en het antwoord is JA..sterker nog.. je bent het nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef pullup het volgende:
Deze mevrouw wil waarschijnlijk weten of ze in een vorig leven man geweest is
[ afbeelding ]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
weten wij meteen dat ze heeft zitten gluren
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......
Ja ook dat .quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Goed bezig geweest , en echt lief dat je aan Sara hebt gedacht !![]()
![]()
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snelquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Weer terug, wat een troosteloze bende..,sowieso heel klein.
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
dat denk ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
dit was je niet dusquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blockenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
weten wij meteen dat ze heeft zitten gluren
Sunt!quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
Maar wel weer schijtpapier, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn als je in een latere shift zit, mutsen op, pannenkoeken op...
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemandquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel
Nou komt ze natuurlijk kijken over een paar dagenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer heb je niet gezegd dat ze al vingeren
d en likkend te zien was met Laura in bed.
Nu heeft ze een idee dat ze geliefd is.
en ome Theo leeft nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
Ze heeft een beste tijd gehad die paar uurtjes
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nog kleiner ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel
Klopt...hij vond de foto ook leuk van hem en Robin zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blocken
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |