SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Ze smelten de kazen!![]()
971 Simply Red If You Don't Know Me By Now
970 Queen Bicycle Race
969 The Beatles In My Life
968 John Legend Ordinary People
967 George Michael Cowboys And Angels
966 Sam Cooke Wonderful World
965 Iggy Pop & Kate Pierson Candy
964 Roger Glover & Guests Love Is All
963 Bob Dylan I Want You
962 The Doobie Brothers Listen To The Music
961 Gloria Gaynor I Will Survive
960 Bon Jovi Wanted Dead Or Alive
959 Daft Punk One More Time
958 The Cats Scarlet Ribbons![]()
Ik vind Queen een geweldige band, maar waarom Bicycle Race van alles wat ze hebben gemaakt?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Fijn uurtje komt eraan, met 1 van mijn favo Beatles
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
WDOA zo laag?quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef D. het volgende:
971 Simply Red If You Don't Know Me By Now
970 Queen Bicycle Race
963 Bob Dylan I Want You
958 The Cats Scarlet Ribbons![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Omdat het een lekker nummer isquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef DeJori het volgende:
Ik vind Queen een geweldige band, maar waarom Bicycle Race van alles wat ze hebben gemaakt?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
971 Simply Red If You Don't Know Me By Now![]()
![]()
![]()
![]()
970 Queen Bicycle Race
966 Sam Cooke Wonderful World![]()
![]()
963 Bob Dylan I Want You![]()
958 The Cats Scarlet RibbonsSlecht hequote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik vind de slogan best leuk bedacht maar die reclames zijn echt tenenkrommendquote:
970 Queen Bicycle Race
968 John Legend Ordinary People![]()
963 Bob Dylan I Want You
962 The Doobie Brothers Listen To The Music![]()
![]()
![]()
![]()
961 Gloria Gaynor I Will Survive![]()
958 The Cats Scarlet Ribbons
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
volgens mij zijn ze een beetje dubbelzinnig.quote:Op zondag 28 december 2014 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de slogan best leuk bedacht maar die reclames zijn echt tenenkrommend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Oeh, In My Life, dat is stiekem toch wel een van de betere van de Beatles.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De meeste staan hogerquote:Op zondag 28 december 2014 17:57 schreef DeJori het volgende:
Ik vind Queen een geweldige band, maar waarom Bicycle Race van alles wat ze hebben gemaakt?![]()
![]()
Ik vind de Doobies best leuk, maar WAAROM staat dit nummer het hoogst? Die andere 2 in de lijst zijn al zoveel leuker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
970 Queen Bicycle Race![]()
969 The Beatles In My Life![]()
968 John Legend Ordinary People![]()
967 George Michael Cowboys And Angels![]()
966 Sam Cooke Wonderful World![]()
![]()
965 Iggy Pop & Kate Pierson Candy![]()
964 Roger Glover & Guests Love Is All![]()
963 Bob Dylan I Want You![]()
962 The Doobie Brothers Listen To The Music![]()
961 Gloria Gaynor I Will Survive![]()
960 Bon Jovi Wanted Dead Or Alive![]()
959 Daft Punk One More Time![]()
958 The Cats Scarlet Ribbons
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
"moet je maar eens kieken"
Duidelijk geen Drentse 'native speaker'...Robert Moog died for our synths![]()
Het meest bekend denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Doobies best leuk, maar WAAROM staat dit nummer het hoogst? Die andere 2 in de lijst zijn al zoveel leuker.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat lijkt me wel de clue ja, anders blijft er niks meer van overquote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze een beetje dubbelzinnig.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oeh, In My Life, dat is stiekem toch wel een van de betere van de Beatles.Sowieso Rubber Soul
Volgens mij ligt Simply Red hier niet zo goed in dit topique.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
nederlanders hebben een slechte muziek smaak ( zie #19 )quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Doobies best leuk, maar WAAROM staat dit nummer het hoogst? Die andere 2 in de lijst zijn al zoveel leuker.Ze smelten de kazen!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, Rubber Soul.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de clue ja, anders blijft er niks meer van over
[..]Sowieso Rubber Soul
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Beste Beatleplaat denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de clue ja, anders blijft er niks meer van over
[..]Sowieso Rubber Soul
Het hele album Rubber Soul dan.
Picture Book vond ik wel tof.quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ligt Simply Red hier niet zo goed in dit topique.Daarna weer klaar, wat mij betreft.
![]()
![]()
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot wordenquote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef D. het volgende:
Misschien me eens wat meer in dat bandje verdiepen
Die BeatlesRobert Moog died for our synths![]()
Volgend jaar staat Albert Hammond op 1quote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
gaat goed met de vliegtuigen de laatste tijdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Met zo'n drummer zekerquote:Op zondag 28 december 2014 18:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot worden
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
of een knalpiepquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
hilversumquote:Op zondag 28 december 2014 18:03 schreef Stickertje het volgende:
waar staat het top2000 cafe eigenlijk?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
ze doen me alleen altijd zo denken aan Paul McCartneyquote:Op zondag 28 december 2014 18:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, die kunnen nog wel eens heel groot worden
Ben ik niet met je eens. Ik vind "Listen To The Music" zonder meer hun beste.quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Doobies best leuk, maar WAAROM staat dit nummer het hoogst? Die andere 2 in de lijst zijn al zoveel leuker.
Zelfs in de foute jaren 90-remix:![]()
![]()
![]()
Hm, nee, dat zie ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze doen me alleen altijd zo denken aan Paul McCartney![]()
![]()
quote:quote:BEZOEKADRES
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Media Parkboulevard 1
1217 WE HilversumRobert Moog died for our synths![]()
quote:In het Beeld en geluid gebouw volgens mij.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Zo weer lekker gegeten, dus dan kom ik jullie maar vervelen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Jawel hoor. Ik zou alleen graag andere nummers in de lijst zien, zoals "Never Never Love".quote:Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ligt Simply Red hier niet zo goed in dit topique.![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Absoluutquote:Begin maar eens met Rubber Soul en Revolver, echt de beste tweequote:Op zondag 28 december 2014 18:01 schreef D. het volgende:
Misschien me eens wat meer in dat bandje verdiepen
Die Beatles
Ik zat net te kakkenquote:
Sgt Peppers mag ook hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Begin maar eens met Rubber Soul en Revolver, echt de beste twee
Maar Rubber Soul lijkt me de makkelijkste van de kwaliteitsplaten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zullen het even meenemen naar achteren.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Aan de zijkant bij de ingang.
Bij het station?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit vind ik echt walgelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kleur? Veel/weinig? Was t lossig of meer keutelig?
Magical Mystery Tourquote:Op zondag 28 december 2014 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Begin maar eens met Rubber Soul en Revolver, echt de beste twee
Sgt Peppers is wel weer wat specifieker, moet je wel van houden. Rubber Soul is toegankelijker.quote:Op zondag 28 december 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sgt Peppers mag ook hoor.
Maar Rubber Soul lijkt me de makkelijkste van de kwaliteitsplaten.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik hou er vanquote:
Dit vind ik dan weer mooi
Yep, bij de rotonde.quote:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
vooral de clip jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Dit is zo fout dat het als een parodie klinkt.
Oh die rotonde..daar stond ik nogal eens vast.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Een mooie post kerst drolquote:Op zondag 28 december 2014 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kleur? Veel/weinig? Was t lossig of meer keutelig?Dat is mijn derde favorietquote:![]()
In Hilversum sta je standaard vastquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die rotonde..daar stond ik nogal eens vast.Gelukkig ging ik met de trein naar het mediapark, met de auto is echt niet te doen.
DIT!quote:Die wordt vaak vergeten. Gedeelde eerste plek met Abbey Road hier
Robert Moog died for our synths![]()
Ik had er bijna gesolliciteerd, tot ik mij realiseerde dat ik echt niet dagelijks 2x anderhalf uur in de trein wilde.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Hilversum sta je standaard vastGelukkig ging ik met de trein naar het mediapark, met de auto is echt niet te doen.
Dit nummer vind ik toch wel tof hoor
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze week al een paar keer aan mijn platen gedacht, maar heb geen idee welke ik precies heb
Misschien ze eens opzoeken en een platenspeler regelen (of aanschaffen)![]()
Ik ga er op oudjaarsdag heen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Hilversum sta je standaard vastGelukkig ging ik met de trein naar het mediapark, met de auto is echt niet te doen.
Graag gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
DIT!Die wordt vaak vergeten. Gedeelde eerste plek met Abbey Road hier
Vannacht maar 5.5 uur slaap als ik kijk naar de plaatjes die ik wil horen.
En dat terwijl er een paar grote hits op staan, waaronder I am the Walrus en Strawberry Fields. Maar ook weer Yellow Submarine, dat is dan weer jammerquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
DIT!Die wordt vaak vergeten. Gedeelde eerste plek met Abbey Road hier
BYE SUKKEL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hofleverancier van de top2000, dat albumquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Snap ik jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er bijna gesolliciteerd, tot ik mij realiseerde dat ik echt niet dagelijks 2x anderhalf uur in de trein wilde.Daar word je niet echt vrolijk van nee.
Hmmm wie drumt erop dan?quote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.I love music |Ajax forever
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n goed album. Dan heb ik liever het white album, daar staan een paar heel goed gedrumde liedjes op.
Ik wil ze ook eens gaan catalogiserenquote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef D. het volgende:
Deze week al een paar keer aan mijn platen gedacht, maar heb geen idee welke ik precies heb
Misschien ze eens opzoeken en een platenspeler regelen (of aanschaffen)Heb wel een platenspeler maar we luisteren te weinig
Have fun!quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er op oudjaarsdag heen.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Obladi Oblada is wat jammer jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
Deze vind ik altijd leuk
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ik
Echt lang getwijfeld, want hele leuke functie, maar ga straks maar een kwartier reistijd hebben en dat is ook wel erg fijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik jaDaar word je niet echt vrolijk van nee.
Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)quote:Op zondag 28 december 2014 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat terwijl er een paar grote hits op staan, waaronder I am the Walrus en Strawberry Fields. Maar ook weer Yellow Submarine, dat is dan weer jammer
All you need is love wel, die sla wel ik eens over
Mee eensquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Te veel missers, als ze 'm hadden samengevat tot 1 album, was het m'n favoriet geweest denk ikIk heb niet zoveel met het White Album, er staan ook een paar van die onzin nummers op. Op Magical Mystery Tour maar eentje (Yellow Submarine), de rest zijn stuk voor stuk pareltjes. Fool on the Hill ook bijvoorbeeld
Ik weet wel dat ik er een heleboel kwijt benquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ze ook eens gaan catalogiserenHeb wel een platenspeler maar we luisteren te weinig
Uitgeleend of gejat, geen idee![]()
![]()
en Honey pie..quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obladi Oblada is wat jammer jaRobert Moog died for our synths![]()
Die vind ik eigenlijk best leuk, enige reden dat ik daar wel enigszins aan ga twijfelen is door Robert ten Brink.quote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)
All you need is love wel, die sla wel ik eens over[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fool on the Hillquote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensIk heb niet zoveel met het White Album, er staan ook een paar van die onzin nummers op. Op Magical Mystery Tour maar eentje (Yellow Submarine), de rest zijn stuk voor stuk pareltjes. Fool on the Hill ook bijvoorbeeld
Rellende_Rotscholier
![]()
Gerapporteerd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obladi Oblada is wat jammer jaHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
haha dat is het ook vooral ben ik bangquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best leuk, enige reden dat ik daar wel enigszins aan ga twijfelen is door Robert ten Brink.![]()
Je hebt gelijk, in de war met Revolverquote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yellow Submarine gelukkig niet hoor (dat is Revolver)
All you need is love wel, die sla wel ik eens overDat is de enige op Revolver die ik minder vind.
Jaaaaa In My Life
Rellende_Rotscholier
![]()
In My Life
Dat is toch gewoon een zeer matig Beatlenummer?quote:
Deze is wel mooi. Haalde m door de war met een ander net. Haalt mijn top 10 net niet.
quote:
Nu meeblerren met In My Life
Rellende_Rotscholier
![]()
Vind het niet matig nee, gewoon een leuk nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een zeer matig Beatlenummer?
Deze is wel mooi. Haalde m door de war met een ander net. Haalt mijn top 10 net niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in de war met RevolverDat is de enige op Revolver die ik minder vind.
Jaaaaa In My Life
Deze vind ik ook minder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch wel een van hun liefste nummers
nummer staat vaak in lijsten van de slechte liedjes aller tijdenquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind het niet matig nee, gewoon een leuk nummer.
Mijn op één na favoriete Beatles-nummer. Heel recent ingehaald door The Long And Winding Road. Op plek 3 staat A Day In The Life.quote:![]()
The Beatles moet je ook gewoon in mono luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef D. het volgende:
Wat lullig voor Ringo
Ze hebben 'm in z'n eentje door de rechterspeaker gezetzoals het bedoeld is
Wie?quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef D. het volgende:
Wat lullig voor Ringo
Ze hebben 'm in z'n eentje door de rechterspeaker gezetI love music |Ajax forever
A Day In The Lifequote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn op één na favoriete Beatles-nummer. Heel recent ingehaald door The Long And Winding Road. Op plek 3 staat A Day In The Life.
Humbertoquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Favo Beatle-nummers: niet te doenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die ken ik dan weer niet..quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo Beatle-nummers: niet te doenRobert Moog died for our synths![]()
Tuurlijk wel. Al kan zo'n lijstje natuurlijk wel steeds aan verandering onderhevig zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo Beatle-nummers: niet te doen![]()
![]()
Dat klinkt meer als een Blof-titel.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo Beatle-nummers: niet te doenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mijn top 10:
1. Helter Skelter
2. Eleanor Rigby
3. Norwegian Wood
4. Golden Slumbers et al
5. She's Leaving Home
6. While My Guitar Gently Weeps
7. Girl
8. Back in the USSR
9. Across the Universe
10. A Day in the Life[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yesterday...of toch Strawberry Fields.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo Beatle-nummers: niet te doenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
John Legend, wat een neppe meuk toch altijd.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fuck it, ik ga ook gewoon Tomorrow Never Knows luisteren en de radio uitzetten. John Legend
Beatlefavorieten:
1. While My Guitar Gently Weeps
2. A Day In The Life
3. BlackbirdIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik vind het origineel van The Chemical Brothers beterquote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef Gehenna het volgende:
Fuck it, ik ga ook gewoon Tomorrow Never Knows luisteren en de radio uitzetten. John Legend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is nou typisch van die muziek waar die pittige kapsels op stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Legend, wat een neppe meuk toch altijd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Al kan zo'n lijstje natuurlijk wel steeds aan verandering onderhevig zijn.Bij mij wisselt het tussen Girl, Eleanor Rigby, Norwegian Wood, Fool on the Hill en For No One. Maar een top 10 maken zal niet lukken, eerder een top 50
quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van The Chemical Brothers beterLet Forever Be, ook fantastisch
Rellende_Rotscholier
![]()
so gefoelig so emosjeneelquote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is nou typisch van die muziek waar die pittige kapsels op stemmen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1. Helter Skelterquote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef DeJori het volgende:
Beatlefavorieten:
1. While My Guitar Gently Weeps
2. A Day In The Life
3. Blackbird
Rest is vrouwenmeuk.![]()
Maar wel een heel tof nummer. Ik vind Heroin van de VU wel een betere drone hebben.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En het is zooooo'n leuke manquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
so gefoelig so emosjeneelOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rain, Helter Skelter, I Me Mine, Hide Your Love Away, Something.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is deze verborgen boodschap?quote:
oeh Something is ook zo mooi iddquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rain, Helter Skelter, I Me Mine, Hide Your Love Away, Something.
Ohja die ook.quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand met Hey Jude in het lijstje valt me opWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb het al aangepastquote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is deze verborgen boodschap?![]()
Soms verspringt de cursor op mijn laptop
Mijn favoriet blijft toch altijd wel de Aardbeien Velden
Zou bij mij niet in de top 30 komen met dat flauwe genanananaquote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand met Hey Jude in het lijstje valt me op[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
maar niet op je lijst ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Stickertje het volgende:
yesterday staat boven aan mijn beatles lijst![]()
4'33 duurt precies lang genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef Gehenna het volgende:
Kut 'Tommorow never knows' duurt dus minder lang dat deze bagger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En de hoogstgenoteerde Let It Bequote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand met Hey Jude in het lijstje valt me op![]()
Mijne is waarschijnlijk zoiets:quote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 10:
1. Helter Skelter
2. Eleanor Rigby
3. Norwegian Wood
4. Golden Slumbers et al
5. She's Leaving Home
6. While My Guitar Gently Weeps
7. Girl
8. Back in the USSR
9. Across the Universe
10. A Day in the Life
01 The Long And Winding Road
02 The Fool On The Hill
03 A Day In The Life
04 Hey Jude
05 Eleanor Rigby
06 We Can Work It Out
07 Let It Be
08 Yesterday
09 She's Leaving Home
10 All You Need Is Love
De eerste 8 staan vast. Ook Strawberry Fields Forever zou zich er nog tussen kunnen nestelen.![]()
Sowieso de bekendste nummers zijn meestal niet favoriet bij de liefhebbers (Let it Be/Yesterday/Hey Jude), hoe mooi ze ook zijn. A Day in the Life wordt standaard als nummer 1 gekozen door Beatles liefhebbers terwijl dit nummer bij de meesten helemaal niet zo bekend isquote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand met Hey Jude in het lijstje valt me op
Die zing ik altijd in de douchequote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4'33 duurt precies lang genoeg.
Tuurlijk wel. Zie mijnequote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef D. het volgende:
Niemand met Hey Jude in het lijstje valt me op![]()
![]()
Bij mij staat er geen enkele vast.quote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne is waarschijnlijk zoiets:
01 The Long And Winding Road
02 The Fool On The Hill
03 A Day In The Life
04 Hey Jude
05 Eleanor Rigby
06 We Can Work It Out
07 Let It Be
08 Yesterday
09 She's Leaving Home
10 All You Need Is Love
De eerste 8 staan vast. Ook Strawberry Fields Forever zou zich er nog tussen kunnen nestelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zometeen een van de twee Sam Cooke's
Oh dit ken ik wel!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mochten jullie nog een slecht liedje horen zometeen kun je altijd nog dit opzetten:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_031981.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik klikte.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mochten jullie nog een slecht liedje horen zometeen kun je altijd nog dit opzetten:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_031981.html
Nou nee... bij mij wisselt er ook wel eens wat. Recent is The Long And Winding Road van 2 naar 1 gegaan. Ik bedoelde eigenlijk meer dat de eerste 8 uit mijn Top 200 allertijden komen, in die volgorde. De overige posities zijn aanvullingen die ik net uit de mouw heb geschud. She's Leaving Home is wel redelijk zeker. AYNIL en Strawberry vechten om plek 10.quote:Op zondag 28 december 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij staat er geen enkele vast.![]()
Mijn Beatles top 10:
1. While my guitar gently weeps
2. Strawberry fields forever
3. Fool on the hill
4. The long and winding road
5. A day in the life
6. Helter skelter
7. Penny lane
8. We can work it out
9. Norwegian wood
10. BlackbirdHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Mijn top 10 van vandaag:
1) Girl
2) Eleanor Rigby
3) Norwegian Wood
4) Fool on the Hill
5) For no One
6) In my Life
7) I've just seen a Face
8) Here Comes the Sun
9) And your bird can Sing
10) Things we said Today
Even zo uit de losse pols, morgen kan het zo weer anders zijn
Ik denk dat alleen de bovenste 2 mijn top 200 met alle liedjes zouden halen. In een top 2000 zouden wel 30 beatlenummers passen denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee... bij mij wisselt er ook wel eens wat. Recent is The Long And Winding Road van 2 naar 1 gegaan. Ik bedoelde eigenlijk meer dat de eerste 8 uit mijn Top 200 allertijden komen, in die volgorde. De overige posities zijn aanvullingen die ik net uit de mouw heb geschud. She's Leaving Home is wel redelijk zeker. AYNIL en Strawberry vechten om plek 10.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uit de hotellounge.quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staat dit zo hoog en waar moet ik dit van kennen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nicole Ekdom is ook fan van Gary Fomdeck.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede muziek voor op de plee.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_031981.htmlTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb je dit gezien KB? Maak 'm af!quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom staat dit zo hoog en waar moet ik dit van kennen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Obladi Oblada is wat jammer jaHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sam Cooke![]()
Een van de beste stemmen ooitIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is erger dan een rickroll.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_031981.html![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef DeJori het volgende:
Sam Cooke![]()
Een van de beste stemmen ooit
Ohmygod. Mijn maag draaide zich om en opeens verscheen een witte waas voor mn ogen. Dwaas.quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je dit gezien KB? Maak 'm af!
[..]![]()
![]()
![]()
In mei was ie nog op 3FMquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister elke dag een paar uur naar radio 2, maar nog nooit gehoord.![]()
![]()
Speaking of which. Waar blijft dEUS in deze lijst.quote:
Als we tops maken: top 5 van artiesten die in de top 2000 moeten
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade FireHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zo ken die wel weer, jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In mijn Top 2000 zouden zeker 50 Beatles-liedjes passen. Misschien nog wel meer.quote:Op zondag 28 december 2014 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de bovenste 2 mijn top 200 met alle liedjes zouden halen. In een top 2000 zouden wel 30 beatlenummers passen denk ik.![]()
![]()
Nee da's zondequote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook niet, dan moet ik het zeker iedere dag gaan luisteren![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kan echt niet he. Walgelijke posts af en toe op dit forum hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohmygod. Mijn maag draaide zich om en opeens verscheen een witte waas voor mn ogen. Dwaas.
Rellende_Rotscholier
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Speaking of which. Waar blijft dEUS in deze lijst.
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade FireHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
als men erop stemt gaat het vast lukkenquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire![]()
1) Arcade Firequote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
2) The National
3) dEUS
4) Franz Ferdinand
5) Tool
de oudere liedjes hebben zo'n mooi speciaal oud geluid, het gekraak van de LP.. das mis ik toch wel een beetje bij nieuwe nummers
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade FireOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kan me niet voorstellen dat er in NL geen dEUS fans te vinden zijnquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als men erop stemt gaat het vast lukkenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
daar heb je filters voorquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Stickertje het volgende:
de oudere liedjes hebben zo'n mooi speciaal oud geluid, het gekraak van de LP.. das mis ik toch wel een beetje bij nieuwe nummers![]()
![]()
Heb ooit op ze gestemdquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er in NL geen dEUS fans te vinden zijn![]()
![]()
Orgineel van Robbie is beterFor you, there'll be no more crying.
Dan mis je echt nog veel mooisquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.
Check deze bijvoorbeeld eens:26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
1. temple of the dogquote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
2. army of lovers
3. sex pistols
4. alice in chains
5. bloodhound gangZe smelten de kazen!![]()
Mijn top 5:quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire
1. The Sex Pistols
2. Alice in Chains
3. Arcade Fire
4. dEUS
5. The Buzzcocks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb nog wel enkele tientallen verzoeknummers. Ik bekijk het per nummer, niet per artiest.quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. Gorki
2. The national
3. Nick Drake
4. dEUS
5. Arcade Fire![]()
Haha goeie grap Pinoquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohja die ken ik welquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan mis je echt nog veel moois
Check deze bijvoorbeeld eens:
Vertaald naar nummers:
God Save the Queen
Would?
Ready to Start
Roses/Instant Street
Ever Fallen in Love[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb nog mijn best gedaan Arcade Fire erin te krijgen met https://www.facebook.com/arcadefiretop2000 Volgend jaar weer een nieuwe poging
Hotellounge (de reden van dit onderwerp) ken je vast ook welquote:Op zondag 28 december 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen suds & soda, maar daar zou ik best op kunnen stemmen volgend jaar.![]()
![]()
Die Guests vind ik wel een goede artiest, waarom staat die niet vaker in de Top 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog mijn best gedaan Arcade Fire erin te krijgen met https://www.facebook.com/arcadefiretop2000 Volgend jaar weer een nieuwe pogingRobert Moog died for our synths![]()
Gaat op mijn lijstje..moet in januari weer dagelijks in de auto, luister ik elke reis wat anders.quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hotellounge (de reden van dit onderwerp) ken je vast ook kwelOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit doet me wel een beetje denken aan Deep Purple moet ik zeggen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hierbij moet ik denken aan Ministars van vroeger![]()
1. T.Rexquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn top 5:
1. The Sex Pistols
2. Alice in Chains
3. Arcade Fire
4. dEUS
5. The Buzzcocks
2. Del Shannon
3. Racey
4. Echo & the Bunnymen
5. Gene Vincent![]()
Ze staan er ook vaak onder een pseudoniem, of zelfs anoniem inquote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Guests vind ik wel een goede artiest, waarom staat die niet vaker in de Top 2000?![]()
![]()
Lijkt ook wel wat op Rainbowquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me wel een beetje denken aan Deep Purple moet ik zeggen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze kikkertjes vind ik leukerquote:
Mij aan Rainbowquote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me wel een beetje denken aan Deep Purple moet ik zeggen.For you, there'll be no more crying.
Ze hebben die Roger Glover aan de kant geschoven, maar hun solo-carrière wilde niet vlotten.quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Guests vind ik wel een goede artiest, waarom staat die niet vaker in de Top 2000?![]()
Het andere kikkerliedje dus."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Niemand die Ministars keek vroeger?
Artiesten voor in de top 2000:
1. Dean Martin
2. Bing Crosby
3. Marty Robbins
4. Miles Davis
5. Johnny HartmanIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hier zit ook een stukje Beatles in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wiequote:
Hazel O'Connor, Undertones en Rex Gildoquote:Op zondag 28 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn top 5:
1. The Sex Pistols
2. Alice in Chains
3. Arcade Fire
4. dEUS
5. The Buzzcocks![]()
Hij quote me alleen zonder iets te zeggenquote:
Of word gewoon lid van mijn Facebook, samen staan we sterk enzo
I Want You, dat is toch wel mijn favoriete Dylanhitje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Een van de beste van Bob.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik gaf mijn teken van goedkeuringquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij quote me alleen zonder iets te zeggen
Of word gewoon lid van mijn Facebook, samen staan we sterk enzo14.gif
Dat snap ik, maar niet wat de hype rond Arcade Fire isquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij quote me alleen zonder iets te zeggen
Of word gewoon lid van mijn Facebook, samen staan we sterk enzo![]()
![]()
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministarsquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.. welke jaren was het populair?
86/87 blijkbaar. Toen was ik ook heel mini maar weet het nog goed
Hij Slaat Me...quote:
Alleen dat ken ik van ze."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Al lid geworden?quote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik gaf mijn teken van goedkeuring14.gif
Arcade Firequote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar niet wat de hype rond Arcade Fire isWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
toen was ik pas 2/3 jaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministars
Dus dat heeft 1 jaar bestaan toen ik 4 was. Dat vind ik wel een excuus om het niet te kennenquote:Op zondag 28 december 2014 18:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.beeldengeluidwiki.nl/index.php/Ministars
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik erger me altijd zo aan de intonatie van Dylan. Geweldig liedjesschrijver verder hoor, maar brrr...Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat zegt me weer niks. Wel "heeeey ga je mee, naar het warme zuiden, daar heb je zon en zee"quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij Slaat Me...
Alleen dat ken ik van ze.
Weleens iets van gehoord, en niet 'mijn best op gedaan'quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade FireWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
![]()
![]()
Yayquote:Ik was ook 4/5quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:
Ik erger me altijd zo aan de intonatie van Dylan. Geweldig liedjesschrijver verder hoor, maar brrr...
De teksten van Blof zijn er niets bij.quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zegt me weer niks. Wel "heeeey ga je mee, naar het warme zuiden, daar heb je zon en zee"De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik doolde door het wonderland
Van de ochtendlijke middenstand
Zelfs voor de tijd van het jaar was het nog koud
Ik kocht twee kranten en een lang bruin brood
Op de radio was Milosovic dood
Maar dat is niet wat ik je zeggen wou
Ik wil je
Ik wil je
Oooh Ik wil je
Nooit meer kwijt
Hmm ik wil je
Psychologie in eerste kan
ik kreeg er stenen kloten van
Gewichtig doen over man versus vrouw
Dat onderzoek leek toen nog vers
Nu is da allemaal commerce
Maar dat is niet wat ik je toevertrouwen wou
Ik wil je
Ik wil je
Ik wil je
Nooit meer kwijt
en voor altijd
het gaat om kop of led
het toeval is een basiswet
geen dirigent die dirigeert
want we zijn voorgeprogrammeerd
Iemand door en door compleet verstaan
dat lukt niet
maar daar wen je aan
en voor je het weet wordt je samen oud
maar je moet dat in zijn context zien
en met het juiste licht misschien
maar dat is niet wat ik je zeggen wou
ik wil je
ik wil je
ik wil je
nooit meer kwijt
Hmm Ooh
ik wil je
ik wil je
ik wil je
voor altijd
Hmm
ik wil je
oh ik wil je
ik wil je
nooit meer kwijt
ooh ik wil jeHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
valt op dat covers van zijn liedjes vaak populairder zijn dan zijn eigen versiesquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef DeJori het volgende:
Ik erger me altijd zo aan de intonatie van Dylan. Geweldig liedjesschrijver verder hoor, maar brrr...Ze smelten de kazen!![]()
Arcade Fire moet je echt even ondergaan, af en toe een nummertje werkt niet goedquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Weleens iets van gehoord, en niet 'mijn best op gedaan'Zet eens Funeral (de plaat) op en kijk eens of je het dan beter begrijpt. Als je wil natuurlijk, het is geen verplichting
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.I love music |Ajax forever
Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade FireWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
![]()
Ik ga 'm even binnenhengelenquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire moet je echt even ondergaan, af en toe een nummertje werkt niet goedZet eens Funeral (de plaat) op en kijk eens of je het dan beter begrijpt. Als je wil natuurlijk, het is geen verplichting
![]()
![]()
Die staat er nog steeds in hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.
VH1 gebruikte dit iets te veel voor mijn gemoedsrust[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Topquote:Als er nou gewoon van hedendaagse bands als Adele en Coldplay minder nummers instaan is er meer dan genoeg ruimte voor mooie oude nummers en nieuwe nummers van goede bandsquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?quote:
Bart Peeters. Ook een troubadourquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jan Rot? Die had ooit eens alles van hem vertaaldHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Deze vind ik lekker
Summertime is er dit jaar uitgevallenquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?
Als alle bagger uit de top 2000 wordt gegooid zijn er 700 plaatsen vrij voor goede liedjes.
Ooooohoooo Listen to the music
Ook wel eens live gezien? ik weet niet wat het is maar het heeft echt iets magisch, ik hou gewoon van die band. Maar misschien is er dan toch iets wat mist bij jequote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.![]()
Toch is het een heerlijk nummer. Catchy, dansbaar, meezingbaar en muzikaal goed.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
VH1 gebruikte dit iets te veel voor mijn gemoedsrust![]()
Die heb ik gehoord iddquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Even gecorrigeerd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alle bagger uit de top 2000 wordt gegooid zijn er 1700 plaatsen vrij voor goede liedjes.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ah dan was dat het. Maar die moet er ook gewoon in natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Summertime is er dit jaar uitgevallenI love music |Ajax forever
best veel oudere mensen in het cafe ( 40+ ), zou dat ook de gemiddelde leeftijd van de stemmers zijn voor de lijst?Ze smelten de kazen!![]()
Dat hoor ik van veel mensen, maar als ik er dan iets van hoor 'grijpt' het me nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede keuze!Arcade Fire is een hele goede band.
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Take Me Out lijkt me ondertussen toch wel een hedendaagse klassieker eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |