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |