welke 'dingen' ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Tanden bleken hoeft niet betaald te worden, ze hebben het tegen dingen van Utopia geruild.
Je bent me net voor.quote:
wat een kort pittig kapselquote:
De regie wil dus eigenlijk ook dat het programma stopt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ja en reserveert al de hele dag een stream, het is ook zo interessant om te zien
Precies wat je al zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kunnen mensen toch geloven wat Col zegt, en het advies opvolgen wat ze geeft
Kijk hoe ontzettend labiel ze zelf is
Staat nergens voor en heeft totaal geen eigenwaarde. Bedeld om aandacht van die idioot.
Yep, en het kriebelen.quote:
Thanks, ja was wel veel werkquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
thxErg grappige poppetjes ook, die poster is ook zo leuk
als ze 10 eurocent zou krijgen voor elke keer dat ze 'ja' zegt dan was Utopio nu schatrijk geweest....quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.![]()
Tssss die Col weet niet van ophouden joh, alweer bezig met der uitspraken
zo'n type.. zware verhalen wanneer haar haar uit komt vertellen.. in de slachtoffer rol en waarschijnlijk vinden mensen haar zielig en profiteert ze ervan.. maar bij colinda kan ik haar acties en wat ze denkt niet helemaal plaatsen.. hoe ze echt isquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Precies wat je al zegt.
Onbegrijpelijk vind ik dat ja...gevaarlijke mensen op die manier
toe maar... masterdeal.....quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Truien, een kaars of kandelaar, hoorde ik haar zeggen.
Hoe meer ze zuipt, hoe meer de hersencellen afsterven, vooral zo doorgaan moet zequote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog 100. Onze boodschappen expert
Gesponsord door Sony Xperiaquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ook wel....
Gun ze alle geluk hoor en hoop ook oprecht dat ze die bij elkaar vinden, snap alleen echt dat zo snelle trouwen niet
een 'gave' al dan niet aanwezig commercieel uitbuiten is hetzelfde als geen gave hebben op dat vlak....quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Precies wat je al zegt.
Onbegrijpelijk vind ik dat ja...gevaarlijke mensen op die manier
of bij een crematoriumquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Cir het volgende:
oh meneer heeft zn roeping gemist zegt corry
meneer is brood/banket bakker
vlgs corry ligt zijn vak in de zorg
Nee Robin is zo'n leuk wijf.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
Wie wil nou met huub trouwen..![]()
![]()
gatverdamme
Bij Waterloo?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
Deze mevrouw was generaal in het leger van Napoleon vroeger
[ afbeelding ]
Die is toch alleen waterdicht en niet shockproof?quote:
OOk datquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als ze 10 eurocent zou krijgen voor elke keer dat ze 'ja' zegt dan was Utopio nu schatrijk geweest....
Wuahhahahaquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik gemistquote:
De hele dag al het loopt storm bij haar, en we hebben iedere reading helemaal mogen horen tot vervelends toe.quote:
en dat is het gelukkig ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja, natuurlijk... Het Kindje mag nooit de dupe worden
Mevr heet Bettyquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn man zei tegen mij toen hij dit hoorde "wat is dat een ongeloofwaardig programma geworden zeg!? " dat je er nog naar kijkt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Chris maakt zich zorgen om de betaling van het tanden bleken.
DAT IS GESPONSORD, LUL!!![]()
Hij " zorgt '' voor brood op de plank.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Cir het volgende:
oh meneer heeft zn roeping gemist zegt corry
meneer is brood/banket bakker
vlgs corry ligt zijn vak in de zorg
Makkelijk toch? Hoef je alleen maar bovenop te duiken..quote:
zolang die maar geen taarten meer bezorgd krijgt, vind John alles bestquote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OOk dat, en minder zuipen en roken..hadden veel geld over kunnen houden. Maar ome John zal ze wel redden
Heb genoeg leugens van haar gehoord, dat mens moet doodmoe zijn met al die dooien om haar heen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die ga ik even volgen.
Chris is te normaal bezig
Begrijp ook niet hoe ze steeds in die engnek kan trappen, gaat er bij mij niet in, zou dat dan toch komen door al zolang onder 1 dak leven, je wereldje steeds kleiner aan het worden is?quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zo'n type.. zware verhalen wanneer haar haar uit komt vertellen.. in de slachtoffer rol en waarschijnlijk vinden mensen haar zielig en profiteert ze ervan.. maar bij colinda kan ik haar acties en wat ze denkt niet helemaal plaatsen.. hoe ze echt is
20 euriesquote:
Maar de trendlijnen worden al pijnlijk zichtbaar...quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geloof dat ze een goede verstandhouding hebben Huub en Claire, zag foto's voorbij komen op dochters verjaardag. Daar ben ik wel blij om , liever 2 ouders die normaal met elkaar kunnen omgaan, je hebt toch samen een kind die er niet om heeft gevraagd.![]()
Tssss die Col weet niet van ophouden joh, alweer bezig met der uitspraken
moet dit nog gaan bloeien dan ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Betty is een laatbloeier.
[ afbeelding ]
ja.. waarom eigenlijk ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man zei tegen mij toen hij dit hoorde "wat is dat een ongeloofwaardig programma geworden zeg!? " dat je er nog naar kijkt.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef japie1971 het volgende:
[..]
een 'gave' al dan niet aanwezig commercieel uitbuiten is hetzelfde als geen gave hebben op dat vlak....
Maakt niet uit, als-ie kapot is krijgen ze gelijk weer een nieuwequote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is toch alleen waterdicht en niet shockproof?
Hij zal vast wel ergens goed in zijnquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef LLgetikt het volgende:
Wie wil nou met huub trouwen..![]()
![]()
gatverdamme
Die vechten elkaar de kot uit straksquote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Mevrouw moet assertiever worden en meneer moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.
Ja ze wilden de nieuwe variant volgende week starten, maarja Utopia is nog te populairquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De regie wil dus eigenlijk ook dat het programma stopt.
Het blijft een stoker die Colliequote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Mevrouw moet assertiever worden en meneer moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.
wat een volkquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er ook weer een worstelgala?
Hulk Hogan is er ook.
[ afbeelding ]
Gezellig boel wordt dat in Huize Uitgebuitenequote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:
burn baby burnquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Juist! als je al over zo'n gave mag/kan beschikken behoor je daar al niets voor te mogen vragen
quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang die maar geen taarten meer bezorgd krijgt, vind John alles best
Lol!quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Collie heeft het over een overledene die zich niet liet kisten.
en thuis ramt hij haar in elkaar en zegt hij dat hij toch echt iets anders heeft verstaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Ebinas het volgende:
" Hij krijgt meer geld, en zij krijgt meer ruimte"
Maar hij moet met zijn vuist op tafel gaan slaan.
Dat bedoel ik niet. Denk even goed na.quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Maakt niet uit, als-ie kapot is krijgen ze gelijk weer een nieuwe
wat snap jij mij toch altijd goedquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
burn baby burnhij werkt wel met ovens
quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Ah wat lullig zit ze net te vertellen hoe een man dood is gegaan.
Eindigt ze "maar hij laat zich niet kisten"
hahaha o wat erg.......quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Met verborgen beelden ervan?...komen wij weer bij het begin, Huub met meer vrouwenquote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar de trendlijnen worden al pijnlijk zichtbaar...
DGK- Claire...
UTO - Robin...
Ik kijk al uit naar de volgende RLS met Huub als casting director
Ging die in 'n potje?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
die hebben ze zonder kist het vuur in geflikkerd ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Hoeren Huren was 'm niet vreemd, dus...quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Met verborgen beelden ervan?...komen wij weer bij het begin, Huub met meer vrouwen
Op vrijgezellenfeest heeft hij Naomi ook nog even gedaan in ruil om in Utopia te mogen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeren Huren was 'm niet vreemd, dus...
Yep.....quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef japie1971 het volgende:
[..]dat dus...
daarom weinig tot nooit gratis readings
Ben je haar aan het neuken?quote:
quote:
Ja dat hebben we hier nog niet gezien.. nog..............................quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben je haar aan het neuken?
Heb je daar een probleem mee?
Lot in een jurkje???quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot: "Ik zit te twijfelen of ik dat jurkje voor kerst euh..."
ome Theo mag je wel even aan de kant schuiven hoor...quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep.....
Duik de vriezer even in, anders lig ik zo naast de stoel van de honger![]()
Die Col weet zoveel te zeggen van en over die mensen...en die PP doorgrond ze niet en trapt ze in.....nou never nooit niet dat ik zo'n vrouw dingen over mij liet voorspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |