en het antwoord is JA..sterker nog.. je bent het nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef pullup het volgende:
Deze mevrouw wil waarschijnlijk weten of ze in een vorig leven man geweest is
[ afbeelding ]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
weten wij meteen dat ze heeft zitten gluren
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......
Ja ook dat .quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Goed bezig geweest , en echt lief dat je aan Sara hebt gedacht !![]()
![]()
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snelquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Weer terug, wat een troosteloze bende..,sowieso heel klein.
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
dat denk ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
Ik heb tegen Lotjeknor gezegd: Goed bezig met je spandoek, ken je het Fok!forum? ze zei nee ik zei moet je eens kijken als je kan je hebt heel veel fans en hebt een eigen topic. Reactie; Oh echt? slurp
Colinda heb ik de groeten gedaan van Sararaats , ik moest de groeten terug doen , ze wist meteen wie ze was.
M'n vriendin heeft een poster gekocht van Nicoline, verder was het aapjes kijken, wel geinig om een keer gezien te hebben.
Jullie hebben ons wel gecapt, maar niet diegene die jullie dachten , wij lagen in een deuk
dit was je niet dusquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Hadjewat het volgende:
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blockenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow owww.... je bent me er 1Arme Lot is straks helemaal van slag tijdens haar laatste dagen in de loods
weten wij meteen dat ze heeft zitten gluren
Sunt!quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het vermoeden dat FOK op zeker geblokt is daar hoor, daar mogen ze echt niet op kijken.
Maar wel weer schijtpapier, dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Fijn als je in een latere shift zit, mutsen op, pannenkoeken op...
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemandquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel
Nou komt ze natuurlijk kijken over een paar dagenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer heb je niet gezegd dat ze al vingeren
d en likkend te zien was met Laura in bed.
Nu heeft ze een idee dat ze geliefd is.
en ome Theo leeft nog steedsquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
Ze heeft een beste tijd gehad die paar uurtjes
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nog kleiner ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel
Klopt...hij vond de foto ook leuk van hem en Robin zag ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Kees leest hier ook wel eens mee dus is nu vast fok aan het blocken
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel
Ik had begrepen dat die schoenen Ome Theo aan had en ze die geruild heeftquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah allemaal nieuwe kleren geloof ik.
Ze heeft een beste tijd gehad die paar uurtjes
Schuimpjes schuimjes ,everywhere.quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Audio weg bij Gio. Ging waarschijnlijk weer over Isa
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Wat zegt Col nou? "ik ga leiderschap pakken"?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zal wel klein Huubje onderweg zijn....anders trouw je toch niet zo snel, en dat voor een 2de keer zo snel
Ja zoiets denk ik ook wel....quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is idd supersnel, Huub zal wel denken pak binnen met die rotkop van mij vind ik niemand
En Robin dacht, pik binnen zo kom ik binnen bij de tv
quote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Het Fok zaadje is geplant , die gaat later echt wel kijken hahaha![]()
![]()
Jaja minihuubje......quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef asini het volgende:
[..]
Ja, en ze moet "bij zichzelf blijven"![]()
Klopt... een heel mooi meisje hebben zij op de wereld gezetquote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij toch ook al een klein plaspopje bij die GoudenKooiKut?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zich druk maakt, vijftig euro is mooi meegenomen. Anders had op de brandstapel gekomen of er was overheen geschilderd..quote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het stond al meer dan een half jaar op de webshop, dus kan bijna neit anders.
En een rodeo stiertjequote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Fles wel toe is aan 'n stevige dubbele borrel
raaaaaaaaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80 euro?quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Raskolnikow het volgende:
De olijfpot van Vanes is stuk gegooid zegt ze, kostte 80 euro.
Die kop van der als ze zit te lezen zou ook een filmpje waard zijn .quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan maar kijken nadat ze de poort uit loopt, voelt ze zich alsnog hartstikke belabberd als ze leest wat er op FOK staat.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gatverdamme hebben we verkeerde gespot
waar staat je Cap ?!
hen je iets gegeten, gedronken stinkies aangeraakt naar toilet geweest
niet huillie als je ziek bent he morgen![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was toch wel een erg leuke streamavond
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Jaja, die gaat voor 4 dubbelquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ff in zijn profiel gekeken:quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt...hij vond de foto ook leuk van hem en Robin zag ikMaar zijn neus heeft hij hier in de COS al lange tijd niet meer laten zien
moet ik toch al mijn filmpjes in haar topic gaan zettenquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die kop van der als ze zit te lezen zou ook een filmpje waard zijn .
Dat Ome Theo een schoenenwinkel had?quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en ze is de enige ooit die na een begrafenis terug kwam met nieuwe schoenen.... je zou bijna denken......
quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja, die gaat voor 4 dubbel
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
DAT TREK IK NIEEEEETquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Alles staat al vast wat volgend jaar gaat komen
De loods word een evenementen hal
Er komt een weddingbeurs en nog veel meer
dat is zo'n lief en leuk mopjequote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DanigueV Jij had mijn award moeten winnenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ridder die een beetje op Mark lijkt?quote:
ja een zucht en een flupquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef japie1971 het volgende:
[..]
makkelijke bevalling.. dat scheelt![]()
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Ome Theo een schoenenwinkel had heeft ?
Dat was zelfs nog een grotere sukkel........quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ridder die een beetje op Mark lijkt?
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DAT TREK IK NIEEEEET![]()
hopelijk kan ik half jan.weer aan het werk
Nee joh, jij hebt hem verdiendquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
DanigueV Jij had mijn award moeten winnen
en shit... ik kan nog steeds niet lopenquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daantje kreeg een kus van die Apenkop.
Zie hem vies kijken van: "Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat stinkt dat wijf uit haar bek...!!!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daantje kreeg een kus van die Apenkop.
Zie hem vies kijken van: "Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat stinkt dat wijf uit haar bek...!!!!!"
[ afbeelding ]
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe wordenquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt... een heel mooi meisje hebben zij op de wereld gezet
Die Laura was goed te DOENquote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]Zoiets ja Hij ging met Laura trouwen geloof ik als verplicht RLS moetje maar hij had het slechter kunnen treffen
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Ik heb me voorgenomen ook minder te gaan streamen
thxquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt hem verdiend![]()
voor mij is het soms gewoon leuke afleiding
![]()
Ze zijn bij mij allemaal poppetjes geworden![]()
Brrrr, eng mens.quote:
Daar zit je dan met je worst in je hand.quote:
Oh die ga ik even volgen.quote:
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe worden
Ja en reserveert al de hele dag een stream, het is ook zo interessant om te zienquote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
lol. Zit Colinda nog steeds te liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |